2021 Sağlık Lisans Tamamlama ile Üniversitemize Yerleşen Öğrencilerin Kayıt İşlemleri

21 Eylül 2021, Salı 690

2021 YILI SAĞLIK LİSANS TAMAMLAMA PROGRAMLARINA YERLEŞEN ÖĞRENCİLERİN KAYIT İŞLEMLERİ

 

Sağlık Alanında Lisans Tamamlama İle Üniversitemize kayıt hakkı kazanan adayların e-kayıt işlemleri 23-28 Eylül 2021 tarihleri arasında Saat: 23:59'a kadar, e-kayıt yapamayanların kayıt işlemleri ise 23 Eylül - 01 Ekim 2021 tarihleri arasında aşağıda belirtilen kayıt yeri adresinde yapılacaktır. Bu süreler içerisinde kayıt için başvurmayan veya kayıt işlemlerini tamamlamayan adaylar kayıt haklarını kaybedeceklerdir

Sağlık Lisans Tamamlama ile yerleşen adayların 19.11.2014 tarihinden önce mezun olmaları gerekmektedir.

Yukarıda belirtilen tarihlerden sonra mezun olduğu halde yerleşen öğrencilerin kayıtları yapılmayacaktır.

 

Kayıt Yeri: 

Kayıtlar Artvin Çoruh Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Çayağzı Mahallesi- ARTVİN adresinde yapılacaktır.

 

KAYIT İÇİN İSTENEN BELGELER

1- Adayın mezun olduğu Üniversiteden almış olduğu Önlisans diplomasının aslını yanlarında bulundurması , diplomanın aslı görülerek onaylı süreti alınacaktır.

2- Adayın mezun olduğu Üniversiteden almış olduğu mezuniyet transkripti (Not belgesi). 

3- Adayın mezun olduğu Üniversiteden almış olduğu derslere ait onaylı ders içerikleri (Transkriptte yer alan derslere ait ders içerikleri mezun olduğu Üniversitenin web sayfasındaki Ders Bilgi Paketinde güncel olarak yer alıyorsa bu derslere ait ders içeriği istenmemektedir.)

4- Yerleşme sonuç belgesinin internet çıktısı.

5- 2 adet vesikalık fotoğraf  (4,5x6 ebadında, son altı ay içinde, önden çekilmiş).

6- Askerlik sorunu olan (Yaş haddi, kaçak durumu vb.) erkek öğrencilerin kayıtları yapılacak ancak Askerlikle ilgili sorunu ortadan kalktığını belgeleyene kadar öğrenime devam ettirilmeyecek olup izinli sayılacaklardır.

 

Not: E-Kayıt yaptıran öğrenciler yukarıdaki istenen belgeleri kayıtlı oldukları Fakülte öğrenci işleri ofisine derslerin başladığı ilk hafta sonuna kadar 08 Ekim 2021  tarihine  kadar posta yoluyla veya elden  teslim etmeleri gerekmektedir. 

Kayıt işlemleriniz tamamlandıktan sonra üniversitemizdeki öğreniminiz süresince öğrenci bilgi sistemine giriş için gerekli olan kullanıcı adı; öğrenci numarası, şifre ise öğrenci bilgi sistemine giriş ekranındaki "Şifre Sıfırla" sekmesinden belirlenmesi gerekmektedir. Şifre sıfırlama işleminde sınıf bilgisine 1 yazması gerekmektedir. Öğrenci bilgi sistemine www.artvin.edu.tr adresindeki Öğrenci Bilgi Sistemi sekmesinden giriş yapabilirsiniz.

Katkı Payı Ödeme: Lisans tamamlama programına yerleşen adayların ilgili programa ait katkı payını kendileri ödemeleri gerektiği için kayıt işlemini tamamladıktan sonra 27 Eylül-01 Ekim 2021 tarihleri arasında vakıflar bankasının İnternet bankacılığı, ATM veya şubelerinden öğrenci numarası ile 2021-2022 eğitim öğretim yılına ait katkı payını  ödemeleri gerekmektedir. Katkı payını belirtilen tarihlerde ödemeyen öğrenciler öğrenime devam edemez ve öğrencilik haklarından yararlanamazlar.

Ders Kayıt: E-Kayıt veya E-Kayıt yapamadığı için Üniversiteye gelerek kayıt yaptıran tüm öğrenciler yukarıda belirtilen tarihlerde katkı payını ödedikten sonra 27 Eylül - 03 Ekim 2021 tarihleri arasında öğrenci bilgi sistemine girerek ders kayıtlarını yapmaları gerekmektedir. Ders kaydı yapan öğrencilerin önlisans programında aldığı derslere göre muafiyet ve intibak islemi yapılması halinde ders kayıtları ile ilgili değişiklikler öğrenci işleri tarafından daha sonra yapılacaktır.

 

Barınma,Seyahat ve Diğer Faydalı Telefon Bilgileri İçin TIKLAYINIZ...