Sibel AÇIŞLI ÇELİK

Prof. Dr. Sibel AÇIŞLI ÇELİK

Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Fen Bilgisi Eğitimi Ana Bilim Dalı
sacisli artvin.edu.tr 2339
Office 218
Telephone 04662151043
E-Mail sacisli artvin.edu.tr
Website
Facebook
Twitter
Adress
YÖKSİS Profile

Saatler Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar
08:00-09:00






09:00-10:00 Okul Deneyimi
A10






10:00-11:00

Fizikte Özel Konular
A06




11:00-12:00

Fizikte Özel Konular
A06




12:00-13:00






13:00-14:00

Fizik I
D115
Fizik I
D115



14:00-15:00

Fizik I
D115
Fizik I
D115



15:00-16:00


Çevre Eğitimi
D110



16:00-17:00


Çevre Eğitimi
D110




Saatler Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar
17:00-18:00






18:00-19:00






19:00-20:00






20:00-21:00






21:00-22:00






22:00-23:00






23:00-24:00






Scholar Tasks

  1. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, PROFESÖR, 2024 -
  2. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOÇENT, 2018 -
  3. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, YARDIMCI DOÇENT, 2011 -
  4. ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ, REKTÖRLÜK, UZMAN, 2008 - 2011

Papers

  1. Tübitak 4004 nature educatıon and scıence schools: evaluation of the “Artvin Gets Color Wıth Science and Robotıcs 2” project.

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES), Antalya, TÜRKİYE, 2021 Etkinlik Tarihi : 11.11.2021 - 14.11.2021
    Ulusal Özet bildiri
  2. Opınıons of mıddle school students on the concept of scıence and the use of robotıc systems after the project “Artvın Gets Color Wıth Scıence and Robotıcs 2” carrıed out wıthın the scope of Tübitak 4004 nature educatıon and scıence schools.

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : International Conference on Studies in Education and Social Sciences (ICSES), Antalya, TÜRKİYE, 2021 Etkinlik Tarihi : 11.11.2021 - 14.11.2021
    Ulusal Özet bildiri
  3. EVALUATION OF THE PROJECT ”ARTVIN BILIM VE ROBOTIKLE RENKLENIYOR” FROM THE VIEWPOINT OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : International Conference on Science and Education (IConSE), 2019 Basım Tarihi : 31.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.10.2019 - 29.10.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  4. ÖĞRETMEN ADAYLARININ LEGO ROBOTİK ÖĞRETİM UYGULAMALARINI BENİMSEME DURUMLARI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE LEGO ROBOTİK ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ETKİSİ

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019 Basım Tarihi : 31.10.2019 Etkinlik Tarihi : 19.06.2019 - 22.06.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  5. Öğretmen Adaylarının Radyasyon Konusuna Yönelik Tutumlarının FarklıDeğişkenler Açısından İncelenmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİMKONGRESİ, 2019 Basım Tarihi : 18.12.2019 Etkinlik Tarihi : 23.10.2019 - 27.10.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  6. CONTRIBUTION OF ”ARTVIN BILIM VE ROBOTIKLE RENKLENIYOR” PROJECT TO MIDDLE SCHOOL STUDENTS’xx SCIENCE OPINION

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : International Conference on Science and Education (IConSE), 2019 Basım Tarihi : 31.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.10.2019 - 29.10.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  7. The investigate attitude of primary pre service teachers regarding science and technology laboratory

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,METİN MUSTAFA,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 4th World Conference on Educational Sciences, BARCELONA, İSPANYA, 2012 Basım Tarihi : 01.01.2012 Etkinlik Tarihi : 02.02.2012 - 05.02.2012
    Uluslararası Tam metin bildiri
  8. Effects of the 5E learning model on students academic achievements in movement and force issues

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,ALTUN YALÇIN SEMA,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : 3rd World Conference on Educational Sciences (WCES-2011), İSTANBUL, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 01.01.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 07.02.2011
    Uluslararası Tam metin bildiri
  9. Determining the levels of pre service science teachers scientific literacy and investigating effectuality of the education faculties about developing scientific literacy

    Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : 3rd World Conference on Educational Sciences (WCES-2011), İSTANBUL, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 01.01.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 07.02.2011
    Uluslararası Tam metin bildiri
  10. An evaluation of activities designed in accordance with the 5E model by would be science teachers

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,ALTUN YALÇIN SEMA,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : 3rd World Conference on Educational Sciences (WCES-2011), İSTANBUL, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 01.01.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 07.02.2011
    Uluslararası Tam metin bildiri
  11. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Hakkındaki Düşünceleri

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, ARTVİN, TÜRKİYE, 2012 Etkinlik Tarihi : 31.05.2012 - 02.06.2012
    Ulusal Özet bildiri
  12. Attitude of Elementary Prospective Teachers Towards Science Teaching

    Yazarlar : METİN MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 4th World Conference on Educational Sciences, BARCELONA, İSPANYA, 2012 Etkinlik Tarihi : 02.02.2012 - 05.02.2012
    Uluslararası Özet bildiri
  13. The effect of animation enhanced worksheets prepared based on 5E model for the grade 9 students on alternative conceptions of physical and chemical changes

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,ÖZMEN HALUK,METİN MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 4th World Conference on Educational Sciences, BARCELONA, İSPANYA, 2012 Etkinlik Tarihi : 02.02.2012 - 05.02.2012
    Uluslararası Özet bildiri
  14. EĞİTSEL ROBOTİK UYGULAMALARIN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019 Basım Tarihi : 31.10.2019 Etkinlik Tarihi : 19.06.2019 - 22.06.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  15. ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK BİLİMSEL DÜŞÜNME ALIŞKANLIKLARININ KARŞILAŞTIRILMASI

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRES, 2019 Etkinlik Tarihi : 23.10.2019 - 27.10.2019
    Uluslararası Özet bildiri
  16. The Opinions of Middle School Students, High School Students, Pre-Service Science Teachers and Science teachers About Robotic-Assisted Practices in Teaching Renewable Energy Sources.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The International Conference on Science and Education (IConSE)., 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 26.10.2018 - 29.10.2018
    Uluslararası Tam metin bildiri
  17. The Opinions of Classroom Teachers About Robotics Applications.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The International Conference on Science and Education (IConSE), 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 26.10.2018 - 29.10.2018
    Uluslararası Tam metin bildiri
  18. Öğretmenlerin Robotik Sistemlerin Kullanımına Yönelik Görüşleri

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Uluslararası Artvin Sempozyumu, 2018 Basım Tarihi : 11.11.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  19. Views of Classroom Teachers on The Use of Lego® Renewable Energy Sets in Teaching The Renewable Energy Resources.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : IV. INES Internatıonal Academic Research Congress, 2018 Basım Tarihi : 16.12.2018 Etkinlik Tarihi : 30.10.2018 - 03.11.2018
    Uluslararası Tam metin bildiri
  20. The Investigation Of The Effects Of Robotic-Assisted Practices In Teaching Renewable Energy Sources To Seventh-Grade Students In Secondary School.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Secince Technology (ICEMST 2017), AYDIN, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 01.10.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Tam metin bildiri
  21. A Study Of The Learning Styles Of The Would Be Scıence Teachers And The Relatıonship Between Their Attitudes Scala Towards Teaching

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : New Trends On Global Educatıon Conference GEC’12, GİRNE, KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 24.09.2012 - 26.09.2012
    Uluslararası Tam metin bildiri
  22. Study of the Would be Class Teachers Attitude Towards the Profession

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ANTALYA, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 26.04.2012 - 28.04.2012
    Uluslararası Tam metin bildiri
  23. Determınıng Pre Knowledge and Mısconceptıons of the Prospectıve Scıence Teachers on Electrıcıty and Magnetısm

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends On Global Educatıon Conference GEC’12, GİRNE, KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 24.09.2012 - 26.09.2012
    Uluslararası Tam metin bildiri
  24. A Comparison Of Science Teacher Preservice Teacher Grade 9 Students Alternative Conceptions Of Physical And Chemical Changes

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends On Global Education Conference GEC’12, GİRNE, KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 24.09.2012 - 26.09.2012
    Uluslararası Tam metin bildiri
  25. Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Yaklaşımları Fene Yönelik Tutumları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Yazarlar : BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF,KARTAL SEBAHATTİN,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, ESKİŞEHİR, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 05.09.2013 - 07.09.2013
    Ulusal Özet bildiri
  26. A Comparison of Preservice Teacher and Grade 9 Students Alternative Conceptions of Physical and Chemical Changes

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ANTALYA, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 26.04.2012 - 28.04.2012
    Uluslararası Tam metin bildiri
  27. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları Fen Öğretimi Tutumları ve Fen Öğretimi Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, ESKİŞEHİR, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 05.09.2013 - 07.09.2013
    Ulusal Özet bildiri
  28. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünmeleri Arasındaki İlişkinin Araştırılması

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), AYDIN, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 23.05.2013 - 25.05.2013
    Ulusal Özet bildiri
  29. Sınıf Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Hakkındaki Düşünceleri

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 21. Eğitim Bilimleri Kongresi, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2012 Etkinlik Tarihi : 12.09.2012 - 14.09.2012
    Ulusal Özet bildiri
  30. The Effect Of Use Of Legos At Teaching Of Simple Machines In Elementary Education To The Success Of Student.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017), 2017 Basım Tarihi : 01.10.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  31. The Investigation Of The Effects Of Robotic-Assisted Practices In The Teaching Of Renewable Energy Sources To Science Teachers Canditates.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Secince Technology (ICEMST 2017), 2017 Basım Tarihi : 01.10.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  32. Genel Fizik II Dersi Laboratuar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline Göre Materyal Geliştirilmesi.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, TÜRKİYE, 2014 Basım Tarihi : 11.09.2014 Etkinlik Tarihi : 11.09.2014 - 14.09.2014
    Ulusal Özet bildiri
  33. Genel Fizik Laboratuvar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrenci Kazanımlarına Etkisinin İncelenmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 30. Uluslararası Fizik Kongresi, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 02.09.2013 - 05.09.2013
    Uluslararası Özet bildiri
  34. Fen Bilgisi Öğrencilerinin Fizik Dersine Karşı Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi

    Yazarlar : YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,ALTUN YALÇIN SEMA,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 30. Uluslararası Fizik Kongresi, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 02.09.2013 - 05.09.2013
    Uluslararası Özet bildiri
  35. Fizik Laboratuvar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline uygun olarak materyal geliştirilmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, ANKARA, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 12.09.2013 - 14.09.2013
    Ulusal Özet bildiri
  36. Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlilik İnançları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), AYDIN, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 23.05.2013 - 25.05.2013
    Ulusal Özet bildiri
  37. Fen Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz yeterlik İnançları ve Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), AYDIN, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 23.05.2013 - 25.05.2013
    Ulusal Özet bildiri
  38. Modern fizik dersinde sanal deney kullanımı karacisimışıması örneği

    Yazarlar : ÖZDEMİR ERTUĞRUL,AÇIŞLI SİBEL,ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, ANKARA, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 14.09.2015 Etkinlik Tarihi : 10.09.2015 - 12.09.2015
    Ulusal Özet bildiri
  39. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Tutumlarının İncelenmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, NİĞDE, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 20.11.2012 Etkinlik Tarihi : 27.06.2012 - 30.06.2012
    Ulusal Tam metin bildiri
  40. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Dersine Karşı Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,ALTUN YALÇIN SEMA,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, Yayın Yeri : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, NİĞDE, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 20.11.2012 Etkinlik Tarihi : 27.06.2012 - 30.06.2012
    Ulusal Tam metin bildiri
  41. Modern Fizik Dersinde Örnek Sanal Laboratuvar Etkinliği Katot Işın Tüpü Sanal Deneyi

    Yazarlar : ÖZDEMİR ERTUĞRUL,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, TÜRKİYE, 2016 Etkinlik Tarihi : 28.09.2016 - 30.09.2016
    Ulusal Özet bildiri
  42. Investigation Of Teachers Perspectives For Robotic Applications

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Secince Technology (ICEMST 2016), 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016
    Uluslararası Tam metin bildiri
  43. The Perspectives Of Middle School Students Towards Science And Scientists After Participating in Artvin Nature And Science Camp

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ HATİCE, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education Science (ICRES 2016), 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016
    Uluslararası Tam metin bildiri
  44. Investigation of Views of Middle School Students Preservice Science Teachers And Science Teachers Towards Robotic Applications

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education Science (ICRES 2016), 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016
    Uluslararası Tam metin bildiri
  45. Middle School Students Images of Scientists after a ProjectCalled Artvin Nature and Science Camp

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,CANSIZ MUSTAFA,KUMANDAŞ HATİCE, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, MADRİD, İSPANYA, 2016 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  46. Material Design Based on 5E Learning Model on PhysicsLaboratory Applications

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, İSPANYA, 2016 Basım Tarihi : 08.06.2017 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016
    Uluslararası Tam metin bildiri
  47. Investigation of Mental Models for Science Teaching and Primary School Teacher Candidates Self Efficacy Beliefs

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, 2016 Basım Tarihi : 10.12.2016 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016
    Uluslararası Tam metin bildiri
  48. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme Ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu ISNITE’2013, ANKARA, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 09.05.2013 - 11.05.2013
    Uluslararası Özet bildiri
  49. The effect of writing diaries on secondary school students attitudes towards science learning approaches and academic success

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, ÇANAKKALE, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 06.06.2013 - 09.06.2013
    Uluslararası Özet bildiri
  50. THE EFFECT OF WRITING DIARIES ON PRESERVICE SCIENCE TEACHERS ATTITUDES TOWARDS PHYSICS LABORATORY AND LEARNIG APPROACHES

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, ÇANAKKALE, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 06.06.2013 - 09.06.2013
    Uluslararası Özet bildiri
  51. What Do Middle School Students Gain from a Week long ScienceCamp in terms of Science Process Skills and Attitudes toward Science

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ HATİCE,CANSIZ MUSTAFA, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, MADRİD, İSPANYA, 2016 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  52. Bilimsel Bilginin Epistemolojik Yapısı Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri Artvin Örneklemi

    Yazarlar : CANSIZ MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,CANSIZ NURCAN, Yayın Yeri : 6th International Congress on New Trends in Education, ANTALYA, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 05.05.2015 Etkinlik Tarihi : 24.04.2015 - 26.04.2015
    Uluslararası Özet bildiri

Lessons

Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2017-2018 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
2017-2018 FİZİKTE ÖZEL KONULAR Türkçe 2
2017-2018 FİZİK I Türkçe 4
2017-2018 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI Türkçe 2
2016-2017 FİZİKTE ÖZEL KONULAR Türkçe 2
2016-2017 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
2016-2017 Fizik I Türkçe 4
2016-2017 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
2016-2017 FİZİK II Türkçe 4
2016-2017 OKUL DENEYİMİ Türkçe 5
2015-2016 GENEL FİZİK III Türkçe 2
2015-2016 GENEL FİZİK LABORATUARI II Türkçe 4
2015-2016 GENEL FİZİK LABORATUARI III Türkçe 4
2015-2016 GENEL FİZİK LABORATUARI I Türkçe 4
2015-2016 MODERN FİZİĞE GİRİŞ Türkçe 2
2015-2016 GENEL FİZİK I Türkçe 4
2015-2016 GENEL FİZİK II Türkçe 4
2015-2016 Fizik II Türkçe 4
2015-2016 FİZİKTE ÖZEL KONULAR Türkçe 2
2015-2016 Fizik I Türkçe 4
2015-2016 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
2014-2015 GENEL FİZİK II Türkçe 4
2014-2015 GENEL FİZİK I Türkçe 4
2014-2015 GENEL FİZİK LABORATUARI I Türkçe 4
2014-2015 GENEL FİZİK LABORATUARI II Türkçe 4
2014-2015 GENEL FİZİK III Türkçe 2
2014-2015 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
2014-2015 OKUL DENEYİMİ Türkçe 5
2014-2015 FİZİKTE ÖZEL KONULAR Türkçe 2
2014-2015 MODERN FİZİĞE GİRİŞ Türkçe 2
2014-2015 GENEL FİZİK LABORATUARI III Türkçe 4
2013-2014 GENEL FİZİK LABORATUARI III Türkçe 4
2013-2014 GENEL FİZİK III Türkçe 2
2013-2014 MODERN FİZİĞE GİRİŞ Türkçe 2
2013-2014 GENEL FİZİK LABORATUARI I Türkçe 4
2013-2014 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI Türkçe 1
2013-2014 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI Türkçe 2
2013-2014 OKUL DENEYİMİ Türkçe 1
2013-2014 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
2013-2014 GENEL FİZİK LABORATUARI II Türkçe 4
2013-2014 GENEL FİZİK II Türkçe 4
2013-2014 FİZİKTE ÖZEL KONULAR Türkçe 2
2012-2013 MODERN FİZİĞE GİRİŞ Türkçe 2
2012-2013 GENEL FİZİK I Türkçe 4
2012-2013 FİZİKTE ÖZEL KONULAR Türkçe 2
2012-2013 GENEL FİZİK II Türkçe 4
2012-2013 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
2012-2013 OKUL DENEYİMİ Türkçe 5
2012-2013 GENEL FİZİK LABORATUARI II Türkçe 4
2012-2013 FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II Türkçe 4
2012-2013 GENEL FİZİK LABORATUARI I Türkçe 4
2012-2013 ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Türkçe 3
2012-2013 GENEL FİZİK III Türkçe 2
2012-2013 GENEL FİZİK LABORATUARI III Türkçe 4
2012-2013 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI Türkçe 2
2011-2012 GENEL FİZİK II Türkçe 4
2011-2012 FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II Türkçe 4
2011-2012 MODERN FİZİĞE GİRİŞ Türkçe 2
2011-2012 GENEL FİZİK LABORATUARI I Türkçe 4
2011-2012 GENEL FİZİK I Türkçe 4
2011-2012 FİZİKTE ÖZEL KONULAR Türkçe 2
2011-2012 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
2010-2011 FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II Türkçe 4
2010-2011 MODERN FİZİĞE GİRİŞ Türkçe 2
2010-2011 GENEL FİZİK II Türkçe 4

Administrative Duties

  1. Komisyon Üyeliği
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
    2017 - 2019
  2. Farabi Koordinatörü
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
    2018 - Devam Ediyor
  3. Yönetim Kurulu Üyeliği
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
    2020 - 2023
  4. Fakülte Yönetim Kurulu Üyeliği
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
    2020 - Devam Ediyor
  5. Arş. Uyg. Merkezi Müdür Yardımcısı
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
    2019 - 2021
  6. Dekan Yardımcısı
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
    2015 - 2016

Books

  1. Fizik 1
    AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : Nobel Akademik Yayıncılık, Türkçe, 2023
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  2. Eğitimde Araştırmalar
    KOLOMUÇ ALİ, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : Eğiten Yayıncılık, TÜRKİYE, Türkçe, 2019
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  3. Research Highlights in Education and Science 2017
    AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : ISRES Publishing, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, İngilizce, 2017
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  4. Research Highlights in Education and Secince 2016
    AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : ISRES Publishing, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, İngilizce, 2016
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  5. Eğitim Bilimleri Çalışmaları 2018
    AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : Çizgi Kitapevi, İngilizce, 2018
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Articles

  1. Higher Education and Lifelong Education Systems of Turkey, TRNC and Turkic World States

    Yazarlar : ERGİN İSMET, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, AKKAYA BURCU, Yayın Yeri : Gazi Egitim Fakültesi Dergisi, 2023
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  2. Predicting science achievement scores with machine learning algorithms: a case study of OECD PISA 2015–2018 data

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, YEŞİLKANAT CAFER MERT, Yayın Yeri : Neural Computing and Applications, 2023
    Uluslararası Hakemli SCI-Expanded
  3. STEM etkinliklerinin ortaokul 6. sınıf öğrencilerinin problem çözme becerilerine, eleştirel düşünmelerine ve STEM’e yönelik tutumlarına etkisinin araştırılması

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : Pamukkale Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2022
    Uluslararası Hakemli ESCI
  4. A Comparative Study on the Education Systems in the Turkic Countries

    Yazarlar : ERGİN İSMET, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, AKKAYA BURCU, Yayın Yeri : Pegem Journal of Education and Instruction, 2021
    Uluslararası Hakemli ESCI
  5. Opinions of middle school students on the concept of science and the use of robotic systems.

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : International Journal of Technology in Education (IJTE), 2022
    Uluslararası Hakemli ESCI
  6. Middle school students’ images of scientists after a Project called “Artvin natüre and science camp.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : European Journal of Education Studies, 2019
    Uluslararası Hakemli ERIC
  7. Bilim Kampının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine veFene Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES, 2019
    Uluslararası Hakemli DOAJ
  8. The ınvestigation of the effects of robotic-assisted practices ın teaching renewable energy sources to seventh-grade students ın secondary school.

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences, 2017
    Uluslararası Hakemli SOBİAD
  9. Examining and Comparison of Education and Training Systems from Pre-School to High School in Turkiye and the Turkish Republic of Northern Cyprus, States of the Turkic World

    Yazarlar : AKKAYA BURCU, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : Asian Journal of Contemporary Education, 2022
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  10. Evaluation of the “Artvin gets Color with Science and Robotics 2” Project.

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : International Journal of Research in Education and Science (IJRES), 2022
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  11. The Relationship between Science Teacher Candidates’ Attitudes towards Teaching Profession and Their Self-Efficacy Beliefs towards Teaching Science

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ERGİN İSMET, Yayın Yeri : Dinamika Ilmu, 2022
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  12. Effects of the 5E learning model on students’ academic achievements in movement and force issues

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ALTUN YALÇIN SEMA, TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2011
    Uluslararası Hakemli Index Copernicus
  13. Determining the levels of pre-service science teachers’ scientific literacy and investigating effectuality of the education faculties about developing scientific literacy

    Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Procedia Social and Behavioral Sciences, 2011
    Uluslararası Hakemli Index Copernicus
  14. An evaluation of activities designed in accordance with the 5E model by would-be science teachers

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, ALTUN YALÇIN SEMA, TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Procedia-Social and Behavioral Sciences, 2011
    Uluslararası Hakemli Index Copernicus
  15. Pre-service teachers' attitudes and metaphoric perceptions towards renewable energy resources.

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : International Online Journal of Education and Teaching, 2021
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  16. Investigation of the effect of robotic applications in elementary education.

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : The Eurasia Proceedings of Educational & Social Sciences (EPESS), 2016
    Uluslararası Hakemli google scholar
  17. Covid-19 Döneminde Yapılan Online Sınavlarda Test Bitirme Süresi ile Test Başarısı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : The Journal of Academic Social Science Studies, 2021
    Uluslararası Hakemli EBSCO
  18. The effect of animation enhanced worksheets prepared based on 5E model for the grade 9 students on alternative conceptions of physical and chemical changes

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ, ÖZMEN HALUK, METİN MUSTAFA, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, Yayın Yeri : Procedia-social and Behavioral sciences, 2012
    Uluslararası Hakemli Index Copernicus
  19. The Investigate Attitude of Primary Pre-Service Teachers Regarding Science and Technology Laboratory

    Yazarlar : AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, METİN MUSTAFA, KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2012
    Uluslararası Hakemli Index Copernicus
  20. Attitude of elementary prospective teachers towards science teaching

    Yazarlar : METİN MUSTAFA, AÇIŞLI ÇELİK SİBEL, KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2012
    Uluslararası Hakemli Index Copernicus
  21. Öğretmenlerin Robotik Sistemlerin Kullanımına Yönelik Görüşleri

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Turkish Studies-Educational Sciences, 2020
    Uluslararası Hakemli TR DİZİN
  22. The Opinions of Middle School Students, High School Students, Pre-Service Science Teachers and Science teachers About Robotic-Assisted Practices in Teaching Renewable Energy Sources.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences, 2018
    Uluslararası Hakemli scientific indexing service
  23. The Opinions of Classroom Teachers About Robotics Applications.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences, 2018
    Uluslararası Hakemli scientific indexing service, SOBİAD
  24. A Comparison Of The Attitudes Of Prospective Science Teachers And Prospective Social Teacher Towards The Environment

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Journal of Academic Social Science Studies, 2013
    Uluslararası Hakemli EBSCO
  25. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ile Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : İlköğretim Online, 2016
    Ulusal Hakemli EBSCO
  26. Material design based on 5E Learning model on physicslaboratory applications

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 2017
    Uluslararası Hakemli scientific world index
  27. Investigation of Mental Models for Science Teaching and Primary School Teacher Candidates’ Self-Efficacy Beliefs.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 2017
    Uluslararası Hakemli scientific world index
  28. Lise 2.Sınıf Öğrencilerinin “Kuvvet ve Hareket” Konusundaki Kavram Yanılgıları.

    Yazarlar : TURGUT ÜMİT,GÜRBÜZ FATİH,TURGUT GÜVEN,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011
    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor
  29. Elektrik Konusunda 5E Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT,ALTUN YALÇIN SEMA,GÜRBÜZ FATİH, Yayın Yeri : Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2009
    Ulusal Hakemli AKADEMİK ARAŞTIRMALAR İNDEKSİ
  30. Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Görüşlerinin Tespit Edilmesi

    Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,KAHRAMAN SAKIP,AÇIŞLI SİBEL,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, Yayın Yeri : Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2010
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  31. Elektrik Konularının Öğretiminde 5E Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT,GÜRBÜZ FATİH, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2012
    Ulusal Hakemli asos
  32. Bilimsel Bilginin Epistemolojik Yapısı Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri Artvin Örneklemi

    Yazarlar : CANSIZ MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,CANSIZ NURCAN, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2015
    Ulusal Hakemli asos
  33. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED), 2015
    Uluslararası Hakemli TR DİZİN
  34. The Examination of the Influence of the Materials Generated In Compliance With 5E Learning Model on Physics Laboratory Applications

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : International Online Journal of Educational Sciences, 2011
    Uluslararası Hakemli EBSCO
  35. Teaching Methods and Techniques Used By Teaching Staff during Lectures As Seen By Candidate Teachers The Example of Bayburt

    Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,KAHRAMAN SAKIP,AÇIŞLI SİBEL,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, Yayın Yeri : Mevlana International Journal Of Education (MIJE), 2012
    Uluslararası Hakemli EBSCO
  36. A Comparison of Preservice Teacher’ and Grade 9 Students’Alternative Conceptions of ‘Physical and Chemical Changes.

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi-Journal of Research in Education and Teaching, 2012
    Ulusal Hakemli asos
  37. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi/ Study of the Would-be Class Teachers’ Attitude Towards the Profession.

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi-Journal of Research in Education and Teaching, 2012
    Ulusal Hakemli asos
  38. Perspectıve Of Prospectıve Prımary School Teachers On Alternatıve Evaluatıon

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Journal of Academic Social Science Studies, 2013
    Uluslararası Hakemli EBSCO
  39. 5E Öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi

    Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Kastamonu Eğitim Dergisi, 2010
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  40. Genel Fizik Laboratuvar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  41. Examination of the academic motivation of elementary pre-service teachers according to various variances

    Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES, 2012
    Uluslararası Hakemli SSCI
  42. What do think prospective science teachers in different gender and grade level about constructivist approach?

    Yazarlar : METİN MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES, 2012
    Uluslararası Hakemli SSCI

Awards

  1. AKADEMİK TEŞVİK ÖDÜLÜ 2016 (100 TAM PUAN), TÜRKİYE, 2016, Teşvik Ödülleri
  2. TÜBİTAK Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, 2012, Yayın Teşvik Ödülü
  3. TÜBİTAK Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, 2012, Yayın Teşvik Ödülü
  4. TÜBİTAK Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, 2023, Yayın Teşvik Ödülü
  5. BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, 2020, Yayın Teşvik Ödülü
  6. BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, 2022, Yayın Teşvik Ödülü
  7. BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, 2021, Yayın Teşvik Ödülü
  8. BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, 2019, Yayın Teşvik Ödülü
  9. BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, 2018, Yayın Teşvik Ödülü
  10. BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, 2017, Yayın Teşvik Ödülü
  11. BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, 2012, Yayın Teşvik Ödülü
  12. BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, 2016, Yayın Teşvik Ödülü
  13. BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, 2015, Yayın Teşvik Ödülü
  14. BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, 2014, Yayın Teşvik Ödülü
  15. BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, 2013, Yayın Teşvik Ödülü

Education

  1. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, FİZİK EĞİTİMİ (DR), 2003 - 2010
  2. ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, 1998 - 2003

Projects

  1. ETKİNLİKLERLE ATOMUN DÜNÜ BUGÜNÜ YARINI-2
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ Eğitmen
    Tamamlandı , 01.07.2023 - 10.10.2023
  2. Makine Öğrenmesi Algoritmaları Kullanılarak PISA Verilerine Göre Öğrenme Düzeylerine Etki Eden Faktörlerin Belirlenmesi
    ULUSAL -Tübitak 1002 Yürütücü
    Devam Ediyor
  3. Kuvvetin Ölçülmesi ve Sürtünme Ünitesinin Öğretiminde 5E Öğrenme Modeline Dayalı STEM Etkinliklerinin 5. Sınıf Öğrencilerinin Akademik Başarılarına, Bilimsel Süreç Becerilerine ve STEM Tutumlarına Etkisi
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Devam Ediyor
  4. ÖZEL GEREKSİNİMLİ 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNE E-DESTEK ODALARINDA FeTeMM EĞİTİMİNİN UYGULANMASI VE DEĞERLENDİRİLMESİ
    ULUSAL -Tübitak 1002 Araştırmacı
    Tamamlandı , 02.01.2022 - 03.02.2023
  5. Bilge Artvin Bilim Şenliği-Sürdürülebilir Çevre Ve Yeşil Gündem
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ Eğitmen
    Tamamlandı , 01.07.2022 - 18.05.2023
  6. ARTVİN BİLİM VE ROBOTİKLE RENKLENİYOR 2
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ Yürütücü
    Tamamlandı , 01.07.2021 - 29.12.2021
  7. Çocuk Üniversitesi: Artvin Bilimle Şenleniyor
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ Eğitmen
    Tamamlandı , 01.07.2020 - 31.12.2021
  8. Arduino Uygulamalarının Ortaokul 7.Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına, Akademik Başarılarına ve 21.Yüzyıl Becerilerine Etkisi
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 30.12.2020 - 02.06.2022
  9. STEM Etkinliklerinin Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Problem Çözme Becerilerine, Eleştirel Düşünmelerine ve STEM Tutumlarına Etkisinin Araştırılması
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 02.09.2020 - 02.03.2022
  10. ARTVİN BİLİM VE ROBOTİKLE RENKLENİYOR
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ Yürütücü
    Tamamlandı , 01.01.2019 - 31.12.2019
  11. Robotik Destekli Uygulamaların Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusundaki Etkisinin İncelenmesi
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 12.05.2016 - 15.12.2017
  12. Fikirler Fabrikası
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ Eğitmen
    Tamamlandı , 25.04.2016 - 25.09.2016
  13. Artvin Teknolojiyi Eğitimde Kullanıyor ART TEK
    ULUSAL Diğer (Ulusal) Danışman
    Tamamlandı , 19.02.2016 - 19.06.2016
  14. İlköğretimde Robot Uygulamalarının Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıklarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin Araştırılması
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 30.04.2015 - 30.04.2016
  15. Artvin Doğa ve Bilim Kampı
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ
    Tamamlandı , 15.06.2015 - 15.11.2015
  16. 5E Öğrenme Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Genel Fizik II Laboratuvarında Öğrenci Kazanımlarına Etkisinin Araştırılması
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 28.06.2013 - 22.10.2014
  17. Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Araştırmacı
    Tamamlandı , 29.05.2012 - 29.05.2013
  18. Genel Fizik I Laboratuvarında 5E Öğrenme Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrenci Kazanımlarına Etkisinin Araştırılması
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 28.05.2012 - 05.09.2013
  19. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünmeleri Arasındaki İlişkinin Araştırılması
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 02.07.2012 - 13.02.2013

Certifications

  1. Katılım Sertifikası, Ulusal
    Sertifika İstanbul 28.11.2015 - 29.11.2015

Thesis Consultancy

  1. Fen bilgisi, bilişim teknolojileri ve ortaokul matematik öğretmenlerinin kodlama öğretimine yönelik görüşleri

    Artvin Çoruh Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022
    Yurt İçi Türkiye Tamamlandı

Memberships

  1. FEN EĞİTİMİ VE ARAŞTIRMALARI DERNEĞİ, Üye, 2014 -