Office | 213 |
Telephone | 2344 |
askinbaydar artvin.edu.tr | |
Website | |
Adress | |
YÖKSİS Profile |
Sınıf Öğretmen Adaylarının Birlikte Soralım Birlikte Öğrenelim Tekniği ile İlgili Görüşleri
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : UBAK 9. Uluslararası Bilimsel Araştırmalar Kongresi, Çorum, TÜRKİYE, 2020 Etkinlik Tarihi : 12.12.2020 -Sınıf Öğretmen Adaylarının Akademik Çelişki Yöntemiyle İlgili Görüşleri
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : UBAK 8. Uluslararası Sosyal ve Eğitim Bilimleri Araştırmaları Kongresi, Çorum, TÜRKİYE, 2020 Basım Tarihi : 30.08.2020 Etkinlik Tarihi : 22.08.2020 - 23.08.2020Eğitim Fakültesi Öğrencilerinin Kamu Personeli Seçme Sınavına Yönelik Metaforik Algıları
Yazarlar : ULU KALIN ÖZLEM,AKSAKAL TURAN,BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 2016 Basım Tarihi : 13.10.2016 Etkinlik Tarihi : 13.10.2016 - 15.10.2016Birleştirme ve Takım-Oyun-Turnuva (TOT) Yöntemlerinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarına Etkisi
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN,ULU KALIN ÖZLEM,AKSAKAL TURAN, Yayın Yeri : VI. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, 2016 Basım Tarihi : 13.10.2016 Etkinlik Tarihi : 13.10.2016 - 15.10.2016Bildiri Branş ve Mezuniyet Durumlarına Göre Öğretmenlerin Sınıf Yönetimi ve Disiplin Tekniklerini Kullanma Düzeylerinin İncelenmesi
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 31.05.2012 Etkinlik Tarihi : 31.05.2012 - 02.05.2012Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2022-2023 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2022-2023 | İLKOKULDA PROGRAM GELİŞTİRME | Türkçe | 3 |
2022-2023 | SEMİNER | Türkçe | 2 |
2021-2022 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2022-2023 | İLKOKULDA DRAMA | Türkçe | 2 |
2022-2023 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2022-2023 | ETKİLİ İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
2022-2023 | TRAFİK VE İLKYARDIM | Türkçe | 2 |
2022-2023 | İLKOKUL PROGRAMI | Türkçe | 2 |
2022-2023 | EĞİTİMDE ETİK VE AHLAK | Türkçe | 2 |
2022-2023 | İLKOKULDA YABANCI DİL ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2022-2023 | ÖĞREMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 2 |
2022-2023 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2022-2023 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2022-2023 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2022-2023 | KARAKTER VE DEĞER EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
2022-2023 | EĞİTİMDE ETİK VE AHLAK | Türkçe | 3 |
2022-2023 | ÖĞREMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
2021-2022 | İLKOKULDA DRAMA | Türkçe | 2 |
2021-2022 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2021-2022 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I | Türkçe | 6 |
2021-2022 | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
2021-2022 | AİLE VE ÇOCUK EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
2021-2022 | TÜRK KÜLTÜRÜNDE ÇOCUK VE EĞİTİM | Türkçe | 2 |
2021-2022 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 1 |
2021-2022 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2021-2022 | ÖĞREMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
2020-2021 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I | Türkçe | 6 |
2020-2021 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II | Türkçe | 6 |
2020-2021 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 2 |
2020-2021 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2020-2021 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I | Türkçe | 6 |
2019-2020 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 4 |
2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II | Türkçe | 6 |
2019-2020 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2019-2020 | İLKOKUL PROGRAMI | Türkçe | 2 |
2019-2020 | SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
2019-2020 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-I | Türkçe | 6 |
2018-2019 | YABANCI DİL-I | İngilizce | 2 |
2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI-II | Türkçe | 6 |
2018-2019 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 4 |
2018-2019 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İLÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2018-2019 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 4 |
2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 6 |
2017-2018 | PROGRAM GELİŞTİRME | Türkçe | 2 |
2017-2018 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | İLÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2017-2018 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 2 |
2016-2017 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2016-2017 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2016-2017 | PROGRAM GELİŞTİRME | Türkçe | 2 |
2016-2017 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 6 |
2016-2017 | SOSYAL BİLGİLER DERS KİTABI İNCELEMESİ | Türkçe | 4 |
2015-2016 | BİREYDE DÜŞÜNME BECERİLERİ GELİŞTİRME | Türkçe | 2 |
2015-2016 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2015-2016 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2015-2016 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2015-2016 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 5 |
2014-2015 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2014-2015 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2014-2015 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2014-2015 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2014-2015 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2013-2014 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
2013-2014 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2013-2014 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2013-2014 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 3 |
2013-2014 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2013-2014 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2013-2014 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2012-2013 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2012-2013 | SINIF YÖNETİMİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2012-2013 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
2012-2013 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
2012-2013 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
2012-2013 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2012-2013 | REHBERLİK (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2012-2013 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2012-2013 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2012-2013 | İLKÖĞRETİMDE ÖZEL EĞİTİM (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2012-2013 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2012-2013 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2012-2013 | İLKÖĞRETİMDE ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
2011-2012 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ | Türkçe | 3 |
2011-2012 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2011-2012 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ | Türkçe | 2 |
2011-2012 | ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2011-2012 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2011-2012 | İLKÖĞRETİMDE ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
2011-2012 | SINIF YÖNETİMİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 2 |
2011-2012 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2011-2012 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2011-2012 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2011-2012 | EĞİTİM BİLİMLERİNE GİRİŞ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2010-2011 | İLKÖĞRETİMDE ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 2 |
2010-2011 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ (II. ÖĞRETİM) | Türkçe | 3 |
2010-2011 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2010-2011 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2010-2011 | ETKİLİ İLETİŞİM | Türkçe | 3 |
2010-2011 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 2 |
2010-2011 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
2009-2010 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 8 |
2009-2010 | İLKÖĞRETİMDE KAYNAŞTIRMA | Türkçe | 2 |
2009-2010 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 8 |
2009-2010 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
2009-2010 | İLKÖĞRETİM PROGRAMLARINDA YENİ YAKLAŞIMLAR | Türkçe | 2 |
2009-2010 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2009-2010 | İLKÖĞRETİMDE ÖZEL EĞİTİM | Türkçe | 3 |
2009-2010 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
2008-2009 | HAYAT BİLGİSİ ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2008-2009 | REHBERLİK | Türkçe | 3 |
2008-2009 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 8 |
2008-2009 | SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2008-2009 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
2007-2008 | SINIF YÖNETİMİ | Türkçe | 3 |
Comparison of Undergraduate Social Studies Instruction Program Elective Course Content and Social Studies Curriculum (2018) Objectives
Yazarlar : KILIÇ ESRA, BAYDAR AŞKIN, AYDEMİR ARCAN, ULU KALIN ÖZLEM, Yayın Yeri : Education Quarterly Reviews, 2022Sınıf Öğretmeni Adaylarının Duygusal Zekâları ve Etkili Vatandaşlık Yeterlikleri Arasındaki İlişki
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : Eğitim Bilim ve Araştırma Dergisi, 2023Association between Emotional Intelligence and Academic Self-Efficacy of Preservice Primary Teachers
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : OPUS Uluslararası Toplum Araştırmaları Dergisi, 2021Sınıf Öğretmen Adaylarının Eleştirel Düşünme Eğilimleri ile Epistemolojik İnançları Arasındaki İlişkiler
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : Uluslararası Temel Eğitim Çalışmaları Dergisi, 2021Takım-Oyun-Turnuva’nın Sosyal Bilgiler Dersinde Akademik Başarıya Etkisi
Yazarlar : KARA CİHAN,BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : Journal of Turkish Studies, 2019The Impact of Jigsaw and STAD on SocialStudies Pre-service Teachers’ AcademicAchievement
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN,ŞİMŞEK UFUK, Yayın Yeri : Studies in Educational Research and Development, 2018JIGSAW VE ÖĞRENCİ TAKIMLARI BAŞARI BÖLÜMLERİ YÖNTEMLERİNİN ÖĞRETMEN ADAYLARININ EPİSTEMOLOJİK İNANÇLARINA VE AKADEMİK BAŞARILARINA ETKİSİ
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN,ŞİMŞEK UFUK, Yayın Yeri : Turkish StudiesInternational Periodical for the Languages, Literature and History of Turkish or Turkic, 2017Pre-Service Primary Teachers\u2019 Opinions on Team-Games-Tournaments
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : International Education Studies, 2021Opinions of Pre-Service Classroom Teachers about Academic Controversy Method
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : Higher Education Studies, 2021Impact of jigsaw and teams-games tournaments (TGT) on social studies preservice teachers’ epistemological beliefs.
Yazarlar : ŞİMŞEK UFUK,BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : International Online Journal of Education and Teaching, 2019The Effect ofCritical Thinking Skills and Emotional Intelligence on theEpistemological Beliefs of Students in a ChildDevelopment Program
Yazarlar : ULU KALIN ÖZLEM,BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : IOJET, 2020Epistemological Beliefs of Preservice Teachers
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : Higher Education Studies, 2020Epistemological beliefs of preservice social studies teachers
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN, Yayın Yeri : African Educational Research Journal, 2020Birleştirme ve Öğrenci Takımları Başarı Bölümleri Yöntemlerinin Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Epistemolojik İnançlarına Etkisi
Yazarlar : BAYDAR AŞKIN,ŞİMŞEK UFUK, Yayın Yeri : Mediterranean Journal of Educational Research, 2018Duygusal Okuryazarlık ve Akran Zorbalığı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Artvin Çoruh Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2023WEB 2.0 ARAÇLARININ SOSYAL BİLGİLER DERSİNDE KULLANILMASININ AKADEMİK BAŞARIYA VE DERSE KARŞI TUTUMA ETKİSİ
Artvin Çoruh Üniversitesi, Lisansüstü Eğitim Enstitüsü, Temel Eğitim Ana Bilim Dalı, 2024