Selcen ÇALIK UZUN

Dr. Öğr. Üyesi Selcen ÇALIK UZUN

Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
sclkuzun artvin.edu.tr 2326
Ofis
Telefon 2326
E-Posta sclkuzun artvin.edu.tr
Websitesi
Facebook
Twitter
Adres
Yöksis Profil Sayfası

Saatler Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar
08:00-09:00

Öğretmenlik Uygulaması
Gazi Ortaokulu




09:00-10:00

Öğretmenlik Uygulaması
Gazi Ortaokulu




10:00-11:00 Özel Öğretim Yöntemleri II
D 113

Öğretmenlik Uygulaması
Gazi Ortaokulu




11:00-12:00 Özel Öğretim Yöntemleri II
D 113

Öğretmenlik Uygulaması
Gazi Ortaokulu




12:00-13:00






13:00-14:00 Özel Öğretim Yöntemleri II
D 113
Matematik Öğretimi II
D 113
Özel Öğretim Yöntemleri II
D 113
Matematik Öğretimi II
D 113



14:00-15:00 Özel Öğretim Yöntemleri II
D 113
Matematik Öğretimi II
D 113
zel Öğretim Yöntemleri II
D 113
Matematik Öğretimi II
D 113



15:00-16:00
Matematik Öğretimi II
D 113
Müfredat ve Ders Kitabı İnceleme
D 113




16:00-17:00
Matematik Öğretimi II
D 113
Müfredat ve Ders Kitabı İnceleme
D 113





Saatler Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar
17:00-18:00






18:00-19:00






19:00-20:00






20:00-21:00






21:00-22:00






22:00-23:00






23:00-24:00






Akademik Görevler

  1. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ, 2014 -
  2. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, 2004 -
  3. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, YARDIMCI DOÇENT, 2012 - 2014

Bildiriler

  1. Çevrimiçi Ortamda Öğretmenlik Uygulaması Sürecine İlişkin Paydaş Görüşler

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF,ÇALIK UZUN SELCEN,AKSU ZEKİ,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 31.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.09.2019 - 28.09.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  2. Çevrimiçi Ortamda Öğretmenlik Uygulaması Sürecinin Etkiliğinin Değerlendirilmesi

    Yazarlar : KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,BİRİŞÇİ SALİH,ÇALIK UZUN SELCEN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 30.06.2019 Etkinlik Tarihi : 27.06.2019 - 29.06.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  3. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Performanslarını Geliştirme Sürecine Yönelik Görüşleri

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,ÇELİK SEDEF,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 30.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.09.2019 - 28.09.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  4. An Investigation of the Relationship Between Visual Mathematics Literacy Self-efficacy Perceptions and Metacognitive Reading Comprehension Awareness

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,ÇALIK UZUN SELCEN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  5. Ortaokul Öğrencileriyle Yürütülen Grupla Sınav Uygulamasından Yansımalar

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,BİRİŞÇİ SALİH,ÖZCAN ÖZKAN, Yayın Yeri : 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, AFYON, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 17.05.2017 Etkinlik Tarihi : 17.05.2017 - 19.05.2017
    Ulusal Tam metin bildiri
  6. Grupla Sınav Uygulamasının Bilişsel ve Duyuşsal Öğrenmeler Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,BİRİŞÇİ SALİH,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : 27. Uluslararası Eğitim Bilimleri Kongresi, Antalya, TÜRKİYE, 2018 Etkinlik Tarihi : 18.04.2018 - 22.04.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  7. Öğretim teknolojileri materyal dersinin ortaokul matematik öğretmeni adaylarının somut materyal kullanmalarına etkisi

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 30.06.2018 Etkinlik Tarihi : 28.03.2018 - 01.05.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  8. Trends in masters and doctoral thesis in Turkish mathematics education:2012-2017

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Aydın, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  9. Classroom Teachers Preferenses for Function Representation

    Yazarlar : ARSLAN SELAHATTİN,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : Conference on Education in Mathematics Science and Technology (ICEMST), 2018 Basım Tarihi : 28.04.2018 Etkinlik Tarihi : 28.04.2018 - 01.05.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  10. A Genaeral Misconception of Prospective Classroom Teachers: Faulty Generalization.

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,ARSLAN SELAHATTİN, Yayın Yeri : Conference on Education in Mathematics Science and Technology (ICEMST), 2018 Basım Tarihi : 28.04.2018 Etkinlik Tarihi : 28.04.2018 - 01.05.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  11. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Ondalık Sayılar Konusunda PedagojikAlan Bilgilerinin Öğrenci Bilgisi Bağlamında İncelenmesi

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : 3.Türk Bilgisayar ve Matematik eğitimi Sempozyumu, TÜRKİYE, 2017 Etkinlik Tarihi : 17.05.2017 - 19.05.2017
    Ulusal Özet bildiri
  12. Ortaokul Öğrencileriyle Yürütülen Grupla Sınav Uygulamasından Yansımalar

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : 3.Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, TÜRKİYE, 2017 Etkinlik Tarihi : 17.05.2017 - 19.05.2017
    Ulusal Özet bildiri
  13. Using BLOOM’S renewed taxonomy to analyse learning outcomes in middle school mathematics curricula

    Yazarlar : ÇELİK SEDEF,KUL ÜMİT,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  14. AN INVESTIGATION OF THE RELATIONSHIP BETWEEN VISUAL MATHEMATICS LITERACY SELFEFFICACYPERCEPTIONS AND METACOGNITIVE READING COMPREHENSION AWARENESS

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,ÇALIK UZUN SELCEN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), 2017 Basım Tarihi : 07.12.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  15. Öğrencilerinin Üniversite Ve Üniversite Şehrine Yönelik Algılarındaki Değişimin Metaforlar Aracılığı İle Belirlenmesi Artvin İl Örneği

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,DEMİRYÜREK GÖKÇE,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, TÜRKİYE, 2010 Basım Tarihi : 02.06.2012 Etkinlik Tarihi : 31.05.2010 - 02.06.2012
    Ulusal Tam metin bildiri
  16. Öğrencilerin Çokgenler Konusunda Kavram Haritası Oluşturabilme Becerilerinin İncelenmesi

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : 9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, İzmir, TÜRKİYE,
    Ulusal Sözlü Bildiri
  17. Semiotic Representations Skills Of Prospective Elementary Teachers Related To Mathematical Concepts

    Yazarlar : Çalık Uzun Selcen, Arslan Selahattin, Yayın Yeri : World Conference On Educational Siciences, 2009 Etkinlik Tarihi : 04.02.2009 - 07.02.2009
    Uluslararası Sözlü Bildiri
  18. Sınıf Öğretmenlerinin Yenilenen İlköğretim Ölçme Ve Değerlendirme Süreci Hakkındaki Düşünceleri Üzerine Bir Araştırma

    Yazarlar : ÇALIK Selcen, Yayın Yeri : XVI. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, Tokat, TÜRKİYE, 2007 Basım Tarihi : 07.09.2007 Etkinlik Tarihi : 05.09.2007 - 07.09.2007
    Ulusal Tam metin bildiri
  19. İlköğretim 1 Kademe Matematik Öğretiminde Yazılım Kullanımına İlişkin Öneriler ve Örnek Uygulamalar

    Yazarlar : Arslan Selahattin, Çalık Selcen, Yayın Yeri : I. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, 2007 Basım Tarihi : 18.05.2007 Etkinlik Tarihi : 16.05.2007 - 18.05.2007
    Uluslararası Tam metin bildiri
  20. Comparasion Of Turkey And European Union in Elementary Education

    Yazarlar : ÇALIK Selcen, GÖKÇEK Tuba, TATLI Zeynep, Yayın Yeri : XXII.Conference Of The Comparative Education Society İn Europe., 2006 Etkinlik Tarihi : 03.07.2006 - 06.07.2006
    Uluslararası Sözlü Bildiri
  21. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Dili Kullanma Becerilerinin Karşılaştırılması

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,KALELİ YILMAZ GÜL, Yayın Yeri : 9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, TÜRKİYE,
    Ulusal Poster
  22. İlkokul Üçüncü Sınıf Seviyesine Uygun Olarak Tasarlanmış Bir Öğrenme Ortamı Örneği Düzlemde İki Doğrunun Birbirine Göre Durumları

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,Kandemir Sİmge, Yayın Yeri : 1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 20.06.2013 - 22.06.2013
    Ulusal Poster
  23. Farklı Gösterim Kullanımının Özdeşlikler Ve Denklem Sistemlerinin Öğrenimine Etkisi

    Yazarlar : ARSLAN SELAHATTİN,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : VIII. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, TÜRKİYE, 2008 Etkinlik Tarihi : 27.08.2008 - 29.08.2008
    Ulusal Sözlü Bildiri
  24. Öğretmenlik uygulaması dersinin verimliliğine ilişkin sınıf öğretmeni adaylarının görüşleri Artvin Çoruh Üniversitesi örneği

    Yazarlar : ULU KALIN ÖZLEM,KUMANDAŞ HATİCE,ÇALIK UZUN SELCEN,KALIN Cihan, Yayın Yeri : VI Uluslararası Eğitim Yönetimi Forumu (EYFOR), 2015 Etkinlik Tarihi : 05.11.2015 - 07.11.2015
    Uluslararası Sözlü Bildiri
  25. Analysis of preservice elementary teachers visual mathematics literacy

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International conference on educations in mathematics, science & technology, 2014 Etkinlik Tarihi : 16.05.2014 - 18.05.2014
    Uluslararası Sözlü Bildiri
  26. Mathematics Teachers Views on Interactive Whiteboard Use in Their Lessons A Sample of Artvin Province

    Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : 1st International Instructional Technologies & Teacher Education Symposium, 2013 Etkinlik Tarihi : 26.06.2013 - 28.06.2013
    Uluslararası Sözlü Bildiri
  27. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Düşüncelerindeki Değişimin İncelenmesi

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : 5th International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 2014 Etkinlik Tarihi : 24.04.2014 - 26.04.2014
    Uluslararası Sözlü Bildiri
  28. Comparing Computer Supported Or Concrete Material Assisted İnstructions İn Terms Of Effectiveness And Classroom Management

    Yazarlar : Arslan Selahattin, Uzun Selcen Çalık, Yalçınkaya Hatice Aydın, Özpınar İlknur, Yayın Yeri : WCES 2010 World Conference on Educational Sciences,
    Uluslararası Tam metin bildiri

Deneyimler

  1. MEB Trabzon Köprübaşı Çifteköprü İlköğretim Okulu, Matematik Öğretmeni, Diğer, 2003 - 2004

Dersler

Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2018-2019 MATEMATİK ÖĞRETİMİ I Türkçe 3
2018-2019 ÖĞRETMNELİK UYGULAMASI I Türkçe 2
2018-2019 Matematik Tarihi Türkçe 2
2018-2019 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I Türkçe 4
2018-2019 İlkokulda Temel Matematik Türkçe 3
2018-2019 OKUL DENEYİMİ Türkçe 2
2017-2018 MATEMATİK ÖĞRETİMİ II Türkçe 3
2017-2018 MATEMATİK ÖĞRETİMİ I Türkçe 3
2017-2018 ÖĞRETMNELİK UYGULAMASI I-II Türkçe 2
2017-2018 OKUL DENEYİMİ Türkçe 2
2017-2018 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I Türkçe 4
2017-2018 Matematik Tarihi Türkçe 2
2016-2017 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I Türkçe 4
2016-2017 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
2015-2016 MATEMATİK ÖĞRETİMİ I Türkçe 3
2015-2016 MATEMATİK ÖĞRETİMİ II Türkçe 3
2015-2016 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Türkçe 4
2015-2016 SOYUT MATEMATİK Türkçe 2
2014-2015 Matematik Öğretimi I Türkçe 3
2013-2014 Temel Matematik I Türkçe 2
2013-2014 Matematik Öğretimi I Türkçe 3
2013-2014 Öğretmnelik Uygulaması I-II Türkçe 2
2013-2014 Matematik Öğretimi II Türkçe 3
2013-2014 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 2
2013-2014 Temel Matematik II Türkçe 2
2012-2013 İlköğretim Programlarında Yeni Yaklaşımlar Türkçe 2
2012-2013 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 2
2012-2013 Okul Deneyimi Türkçe 3
2012-2013 Öğretmnelik Uygulaması I-II Türkçe 2
2011-2012 Matematik Öğretimi I Türkçe 3
2011-2012 Matematik Öğretimi II Türkçe 3
2009-2010 Matematik Öğretimi I Türkçe 3
2009-2010 Matematik Öğretimi II Türkçe 3
2008-2009 Temel Matematik II Türkçe 2
2008-2009 Matematik Öğretimi II Türkçe 3
2008-2009 Temel Matematik I Türkçe 2
2008-2009 Matematik Öğretimi I Türkçe 3
2007-2008 Matematik Öğretimi II Türkçe 3
2007-2008 Temel Matematik II Türkçe 2
2007-2008 Temel Matematik I Türkçe 2
2007-2008 Matematik Öğretimi I Türkçe 3
2006-2007 Matematik Öğretimi II Türkçe 3
2006-2007 Matematik Öğretimi I Türkçe 3
2006-2007 Temel Matematik II Türkçe 2
2006-2007 Temel Matematik I Türkçe 2
2005-2006 Temel Matematik I Türkçe 2
2005-2006 Temel Matematik II Türkçe 2
2005-2006 Matematik Öğretimi I Türkçe 3
2005-2006 Matematik Öğretimi II Türkçe 3
2004-2005 Temel Matematik I Türkçe 2
2004-2005 Temel Matematik II Türkçe 2

İdari Görevler

  1. Anabilim Dalı Başkanı
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, İLKÖĞRETİM MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ PR.
    2014 - 2017

Kitaplar

  1. Matematik Eğitiminde Teoriler
    ÇALIK UZUN SELCEN,ARSLAN SELAHATTİN, Yayın Yeri : Pegem Akademi, TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 2016
    Ulusal Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Makaleler

  1. The Impact of Instructional Technology and Material Design Course on Pre-service Teachers

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Journal of Educational Methodology, 2019
    Uluslararası Hakemli ERIC
  2. Görsel matematik okur yazarlığı öz-yeterlik algısı ile üstbilişsel okuduğunu anlama farkındalığı arasındaki ilişki.

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,ÇALIK UZUN SELCEN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2019
    Uluslararası Hakemli TR DİZİN
  3. Grupla Sınav Uygulamasından Yansımalar: Öğrenci ve Öğretmen Görüşleri

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : Trakya Eğitim Dergisi, 2018
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  4. ORTAOKUL MATEMATİK DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMINDAKİ KAZANIMLARIN YENİLENMİŞ BLOOM TAKSONOMİSİNE GÖRE İNCELENMESİ

    Yazarlar : ÇELİK SEDEF,KUL ÜMİT,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018
    Uluslararası Hakemli TR DİZİN
  5. Sınıf öğretmeni adaylarının görsel matematik okuryazarlıklarının incelenmesi: Nitel bir araştırma

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : Studies in Educational Research and Development (SERD), 2017
    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor
  6. ANADOLU LİSESİ VE ANADOLU ÖĞRETMEN LİSESİÖĞRENCİLERİNİN ÖĞRETMEN KAVRAMINA YÖNELİKMETAFORİK BAKIŞLARI

    Yazarlar : ULU KALIN ÖZLEM,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : Turkish Studies, 2017
    Uluslararası Hakemli TR DİZİN
  7. ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI DERSİNİN VERİMLİLİĞİNE İLİŞKİN SINIF ÖĞRETMENİ ADAYLARININ GÖRÜŞLERİ ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ ÖRNEĞİ

    Yazarlar : ULU KALIN ÖZLEM,KUMANDAŞ HATİCE,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : The Journal of Social Sciences, 2015
    Uluslararası Hakemli sobiad,citefactor,oaji.net,research bible
  8. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematik Öğretimine Yönelik Düşüncelerindeki Değişimin İncelenmesi

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN, ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2014
    Ulusal Hakemli Asos, arastirmax
  9. Matematik Öğretmenlerinin Derslerinde Etkileşimli Tahta Kullanımına İlişkin Görüşleri Artvin İli Örneği

    Yazarlar : BİRİŞÇİ SALIH, ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : İlköğretim Online, 2014
    Uluslararası Hakemli Scopus
  10. Comparing computer supported or concrete material assisted instructions in terms of effectiveness and classroom management

    Yazarlar : ARSLAN SELAHATTIN, UZUN SELCEN ÇALIK, YALÇINKAYA HATICE AYDIN, ÖZPINAR İLKNUR, Yayın Yeri : Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2010
    Uluslararası Hakemli ScienceDirect & Scopus
  11. İlköğretim Matematik Öğretmenleri Ve Öğretmen Adaylarının Öğretim Teknolojilerine Bakışlarının Karşılaştırılması

    Yazarlar : BAKİ ADNAN, AYDIN YALÇINKAYA HATICE, ÖZPINAR İLKNUR, ÇALIK UZUN, SELCEN, Yayın Yeri : Turkish Journal of Computer and Mathematics Education, 2009
    Uluslararası Hakemli Ulakbim,Ebscohost,Doaj
  12. Semiotic representations skills of prospective elementary teachers related to mathematical concepts

    Yazarlar : UZUN SELCEN ÇALIK, ARSLAN SELAHATTIN, Yayın Yeri : Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2009
    Uluslararası Hakemli ScienceDirect & Scopus

Öğrenim

  1. Lisans, KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, 1999 - 2003
  2. Bütünleşik Doktora, KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, 2006 - 2012

Projeler

  1. Web 2.0 Tabanlı Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulaması Sürecinin Etkililiğinin Değerlendirilmesi
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Araştırmacı
    Devam Ediyor
  2. Grupla Test Tekniğinin Öğrenme Çıktıları Üzerindeki Etkisinin İncelenmesi
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 21.03.2017 - 21.12.2017
  3. Sınıf Öğretmeni Adaylarının Matematiksel Anlayışlarının cK Teorisine Göre İncelenmesi
    ULUSAL BAP Araştırmacı
    Tamamlandı

Üyelikler

  1. Matematik Eğitimi Derneği, Üye, 2015 -