2020 Yılı Üniversitemize Kayıt Hakkı Kazanan Uluslararası (Yabancı Uyruklu) Öğrencilerin Yerleşme Sonuçları ve Kayıt İşlemleri / 2020-List of Foreign Students Admitted to Our University For Registration

08 Eylül 2020, Salı 3004

 

2020 Yılı Uluslararası (Yabancı Uyruklu) öğrenci kontenjanı ile Üniversitemize yerleşen ve kayıt hakkı kazanan öğrencilerin listesi / List of students who have settled in our university with the International Student Quota for 2020 TIKLAYINIZ/CLICK HERE

-Kabul Mektubu ve Yerleşen Öğrenci Bilgileri İçin TIKLAYINIZ / Acceptance Letter Placed Student Information/CLICK HERE

 

UZAKTAN KAYIT İŞLEMLERİ

Covid-19 pandemi nedeniyle 2020 yılında yerleşen tüm Yabancı Uyruklu öğrencilerin kayıt işlemleri uzaktan kayıt yöntemi ile aşağıdaki açıklamalar doğrultusunda yapılacaktır. Ayrıca Üniversiteye gelen öğrenciler için her hangi bir kayıt işlemi yapılmayacaktır.

Uzaktan kayıt işlemi için aşağıda yer alan kayıt dilekçesini doldurup imzaladıktan sonra dilekçe ekinde istenilen belgeler ile birlikte posta, kargo ile veya e-posta ile aşağıda belirtilen adrese 14-30 Eylül 2020 tarihleri arasında teslim edilmesi halinde kayıt işlemi yapılacaktır. Dilekçe ve belgelerin en geç 30 Eylül 2020 tarihe kadar Üniversitemize ulaşması zorunludur. 30 Eylül 2020 tarihinden sonra Üniversiteye ulaşan dilekçe ve belgeler dikkate alınmayacak ve kayıtları yapılmayacaktır.

Uzaktan Kayıt Dilekçesi için Tıklayınız...

Maddi Güvence Beyanı için Tıklayınız...

Posta veya Kargo yolu ile dilekçe ve belgelerin gönderileceği adres: Artvin Çoruh Üniversitesi Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı Seyitler Yerleşkesi Merkez - ARTVİN

e-posta yolu ile dilekçe ve belgelerin gönderileceği e-posta adres: oidb@artvin.edu.tr

(e-posta ile imzalı dilekçe ve istenen belgeler tarayıcıda (scanner) taranıp pdf. Dosya formatında gönderilecektir)

 

UZAKTAN KAYIT İŞLEMLERİ SONRASI YAPILACAKLAR

1-Uzaktan kayıt işlemi tamamlanan öğrencilerin öğrenci belgesi onaylı olarak kayıt dilekçesinde belirttikleri e-posta adresine gönderilecektir.

2-Türkçe düzeyi yeterli olup öğrenime başlayacak olan öğrencilerin ders kaydı yapabilmeleri için ödemeleri gereken öğrenim ücreti ile ilgili ayrıntılı bilgi e-posta adreslerine gönderilecek ve öğrenim ücretini ödedikten sonra, öğrenim ücretini ödediğini gösteren banka dekontunu  oidb@artvin.edu.tr adresine göndermeleri halinde ders kayıtlarını yapabileceklerdir.

3-Türkçe düzeyi yetersiz olan öğrenciler https://tomer.artvin.edu.tr/tr/duyuru/uzaktan-turkce-ogretim-kursu adresinde Türkçe öğrenmek ile ilgili bilgiye ulaşabilirler.

4- Türkçe düzeyi yetersiz olanlar eğitime başlatılmayacak olup Türkçe öğrenmek üzere izinli sayılacaktır.

5- İkamet İzni Alma Açıklamaları için TIKLAYINIZ...

6- SGK İşlemleri Açıklamaları için  TIKLAYINIZ...

7- 2020 - 2021 Eğitim-Öğretim Yılı  Öğrenim Ücretleri İçin TIKLAYINIZ / For the Tuition Fee of 2020-2021 Education and Training Year, CLICK HERE

-Barınma, Seyahat ve Diğer Faydalı Telefon Bilgileri / Housing, Travel and Other Useful Phone Information TIKLAYINIZ/CLICK HERE