Office | 218 |
Telephone | 04662151043 |
sacisli artvin.edu.tr | |
Website | |
Adress | |
YÖKSİS Profile |
Saatler | Pazartesi | Salı | Çarşamba | Perşembe | Cuma | Cumartesi | Pazar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
08:00-09:00 |
|
|
|
|
|
|
|
09:00-10:00 |
Okul Deneyimi A10 |
|
|
|
|
|
|
10:00-11:00 |
|
|
Fizikte Özel Konular A06 |
|
|
|
|
11:00-12:00 |
|
|
Fizikte Özel Konular A06 |
|
|
|
|
12:00-13:00 |
|
|
|
|
|
|
|
13:00-14:00 |
|
|
Fizik I D115 |
Fizik I D115 |
|
|
|
14:00-15:00 |
|
|
Fizik I D115 |
Fizik I D115 |
|
|
|
15:00-16:00 |
|
|
|
Çevre Eğitimi D110 |
|
|
|
16:00-17:00 |
|
|
|
Çevre Eğitimi D110 |
|
|
|
Saatler | Pazartesi | Salı | Çarşamba | Perşembe | Cuma | Cumartesi | Pazar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
17:00-18:00 |
|
|
|
|
|
|
|
18:00-19:00 |
|
|
|
|
|
|
|
19:00-20:00 |
|
|
|
|
|
|
|
20:00-21:00 |
|
|
|
|
|
|
|
21:00-22:00 |
|
|
|
|
|
|
|
22:00-23:00 |
|
|
|
|
|
|
|
23:00-24:00 |
|
|
|
|
|
|
|
Tübitak 4004 nature educatıon and scıence schools: evaluation of the “Artvin Gets Color Wıth Science and Robotıcs 2” project.
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES), Antalya, TÜRKİYE, 2021 Etkinlik Tarihi : 11.11.2021 - 14.11.2021Opınıons of mıddle school students on the concept of scıence and the use of robotıc systems after the project “Artvın Gets Color Wıth Scıence and Robotıcs 2” carrıed out wıthın the scope of Tübitak 4004 nature educatıon and scıence schools.
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES), Antalya, TÜRKİYE, 2021 Etkinlik Tarihi : 11.11.2021 - 14.11.2021EVALUATION OF THE PROJECT ”ARTVIN BILIM VE ROBOTIKLE RENKLENIYOR” FROM THE VIEWPOINT OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : International Conference on Science and Education (IConSE), 2019 Basım Tarihi : 31.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.10.2019 - 29.10.2019ÖĞRETMEN ADAYLARININ LEGO ROBOTİK ÖĞRETİM UYGULAMALARINI BENİMSEME DURUMLARI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE LEGO ROBOTİK ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ETKİSİ
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019 Basım Tarihi : 31.10.2019 Etkinlik Tarihi : 19.06.2019 - 22.06.2019Öğretmen Adaylarının Radyasyon Konusuna Yönelik Tutumlarının FarklıDeğişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİMKONGRESİ, 2019 Basım Tarihi : 18.12.2019 Etkinlik Tarihi : 23.10.2019 - 27.10.2019CONTRIBUTION OF ”ARTVIN BILIM VE ROBOTIKLE RENKLENIYOR” PROJECT TO MIDDLE SCHOOL STUDENTS’xx SCIENCE OPINION
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : International Conference on Science and Education (IConSE), 2019 Basım Tarihi : 31.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.10.2019 - 29.10.2019The investigate attitude of primary pre service teachers regarding science and technology laboratory
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,METİN MUSTAFA,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 4th World Conference on Educational Sciences, BARCELONA, İSPANYA, 2012 Basım Tarihi : 01.01.2012 Etkinlik Tarihi : 02.02.2012 - 05.02.2012Effects of the 5E learning model on students academic achievements in movement and force issues
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,ALTUN YALÇIN SEMA,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : 3rd World Conference on Educational Sciences (WCES-2011), İSTANBUL, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 01.01.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 07.02.2011Determining the levels of pre service science teachers scientific literacy and investigating effectuality of the education faculties about developing scientific literacy
Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : 3rd World Conference on Educational Sciences (WCES-2011), İSTANBUL, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 01.01.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 07.02.2011An evaluation of activities designed in accordance with the 5E model by would be science teachers
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,ALTUN YALÇIN SEMA,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : 3rd World Conference on Educational Sciences (WCES-2011), İSTANBUL, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 01.01.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 07.02.2011Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Hakkındaki Düşünceleri
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, ARTVİN, TÜRKİYE, 2012 Etkinlik Tarihi : 31.05.2012 - 02.06.2012Attitude of Elementary Prospective Teachers Towards Science Teaching
Yazarlar : METİN MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 4th World Conference on Educational Sciences, BARCELONA, İSPANYA, 2012 Etkinlik Tarihi : 02.02.2012 - 05.02.2012The effect of animation enhanced worksheets prepared based on 5E model for the grade 9 students on alternative conceptions of physical and chemical changes
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,ÖZMEN HALUK,METİN MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 4th World Conference on Educational Sciences, BARCELONA, İSPANYA, 2012 Etkinlik Tarihi : 02.02.2012 - 05.02.2012EĞİTSEL ROBOTİK UYGULAMALARIN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019 Basım Tarihi : 31.10.2019 Etkinlik Tarihi : 19.06.2019 - 22.06.2019ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK BİLİMSEL DÜŞÜNME ALIŞKANLIKLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRES, 2019 Etkinlik Tarihi : 23.10.2019 - 27.10.2019The Opinions of Middle School Students, High School Students, Pre-Service Science Teachers and Science teachers About Robotic-Assisted Practices in Teaching Renewable Energy Sources.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The International Conference on Science and Education (IConSE)., 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 26.10.2018 - 29.10.2018The Opinions of Classroom Teachers About Robotics Applications.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The International Conference on Science and Education (IConSE), 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 26.10.2018 - 29.10.2018Öğretmenlerin Robotik Sistemlerin Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Uluslararası Artvin Sempozyumu, 2018 Basım Tarihi : 11.11.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018Views of Classroom Teachers on The Use of Lego® Renewable Energy Sets in Teaching The Renewable Energy Resources.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : IV. INES Internatıonal Academic Research Congress, 2018 Basım Tarihi : 16.12.2018 Etkinlik Tarihi : 30.10.2018 - 03.11.2018The Investigation Of The Effects Of Robotic-Assisted Practices In Teaching Renewable Energy Sources To Seventh-Grade Students In Secondary School.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Secince Technology (ICEMST 2017), AYDIN, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 01.10.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017A Study Of The Learning Styles Of The Would Be Scıence Teachers And The Relatıonship Between Their Attitudes Scala Towards Teaching
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : New Trends On Global Educatıon Conference GEC’12, GİRNE, KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 24.09.2012 - 26.09.2012Study of the Would be Class Teachers Attitude Towards the Profession
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ANTALYA, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 26.04.2012 - 28.04.2012Determınıng Pre Knowledge and Mısconceptıons of the Prospectıve Scıence Teachers on Electrıcıty and Magnetısm
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends On Global Educatıon Conference GEC’12, GİRNE, KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 24.09.2012 - 26.09.2012A Comparison Of Science Teacher Preservice Teacher Grade 9 Students Alternative Conceptions Of Physical And Chemical Changes
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends On Global Education Conference GEC’12, GİRNE, KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 24.09.2012 - 26.09.2012Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Yaklaşımları Fene Yönelik Tutumları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar : BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF,KARTAL SEBAHATTİN,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, ESKİŞEHİR, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 05.09.2013 - 07.09.2013A Comparison of Preservice Teacher and Grade 9 Students Alternative Conceptions of Physical and Chemical Changes
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ANTALYA, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 26.04.2012 - 28.04.2012Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları Fen Öğretimi Tutumları ve Fen Öğretimi Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, ESKİŞEHİR, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 05.09.2013 - 07.09.2013Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünmeleri Arasındaki İlişkinin Araştırılması
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), AYDIN, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 23.05.2013 - 25.05.2013Sınıf Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Hakkındaki Düşünceleri
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 21. Eğitim Bilimleri Kongresi, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2012 Etkinlik Tarihi : 12.09.2012 - 14.09.2012The Effect Of Use Of Legos At Teaching Of Simple Machines In Elementary Education To The Success Of Student.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017), 2017 Basım Tarihi : 01.10.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017The Investigation Of The Effects Of Robotic-Assisted Practices In The Teaching Of Renewable Energy Sources To Science Teachers Canditates.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Secince Technology (ICEMST 2017), 2017 Basım Tarihi : 01.10.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017Genel Fizik II Dersi Laboratuar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline Göre Materyal Geliştirilmesi.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, TÜRKİYE, 2014 Basım Tarihi : 11.09.2014 Etkinlik Tarihi : 11.09.2014 - 14.09.2014Genel Fizik Laboratuvar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrenci Kazanımlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 30. Uluslararası Fizik Kongresi, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 02.09.2013 - 05.09.2013Fen Bilgisi Öğrencilerinin Fizik Dersine Karşı Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar : YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,ALTUN YALÇIN SEMA,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 30. Uluslararası Fizik Kongresi, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 02.09.2013 - 05.09.2013Fizik Laboratuvar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline uygun olarak materyal geliştirilmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, ANKARA, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 12.09.2013 - 14.09.2013Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlilik İnançları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), AYDIN, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 23.05.2013 - 25.05.2013Fen Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz yeterlik İnançları ve Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), AYDIN, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 23.05.2013 - 25.05.2013Modern fizik dersinde sanal deney kullanımı karacisimışıması örneği
Yazarlar : ÖZDEMİR ERTUĞRUL,AÇIŞLI SİBEL,ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, ANKARA, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 14.09.2015 Etkinlik Tarihi : 10.09.2015 - 12.09.2015Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, NİĞDE, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 20.11.2012 Etkinlik Tarihi : 27.06.2012 - 30.06.2012Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Dersine Karşı Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,ALTUN YALÇIN SEMA,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, Yayın Yeri : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, NİĞDE, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 20.11.2012 Etkinlik Tarihi : 27.06.2012 - 30.06.2012Modern Fizik Dersinde Örnek Sanal Laboratuvar Etkinliği Katot Işın Tüpü Sanal Deneyi
Yazarlar : ÖZDEMİR ERTUĞRUL,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, TÜRKİYE, 2016 Etkinlik Tarihi : 28.09.2016 - 30.09.2016Investigation Of Teachers Perspectives For Robotic Applications
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Secince Technology (ICEMST 2016), 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016The Perspectives Of Middle School Students Towards Science And Scientists After Participating in Artvin Nature And Science Camp
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ HATİCE, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education Science (ICRES 2016), 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016Investigation of Views of Middle School Students Preservice Science Teachers And Science Teachers Towards Robotic Applications
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education Science (ICRES 2016), 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016Middle School Students Images of Scientists after a ProjectCalled Artvin Nature and Science Camp
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,CANSIZ MUSTAFA,KUMANDAŞ HATİCE, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, MADRİD, İSPANYA, 2016 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016Material Design Based on 5E Learning Model on PhysicsLaboratory Applications
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, İSPANYA, 2016 Basım Tarihi : 08.06.2017 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016Investigation of Mental Models for Science Teaching and Primary School Teacher Candidates Self Efficacy Beliefs
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, 2016 Basım Tarihi : 10.12.2016 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme Ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu ISNITE’2013, ANKARA, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 09.05.2013 - 11.05.2013The effect of writing diaries on secondary school students attitudes towards science learning approaches and academic success
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, ÇANAKKALE, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 06.06.2013 - 09.06.2013THE EFFECT OF WRITING DIARIES ON PRESERVICE SCIENCE TEACHERS ATTITUDES TOWARDS PHYSICS LABORATORY AND LEARNIG APPROACHES
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, ÇANAKKALE, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 06.06.2013 - 09.06.2013What Do Middle School Students Gain from a Week long ScienceCamp in terms of Science Process Skills and Attitudes toward Science
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ HATİCE,CANSIZ MUSTAFA, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, MADRİD, İSPANYA, 2016 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016Bilimsel Bilginin Epistemolojik Yapısı Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri Artvin Örneklemi
Yazarlar : CANSIZ MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,CANSIZ NURCAN, Yayın Yeri : 6th International Congress on New Trends in Education, ANTALYA, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 05.05.2015 Etkinlik Tarihi : 24.04.2015 - 26.04.2015Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2017-2018 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2017-2018 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2017-2018 | FİZİK I | Türkçe | 4 |
2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
2016-2017 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2016-2017 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2016-2017 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2016-2017 | FİZİK II | Türkçe | 4 |
2016-2017 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
2015-2016 | GENEL FİZİK III | Türkçe | 2 |
2015-2016 | GENEL FİZİK LABORATUARI II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | GENEL FİZİK LABORATUARI III | Türkçe | 4 |
2015-2016 | GENEL FİZİK LABORATUARI I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2015-2016 | GENEL FİZİK I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Fizik II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2014-2015 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
2014-2015 | GENEL FİZİK I | Türkçe | 4 |
2014-2015 | GENEL FİZİK LABORATUARI I | Türkçe | 4 |
2014-2015 | GENEL FİZİK LABORATUARI II | Türkçe | 4 |
2014-2015 | GENEL FİZİK III | Türkçe | 2 |
2014-2015 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2014-2015 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
2014-2015 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2014-2015 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2014-2015 | GENEL FİZİK LABORATUARI III | Türkçe | 4 |
2013-2014 | GENEL FİZİK LABORATUARI III | Türkçe | 4 |
2013-2014 | GENEL FİZİK III | Türkçe | 2 |
2013-2014 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2013-2014 | GENEL FİZİK LABORATUARI I | Türkçe | 4 |
2013-2014 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 1 |
2013-2014 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
2013-2014 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2013-2014 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2013-2014 | GENEL FİZİK LABORATUARI II | Türkçe | 4 |
2013-2014 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
2013-2014 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2012-2013 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2012-2013 | GENEL FİZİK I | Türkçe | 4 |
2012-2013 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2012-2013 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
2012-2013 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2012-2013 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
2012-2013 | GENEL FİZİK LABORATUARI II | Türkçe | 4 |
2012-2013 | FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II | Türkçe | 4 |
2012-2013 | GENEL FİZİK LABORATUARI I | Türkçe | 4 |
2012-2013 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2012-2013 | GENEL FİZİK III | Türkçe | 2 |
2012-2013 | GENEL FİZİK LABORATUARI III | Türkçe | 4 |
2012-2013 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
2011-2012 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
2011-2012 | FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II | Türkçe | 4 |
2011-2012 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2011-2012 | GENEL FİZİK LABORATUARI I | Türkçe | 4 |
2011-2012 | GENEL FİZİK I | Türkçe | 4 |
2011-2012 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2011-2012 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2010-2011 | FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II | Türkçe | 4 |
2010-2011 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2010-2011 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
Higher Education and Lifelong Education Systems of Turkey, TRNC and Turkic World States
Yazarlar : ERGİN İSMET, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, AKKAYA BURCU, Yayın Yeri : Gazi Egitim Fakültesi Dergisi, 2023Predicting science achievement scores with machine learning algorithms: a case study of OECD PISA 2015–2018 data
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, YEŞİLKANAT CAFER MERT, Yayın Yeri : Neural Computing and Applications, 2023STEM etkinliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerine, eleştirel düşünmelerine ve STEM’e yönelik tutumlarına etkisinin araştırılması
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2022A Comparative Study on the Education Systems in the Turkic Countries
Yazarlar : ERGİN İSMET, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, AKKAYA BURCU, Yayın Yeri : Pegem Journal of Education and Instruction, 2021Opinions of middle school students on the concept of science and the use of robotic systems.
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : International Journal of Technology in Education (IJTE), 2022Middle school students’ images of scientists after a Project called “Artvin natüre and science camp.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : European Journal of Education Studies, 2019Bilim Kampının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine veFene Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES, 2019The ınvestigation of the effects of robotic-assisted practices ın teaching renewable energy sources to seventh-grade students ın secondary school.
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences, 2017Examining and Comparison of Education and Training Systems from Pre-School to High School in Turkiye and the Turkish Republic of Northern Cyprus, States of the Turkic World
Yazarlar : AKKAYA BURCU, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : Asian Journal of Contemporary Education, 2022Evaluation of the “Artvin gets Color with Science and Robotics 2” Project.
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : International Journal of Research in Education and Science (IJRES), 2022The Relationship between Science Teacher Candidates’ Attitudes towards Teaching Profession and Their Self-Efficacy Beliefs towards Teaching Science
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : Dinamika Ilmu, 2022Effects of the 5E learning model on students’ academic achievements in movement and force issues
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ALTUN YALÇIN SEMA, TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2011Determining the levels of pre-service science teachers’ scientific literacy and investigating effectuality of the education faculties about developing scientific literacy
Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Procedia Social and Behavioral Sciences, 2011An evaluation of activities designed in accordance with the 5E model by would-be science teachers
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ALTUN YALÇIN SEMA, TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2011Pre-service teachers' attitudes and metaphoric perceptions towards renewable energy resources.
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : International Online Journal of Education and Teaching, 2021Investigation of the effect of robotic applications in elementary education.
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences (EPESS), 2016Covid-19 Döneminde Yapılan Online Sınavlarda Test Bitirme Süresi ile Test Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : The Journal of Academic Social Science Studies, 2021The effect of animation enhanced worksheets prepared based on 5E model for the grade 9 students on alternative conceptions of physical and chemical changes
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ, ÖZMEN HALUK, METİN MUSTAFA, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : Procedia-social and Behavioral sciences, 2012The Investigate Attitude of Primary Pre-Service Teachers Regarding Science and Technology Laboratory
Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, METİN MUSTAFA, KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2012Attitude of elementary prospective teachers towards science teaching
Yazarlar : METİN MUSTAFA, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2012Öğretmenlerin Robotik Sistemlerin Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Turkish Studies-Educational Sciences, 2020The Opinions of Middle School Students, High School Students, Pre-Service Science Teachers and Science teachers About Robotic-Assisted Practices in Teaching Renewable Energy Sources.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences, 2018The Opinions of Classroom Teachers About Robotics Applications.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences, 2018A Comparison Of The Attitudes Of Prospective Science Teachers And Prospective Social Teacher Towards The Environment
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Journal of Academic Social Science Studies, 2013Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ile Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : İlköğretim Online, 2016Material design based on 5E Learning model on physicslaboratory applications
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 2017Investigation of Mental Models for Science Teaching and Primary School Teacher Candidates’ Self-Efficacy Beliefs.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 2017Lise 2.Sınıf Öğrencilerinin “Kuvvet ve Hareket” Konusundaki Kavram Yanılgıları.
Yazarlar : TURGUT ÜMİT,GÜRBÜZ FATİH,TURGUT GÜVEN,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011Elektrik Konusunda 5E Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT,ALTUN YALÇIN SEMA,GÜRBÜZ FATİH, Yayın Yeri : Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2009Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Görüşlerinin Tespit Edilmesi
Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,KAHRAMAN SAKIP,AÇIŞLI SİBEL,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, Yayın Yeri : Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2010Elektrik Konularının Öğretiminde 5E Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT,GÜRBÜZ FATİH, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2012Bilimsel Bilginin Epistemolojik Yapısı Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri Artvin Örneklemi
Yazarlar : CANSIZ MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,CANSIZ NURCAN, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2015Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED), 2015The Examination of the Influence of the Materials Generated In Compliance With 5E Learning Model on Physics Laboratory Applications
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : International Online Journal of Educational Sciences, 2011Teaching Methods and Techniques Used By Teaching Staff during Lectures As Seen By Candidate Teachers The Example of Bayburt
Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,KAHRAMAN SAKIP,AÇIŞLI SİBEL,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, Yayın Yeri : Mevlana International Journal Of Education (MIJE), 2012A Comparison of Preservice Teacher’ and Grade 9 Students’Alternative Conceptions of ‘Physical and Chemical Changes.
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi-Journal of Research in Education and Teaching, 2012Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi/ Study of the Would-be Class Teachers’ Attitude Towards the Profession.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi-Journal of Research in Education and Teaching, 2012Perspectıve Of Prospectıve Prımary School Teachers On Alternatıve Evaluatıon
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Journal of Academic Social Science Studies, 20135E Öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi
Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Kastamonu Eğitim Dergisi, 2010Genel Fizik Laboratuvar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014Examination of the academic motivation of elementary pre-service teachers according to various variances
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES, 2012What do think prospective science teachers in different gender and grade level about constructivist approach?
Yazarlar : METİN MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES, 2012Fen bilgisi, bilişim teknolojileri ve ortaokul matematik öğretmenlerinin kodlama öğretimine yönelik görüşleri
Artvin Çoruh Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022