Office | 202 |
Telephone | |
ulasustun artvin.edu.tr | |
Website | |
Adress | Şehir Yerleşkesi Eğitim Fakültesi Ofis: 202 |
YÖKSİS Profile |
Finlandiya’nın PISA’da Fen okuryazarlığı alanındaki başarısının sebepleri ve alınabilecek dersler.
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ, ERYILMAZ ALİ, Yayın Yeri : IX. ULUSAL FEN VE MATEMATİK EĞİTİMİ KONGRESİ, İZMİR, TÜRKİYE, 2010 Basım Tarihi : 23.09.2010 Etkinlik Tarihi : 23.09.2010 -How do school related variables explain Turkish students science literacy? A hierarchical analysis using PISA 2015 data
Yazarlar : ÖZDEMİR ERTUĞRUL,CANSIZ MUSTAFA,CANSIZ NURCAN,ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Aydın, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017How credible are the virtual laboratories? A comparison of the photographic and non-photographic virtual experiments about resistivity
Yazarlar : ÖZDEMİR ERTUĞRUL,ÜSTÜN ULAŞ,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : ESERA Conference, Dublin, İRLANDA, 2017 Etkinlik Tarihi : 20.08.2017 - 25.08.2017How does preschool attendance explain students’ science self-efficacy? A comparison of Turkey, Finland and Singapore using PISA 2015 data
Yazarlar : CANSIZ NURCAN,ÜSTÜN ULAŞ,CANSIZ MUSTAFA,ÖZDEMİR ERTUĞRUL, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science and Technology, Aydın, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017Türkiye’deki öğrencilerin fen okuryazarlığını yordayan öğrenci ve okul düzeyindeki değişkenler nelerdir? PISA 2015 verisine dayalı bir HLM çalışması
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ,ÖZDEMİR ERTUĞRUL,CANSIZ MUSTAFA,CANSIZ NURCAN, Yayın Yeri : 13. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Denizli, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 30.11.2018 Etkinlik Tarihi : 04.10.2018 - 06.10.2018Finlandiya’da fen sınıflarında neler oluyor?
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ,ERYILMAZ ALİ, Yayın Yeri : 1. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, TÜRKİYE, 2013 Basım Tarihi : 12.09.2013 Etkinlik Tarihi : 12.09.2013 - 14.09.2013An Assessment of an Interactive On‐line Course in Contemporary Physics
Yazarlar : Zollman Dean,Ebini Raiya,ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : 21st International Conference on Multimedia in Physics Teaching and Learning (MPTL 2017), Milton Keynes, İNGİLTERE, 2017 Basım Tarihi : 13.09.2017 Etkinlik Tarihi : 13.09.2017 - 15.09.2017Giriş Seviyesi EM Derslerindeki Öğrenci Başarısı: Bir Meta-analiz Çalışması
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ,Sayre Eleanor,Archibeque Benjamin, Yayın Yeri : 3. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 14.09.2017 Etkinlik Tarihi : 14.09.2017 - 16.09.2017Tartışma Grubu Fizik Kavramlarının Yaşam Temelli Verilmesi İle İlgili Uygulama Çalıştayı
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ,YERDELEN DAMAR SEVDA,ERYILMAZ ALİ, Yayın Yeri : 8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, TÜRKİYE, 2008 Basım Tarihi : 27.08.2008 Etkinlik Tarihi : 27.08.2008 - 29.08.2008Modern fizik dersinde sanal deney kullanımı: karacisim ışıması örneği
Yazarlar : ÖZDEMİR ERTUĞRUL,AÇIŞLI SİBEL,ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, Ankara, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 10.09.2015 Etkinlik Tarihi : 10.09.2015 - 12.09.2015How to create interactive concept maps by using free software
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ,EBINI RAIYA,ZOLLMAN DEAN, Yayın Yeri : 20th International Conference on Multimedia in Physics Teaching and Learning (MPTL), Munich, ALMANYA, 2015 Basım Tarihi : 17.07.2015 Etkinlik Tarihi : 09.09.2015 - 11.09.2015Learning introductory E M a 50 institution meta analysis
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ,SAYRE ELEANOR C, Yayın Yeri : AAPT 2015 SUMMER MEETING, 2015 Basım Tarihi : 25.07.2015 Etkinlik Tarihi : 25.07.2015 - 29.07.2015Upper division quantum students development in physics and mathematics
Yazarlar : THOMPSON JOHN D,TRALLERO CARLOS,ÜSTÜN ULAŞ,SAYRE ELEANOR C, Yayın Yeri : AAPT 2015 SUMMER MEETING, 2015 Basım Tarihi : 25.07.2015 Etkinlik Tarihi : 25.07.2015 - 29.07.2015Online Contemporary Physics Course for Non-Physics Majors
Yazarlar : Ebini Raiya,ÜSTÜN ULAŞ,Zollman Dean, Yayın Yeri : ASEE Midwest Section Conference 2016, Manhattan, KS, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2016 Basım Tarihi : 25.09.2016 Etkinlik Tarihi : 25.09.2016 - 27.09.2016An interactive online course in contemporary physics
Yazarlar : ZOLLMAN DEAN,EBINI RAIYA,ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : 20th International Conference on Multimedia in Physics Teaching and Learning (MPTL), Munich, ALMANYA, 2015 Etkinlik Tarihi : 09.09.2015 - 11.09.2015Öğretmen ve Öğretmen Adayları İçin Bilimin Doğası Öğretimi Mesleki Gelişim Paketi Etkinlik Örnekleri I
Yazarlar : TAŞDELEN UĞUR,DEMİRDÖĞEN BETÜL,TÜMAY HALİL,ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : IX. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, İzmir, TÜRKİYE, 2010 Basım Tarihi : 23.09.2010 Etkinlik Tarihi : 23.09.2010 - 25.09.2010Promoting pre service physics teachers meta cognitive skills through self evaluation
Yazarlar : Damar Sevda, Üstün Ulaş, Eryılmaz Ali, Yayın Yeri : GIREP 2008 International Conference, 2008 Etkinlik Tarihi : 18.08.2008 - 22.08.2008Needs assessment for Turkish high school physics curriculum design and development
Yazarlar : Üstün Ulaş, Eryılmaz Ali, Gülyurdu Türkkan, Yayın Yeri : GIREP 2008 International Conference, 2008 Etkinlik Tarihi : 18.08.2008 - 22.08.2008Cognitive strategies used by pre service physics teachers
Yazarlar : Damar Sevda, Üstün Ulaş, Eryılmaz Ali, Yayın Yeri : Frontiers in Science Education Research (FISER) 2009, 2009 Etkinlik Tarihi : 22.03.2009 - 24.03.2009Moderating effects on the relation between training motivation and behavior change
Yazarlar : Gegenfurtner Andreas, Laine Erkka, Üstün Ulaş, Yayın Yeri : The 5th EARLI SIG 14 Learning and Professional Development Conference, 2010 Etkinlik Tarihi : 25.08.2010 - 27.08.2010Which definition s of weight do we teach Which one is correct
Yazarlar : Üstün Ulaş, Eryılmaz Ali, Yayın Yeri : ESERA 2009, 2009 Etkinlik Tarihi : 31.08.2009 - 04.09.2009The comparison of Finnish and Turkish Curricula
Yazarlar : Üstün Ulaş, Yayın Yeri : World Conference on Educational Sciences-2010, 2010 Etkinlik Tarihi : 04.02.2010 - 08.02.2010Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2013-2014 | ÖMES 404 Öğretmenlik Uygulaması-II | Türkçe | 2 |
2013-2014 | SBÖ 208 Bilim Teknik ve Sosyal Değişme | Türkçe | 2 |
2013-2014 | SEÇA 406 Bilim Teknoloji ve Toplum | Türkçe | 2 |
2013-2014 | ÖMES 406 Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2013-2014 | ÖMES 310 Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2013-2014 | FBÖ 212 Fen-Teknoloji Programı ve Planlama | Türkçe | 3 |
2013-2014 | FBÖ 402 Astronomi | Türkçe | 2 |
2013-2014 | FBÖ 101 Genel Fizik-I | Türkçe | 4 |
2013-2014 | SEÇG 402 Teknoloji ve Toplum | Türkçe | 2 |
2013-2014 | ÖMES 317 Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 1 |
2013-2014 | FBÖ 307 İstatistik | Türkçe | 2 |
2013-2014 | ÖMES 409 Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2013-2014 | SINÖ 205 Genel Fizik | Türkçe | 2 |
2013-2014 | ÖMES 217 Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2013-2014 | İBKABG 405 Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2013-2014 | İDKABG 307 Medya ve İletişim | Türkçe | 2 |
2012-2013 | ÖMES 202 Bilimsel Araştırma Yöntemleri | Türkçe | 2 |
2012-2013 | FBÖ 212 Fen-Teknoloji Programı ve Planlama | Türkçe | 3 |
2012-2013 | ÖMES 406 Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2012-2013 | ÖMES 304 Ölçme ve Değerlendirme | Türkçe | 3 |
2012-2013 | ÖMES 310 Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2012-2013 | FBÖ 402 Astronomi | Türkçe | 2 |
How well does self-concept predict science achievement across cultures? The mediating effect of autonomous motivation
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : International Journal of Science Education, 2023Effectiveness of conceptual change strategies in science education: A meta‐analysis
Yazarlar : PAÇACI ÇAĞATAY, ÜSTÜN ULAŞ, ÖZDEMİR ÖMER FARUK, Yayın Yeri : Journal of Research in Science Teaching, 2023Does a more realistic approach to design a virtual experiment contribute to its credibility? An extensive comparison of photographic and graphic virtual experiments about electrical resistivity of a conductor
Yazarlar : ÖZDEMİR ERTUĞRUL, ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : Journal of Computers in Mathematics and Science Teaching, 2021Analysis of Finnish Education System to question the reasons behind Finnish success in PISA
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ,ERYILMAZ ALİ, Yayın Yeri : Studies in Educational Research and Development, 2018Bilimin doğası öğretimi mesleki gelişim paketinin geliştirilmesi ve öğretmen adaylarına uygulanması ile ilgili tartışmalar
Yazarlar : KÖSEOĞLU FİTNAT, TÜMAY HALİL, ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2010Student and school-level factors to predict science literacy for two top-performing countries in PISA 2015: Finland and Singapore
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ, CANSIZ MUSTAFA, ÖZDEMİR ERTUĞRUL, CANSIZ NURCAN, Yayın Yeri : International Journal of Science Education, 2022Motivation’s role in students’ science literacy and career expectations
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : Scandinavian Journal of Educational Research, 2023A Systematic Review and Meta-analysis of the Relationships among Post-secondary Students’ Attitudes Toward Statistics and Statistics Achievement
Yazarlar : ALKAN MUHAMMET FATİH, CLADERA-MUNAR MAGDALENA, EMMİOĞLU SARIKAYA ESMA, LEAVY AISLING, MAVİŞ SEVİM FAZİLET ÖZGE, I. PAUL CHARMAYNE, PRIMI CATERINA, SCHAU CANDACE, ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : Social Science Protocols, 2022Türkiye'deki öğrencilerin fen okuryazarlığını etkileyen faktörler nelerdir? PISA 2015 verisine dayalı bir hiyerarşik doğrusal modelleme çalışması
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ,ÖZDEMİR ERTUĞRUL,CANSIZ MUSTAFA,CANSIZ NURCAN, Yayın Yeri : Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2020How critical is preschool attendance for students to build a higher science self-efficacy? A comparative study of Finland, Singapore, and Turkey using PISA 2015 data
Yazarlar : CANSIZ NURCAN,ÜSTÜN ULAŞ,CANSIZ MUSTAFA,ÖZDEMİR ERTUĞRUL, Yayın Yeri : Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 2020A research methodology to conduct effective research syntheses Meta analysis
Yazarlar : ÜSTÜN ULAŞ,ERYILMAZ ALİ, Yayın Yeri : Egitim ve Bilim-Education and Science, 2014Effectiveness of conceptual change strategies in science education: A meta-analysis
Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2022Türkiye'deki öğrencilerin sosyoekonomik statüsü fen okuryazarlığını ne derece yordamaktadır? PISA verisine dayalı bir çalışma
Artvin Çoruh Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023Oyun temelli öğrenme fen eğitiminde ne derece etkilidir? Bir meta-analiz çalışması
Artvin Çoruh Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023Öğrenme Halkası Modellerinin Öğrencilerin Fen Başarısına Etkisi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Artvin Çoruh Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Fen ve Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023Fen Eğitimindeki Projeye Dayalı Öğrenme Araştırmalarının Sistematik Sentezi: Bir Meta-Analiz Çalışması
Artvin Çoruh Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2023FEN EĞİTİMİNDE OYUNLAŞTIRMA ARAŞTIRMALARININ META-ANALİZİ
Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Bilimleri Enstitüsü, İlköğretim Fen ve Matematik Alanları Eğitimi Ana Bilim Dalı, 2024