Asst. Prof. Aşkın BAYDAR

Scholar Tasks
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ, 2016 -
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, ÖĞRETİM GÖREVLİSİ, 2008 - 2016
Papers
-
Sınıf Öğretmen Adaylarının Akademik Çelişki Yöntemiyle İlgili Görüşleri
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : UBAK 8. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmaları Kongresi, Çorum, TÜRKİYE, 2020 Basım Tarihi : 30.08.2020 Etkinlik Tarihi : 22.08.2020 - 23.08.2020
Uluslararası Özet bildiri -
Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kamu Personeli Seçme Sınavına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar : ULU KALIN ÖZLEM,AKSAKAL TURAN,BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 2016 Basım Tarihi : 13.10.2016 Etkinlik Tarihi : 13.10.2016 - 15.10.2016
Uluslararası Özet bildiri -
Birleştirme ve Takım-Oyun-Turnuva (TOT) Yöntemlerinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarına Etkisi
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN,ULU KALIN ÖZLEM,AKSAKAL TURAN, Yayın Yeri : VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 2016 Basım Tarihi : 13.10.2016 Etkinlik Tarihi : 13.10.2016 - 15.10.2016
Uluslararası Özet bildiri -
Bildiri Branş ve Mezuniyet Durumlarına Göre Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi ve Disiplin Tekniklerini Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 31.05.2012 Etkinlik Tarihi : 31.05.2012 - 02.05.2012
Ulusal Tam metin bildiri
Experiences
- Milli Eğitim Bakanlığı, Sınıf Öğretmeni, 1995 - 1999
Lessons
Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2016-2017 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 6 |
2016-2017 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2016-2017 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2015-2016 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2015-2016 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2015-2016 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2015-2016 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 5 |
2015-2016 | BİREYDE DÜŞÜNME BECERİLERİ GELİŞTİRME | Türkçe | 2 |
2014-2015 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2014-2015 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2014-2015 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2014-2015 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2014-2015 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2013-2014 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2013-2014 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2013-2014 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 3 |
2013-2014 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
2013-2014 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2013-2014 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2013-2014 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2012-2013 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2012-2013 | SINIF YÖNETİMİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2012-2013 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2012-2013 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2012-2013 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
2012-2013 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2012-2013 | REHBERLİK (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2012-2013 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2012-2013 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2012-2013 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
2012-2013 | İLKÖĞRETİMDE ÖZEL EĞİTİM (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2012-2013 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
2012-2013 | İLKÖĞRETİMDE ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
2011-2012 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2011-2012 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2011-2012 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
2011-2012 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2011-2012 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2011-2012 | İLKÖĞRETİMDE ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
2011-2012 | SINIF YÖNETİMİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2011-2012 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2011-2012 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2011-2012 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2011-2012 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2010-2011 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2010-2011 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2010-2011 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2010-2011 | İLKÖĞRETİMDE ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
2010-2011 | ETKİLİ İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
2010-2011 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2010-2011 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
2009-2010 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2009-2010 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2009-2010 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 8 |
2009-2010 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 8 |
2009-2010 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
2009-2010 | İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YENİ YAKLAŞIMLAR | Türkçe | 2 |
2009-2010 | İLKÖĞRETİMDE ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 3 |
2009-2010 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
2008-2009 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2008-2009 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
2008-2009 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 8 |
2008-2009 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2008-2009 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
2007-2008 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
Books
-
SOSYAL BİLİMLERE UZAKTAN EĞİTİMDE BAKIŞULU KALIN ÖZLEM, BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : Pegem Akademi, TÜRKİYE, ANKARA, Türkçe, 2020Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
Articles
-
Epistemological Beliefs of Preservice Teachers
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : Higher Education Studies, 2020
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Epistemological beliefs of preservice social studies teachers
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : African Educational Research Journal, 2020
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
The Effect ofCritical Thinking Skills and Emotional Intelligence on theEpistemological Beliefs of Students in a ChildDevelopment Program
Yazarlar : ULU KALIN ÖZLEM,BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : IOJET, 2020
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Impact of jigsaw and teams-games tournaments (TGT) on social studies preservice teachers’ epistemological beliefs.
Yazarlar : ŞİMŞEK UFUK,BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : International Online Journal of Education and Teaching, 2019
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Takım-Oyun-Turnuva’nın Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar : KARA CİHAN,BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : Journal of Turkish Studies, 2019
Uluslararası Hakemli EBSCO -
Birleştirme ve Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Yöntemlerinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarına Etkisi
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN,ŞİMŞEK UFUK, Yayın Yeri : Mediterranean Journal of Educational Research, 2018
Uluslararası Hakemli TR DİZİN -
The Impact of Jigsaw and STAD on SocialStudies Pre-service Teachers’xx AcademicAchievement
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN,ŞİMŞEK UFUK, Yayın Yeri : Studies in Educational Research and Development, 2018
Uluslararası Hakemli Google Scholar -
JIGSAW VE ÖĞRENCİ TAKIMLARI BAŞARI BÖLÜMLERİ YÖNTEMLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN,ŞİMŞEK UFUK, Yayın Yeri : Turkish StudiesInternational Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 2017
Uluslararası Hakemli EBSCO
Awards
- Yurt Dışı Yüksek Lisans Bursu, TÜRKİYE, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI , 2000,
Education
- Lisans, HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, 1991 - 1995
- Yüksek Lisans, University of Missouri - Rolla {Missouri}, 2001 - 2002
- Doktora, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, SOSYAL BİLGİLER EĞİTİMİ (DR), 2009 - 2015
Projects
-
İlköğretim Sosyal Bilgiler Dersi İçin Etkileşimli Öğrenci Çalışma Kitabının Geliştirilmesi ve Etkinliğinin AraştırılmasıULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi AraştırmacıTamamlandı , 03.02.2013 - 01.02.2015