Kemal AFACAN

Doç. Dr. Kemal AFACAN

Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Özel Eğitim Bölümü, Zihin Engelliler Eğitimi Ana Bilim Dalı
kemalafacan artvin.edu.tr 2349
Office
Telephone
E-Mail kemalafacan artvin.edu.tr
Website
Facebook
Twitter
Adress
YÖKSİS Profile

Scholar Tasks

  1. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ, 2019 -
  2. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, ZİHİN ENGELLİLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, ÖĞRETİM GÖREVLİSİ, 2018 - 2019

Papers

  1. Evaluating the Implementation and Outcomes of PBIS in an Early Childhood Setting in Türkiye: A Case Study

    Yazarlar : MELEKOĞLU MERAL, AFACAN KEMAL, KUTSAL HAZAR LALE, Yayın Yeri : 5th Research Symposium of the PBS-Europe Network, Zwolle, HOLLANDA, 2023 Etkinlik Tarihi : 16.11.2023 -
    Uluslararası Özet bildiri
  2. Olumlu Davranışsal Destek Uygulamalarında Etkili Okul-Aile-Üniversite İşbirliği

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : Ulusal Disiplinerarası Erken Çocuklukta Müdahale Kongresi (UDEMKO), Eskişehir, TÜRKİYE, 2023 Etkinlik Tarihi : 05.10.2023 - 08.10.2023
    Ulusal Özet bildiri
  3. Covid-19 Döneminde Özel Gereksinimli Üniversite Öğrencilerinin Uzaktan Eğitim Sürecindeki İhtiyaçlarının Belirlenmesi

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, CEYLAN MUSTAFA, Yayın Yeri : Uluslararası Covid-19 Sürecinde Eğitimde Yeni Normlar Kongresi-II, Artvin, TÜRKİYE, 2021 Basım Tarihi : 30.06.2021 Etkinlik Tarihi : 21.06.2021 - 23.06.2021
    Uluslararası Özet bildiri
  4. Excluding to Include: Educator, Parent, and Student Perspectives on Affordances and Disadvantages of Alternative Schools

    Yazarlar : WILKERSON KIMBER, ROBERTS KATE, SIKORA ELIZABETH, FORSBERG MALINDA, AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : American Educational Research Association, 2023, Chicago, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2023 Basım Tarihi : 13.04.2023 Etkinlik Tarihi : 13.04.2023 - 16.04.2023
    Uluslararası Özet bildiri
  5. Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilere Sosyal Bilgiler Öğretimi Üzerine Yapılan Araştırmaların İncelenmesi

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, KILIÇ ESRA, Yayın Yeri : Xth International Eurasian Educational Research Congress, 2023, Ankara, TÜRKİYE, 2023 Etkinlik Tarihi : 08.06.2023 - 11.06.2023
    Uluslararası Özet bildiri
  6. Academic Remediation-focused Alternative Schools: Impact on Student Outcomes

    Yazarlar : WILKERSON KIMBER,DATAR SUJATA,YAN MIN CHI,AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : American Educational Research Association, Chicago, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2015 Basım Tarihi : 16.04.2015 Etkinlik Tarihi : 16.04.2015 - 20.04.2015
    Uluslararası Tam metin bildiri
  7. Multicomponent Reading Interventions for Students with Intellectual Disability

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, WILKERSON KIMBER, Yayın Yeri : American Educational Research Association, Washington, DC, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2016 Basım Tarihi : 09.04.2016 Etkinlik Tarihi : 08.04.2016 - 12.04.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  8. Behavior-focused Alternative Schools: Impact on Student Outcomes

    Yazarlar : WILKERSON KIMBER,AFACAN KEMAL,PERZIGIAN AARON,YAN MIN CHI,COURTRIGHT MAXWELL, Yayın Yeri : American Educational Research Association, Chicago, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2015 Basım Tarihi : 17.04.2015 Etkinlik Tarihi : 16.04.2015 - 20.04.2015
    Uluslararası Özet bildiri
  9. Secondary School Enrollment Trends

    Yazarlar : AFACAN KEMAL,WILKERSON KIMBER,COURTRIGHT MAXWELL,LANGE LAUREN, Yayın Yeri : American Educational Research Association, Washington, DC, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2016 Basım Tarihi : 12.04.2016 Etkinlik Tarihi : 08.04.2016 - 12.04.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  10. Transforming Schools from the Ground-Up with Local Stakeholders: Implementation of Learning Lab at an Urban High School

    Yazarlar : BAL AYDIN, SCHRADER ELIZABETH, AFACAN KEMAL, MAWENE DIAN, CAKIR HALIL IBRAHIM, OLSEN REBEKKA, THİEL MELANİE, PRYOR ELLEN, Yayın Yeri : American Educational Research Association, Chicago, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2015 Basım Tarihi : 16.04.2015 Etkinlik Tarihi : 16.04.2015 - 20.04.2015
    Uluslararası Özet bildiri
  11. Academic and Behavior Outcomes in Behavior-focused Alternative Middle Schools

    Yazarlar : AFACAN KEMAL,WILKERSON KIMBER, Yayın Yeri : American Educational Research Association, San Antonio, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2017 Basım Tarihi : 28.04.2017 Etkinlik Tarihi : 27.04.2017 - 01.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  12. Disrupting the Racialization of Discipline: Culturally Responsive Behavioral Support at an Urban Middle School

    Yazarlar : BAL AYDIN,AFACAN KEMAL,CAKIR HALIL IBRAHIM,CLARDY TREMAYNE, Yayın Yeri : American Educational Research Association, San Antonio, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2017 Basım Tarihi : 28.04.2017 Etkinlik Tarihi : 27.04.2017 - 01.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  13. Building Democratic Schools with Local Stakeholders: Systematic Transformation and Expansive Learning at an Urban Middle School

    Yazarlar : BAL AYDIN, AFACAN KEMAL, OLSEN REBEKKA, CLARDY TREMAYNE, HARPER JOHN, CAKIR HALIL IBRAHIM, MAWENE DIAN, Yayın Yeri : American Educational Research Association, Washington, DC, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2016 Basım Tarihi : 12.04.2016 Etkinlik Tarihi : 08.04.2016 - 12.04.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  14. Radical Possibilities of Transforming Schools with Local Stakeholders: A Formative Intervention Study for Expansive Learning

    Yazarlar : BAL AYDIN, AFACAN KEMAL, CAKIR HALIL IBRAHIM, CLARDY TREMAYNE, KO DOSUN, LOVE LARRY, Yayın Yeri : American Educational Research Association, New York, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2018 Basım Tarihi : 17.04.2018 Etkinlik Tarihi : 13.04.2018 - 17.04.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  15. Repeated School Suspensions: Impact on Student Academic and Behavior Outcomes

    Yazarlar : AFACAN KEMAL,WILKERSON KIMBER, Yayın Yeri : American Educational Research Association, New York, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2018 Basım Tarihi : 14.04.2018 Etkinlik Tarihi : 13.04.2018 - 17.04.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  16. Enrollment Trends: An Analysis of One Urban District’s Use of Different Types of Secondary Schools

    Yazarlar : PERZIGIAN AARON,AFACAN KEMAL,WILKERSON KIMBER,JUSTIN WHITNEY, Yayın Yeri : American Educational Research Association, Chicago, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2015 Basım Tarihi : 17.04.2015 Etkinlik Tarihi : 16.04.2015 - 20.04.2015
    Uluslararası Özet bildiri
  17. Embedded Shared Reading to Increase Literacy in an Inclusive English/Language Arts Class: Preliminary Efficacy and Ecological Validity

    Yazarlar : Jeglum Sara,MCQUESTON JESSICA,RUPPAR ANDREA,AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : Association for Behavior Analysis International, Chicago, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2016 Basım Tarihi : 31.05.2016 Etkinlik Tarihi : 27.05.2016 - 31.05.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  18. Learning Lab: A Culturally Responsive Systemic Intervention Methodology for Addressing the Racialization of School Discipline

    Yazarlar : BAL AYDIN,AFACAN KEMAL,OLSEN REBEKKA,CAKIR HALIL IBRAHIM,MAWENE DIAN, Yayın Yeri : Center for Culturally Responsive Evaluation and Assessment, Chicago, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2016 Etkinlik Tarihi : 20.04.2016 - 22.04.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  19. Multicomponent Reading Interventions for Students with Intellectual Disability

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, WILKERSON KIMBER, Yayın Yeri : Council for Exceptional Children, Boston, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2017 Basım Tarihi : 22.04.2017 Etkinlik Tarihi : 19.04.2017 - 22.04.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  20. A Multi-site Formative Intervention Study for Inclusive Organizational Design in the United States

    Yazarlar : BAL AYDIN,AFACAN KEMAL,CAKIR HALIL, Yayın Yeri : European Group for Organizational Studies Colloquium, Edinburgh, İSKOÇYA, 2019 Etkinlik Tarihi : 04.07.2019 - 06.07.2019
    Uluslararası Özet bildiri
  21. Data Mapping to Examine Racialization of Behavioral Problems and Transform Wisconsin Schools From the Ground-Up

    Yazarlar : BAL AYDIN, AFACAN KEMAL, MAWENE DIAN, Yayın Yeri : Wisconsin RTI Summit, Green Bay, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2015 Basım Tarihi : 04.03.2015 Etkinlik Tarihi : 04.03.2015 - 05.03.2015
    Uluslararası Özet bildiri
  22. Covid-19’un Zihin Yetersizliği Olan Bireyler Üzerindeki Etkileri

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : International Symposium of Scientific Research and Innovative Studies, Bandırma, TÜRKİYE, 2021 Basım Tarihi : 15.03.2021 Etkinlik Tarihi : 22.02.2021 - 25.02.2021
    Uluslararası Özet bildiri
  23. Toward the Fourth-Generation Cultural-Historical Activity Theory: A Formative Intervention at an Elementary School

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, BAL AYDIN, ÇAKIR HALİL İBRAHİM, KO DOSUN, MAWENE DIAN, KIM HYEJUNG, Yayın Yeri : American Educational Research Association, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2021 Basım Tarihi : 08.04.2021 Etkinlik Tarihi : 08.04.2021 - 12.04.2021
    Uluslararası Özet bildiri
  24. Alternatif Okulların Akademik ve Davranış Güçlükleri Olan Öğrenciler için Avantajları ve Dezavantajlarına Yönelik Eğitimcilerin Görüşleri

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, WILKERSON KIMBER, Yayın Yeri : VIIIth International Eurasian Educational Research Congress, Aksaray, TÜRKİYE, 2021 Basım Tarihi : 31.07.2021 Etkinlik Tarihi : 07.07.2021 - 10.07.2021
    Uluslararası Özet bildiri
  25. Zihin Yetersizliği Olan Öğrencilerin Akıcı Okuma Becerilerini Geliştirmek İçin Uygulanan Çalışmaların İncelenmesi

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : 31. Ulusal Özel Eğitim Kongresi, İzmir, TÜRKİYE, 2021 Basım Tarihi : 10.12.2021 Etkinlik Tarihi : 22.10.2021 - 24.10.2021
    Ulusal Özet bildiri
  26. Alternatif Bir Öğretmen Yetiştirme Programı Olarak Öğretmen Asistanlığı: Bir Program İncelemesi

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : IX International Eurasian Educational Research Congress, İzmir, TÜRKİYE, 2022 Basım Tarihi : 01.07.2022 Etkinlik Tarihi : 22.06.2022 - 25.06.2022
    Uluslararası Özet bildiri

Experiences

  1. University of Wisconsin - Madison, Wisconsin Center for Educational Research, Araştırma Görevlisi, 2013 - 2014
  2. University of Wisconsin - Madison, School of Education, Rehabilitation Psychology and Special Education, Öğretim Görevlisi, 2014 - 2018

Lessons

Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2022-2023 Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Yayın Etiği Türkçe 3
2022-2023 İlkokulda Kaynaştırma Türkçe 3
2021-2022 Bilimsel Makale Yazma Becerileri Türkçe 3
2021-2022 İlkokulda Kaynaştırma Türkçe 3
Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2021-2022 Özel Eğitim ve Kaynaştırma Türkçe 2
2020-2021 Öğrenme Güçlüğü Türkçe 4
2020-2021 Özel Eğitim Türkçe 8
2020-2021 İlköğretimde Kaynaştırma Türkçe 2
2020-2021 Mesleki İngilizce İngilizce 2
2019-2020 Bilimsel Araştırma Yöntemleri Türkçe 2
2019-2020 Özel Eğitim Türkçe 8
2019-2020 Mesleki İngilizce İngilizce 2
2019-2020 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 3
2019-2020 İlköğretimde Kaynaştırma Türkçe 2

Administrative Duties

  1. Enstitü Müdür Yardımcısı
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
    2020 - 2024
  2. Bölüm Başkanı
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
    2019 - Devam Ediyor
  3. Erasmus Koordinatörü
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
    2019 - Devam Ediyor
  4. Engelli Birim Sorumlusu
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
    2020 - Devam Ediyor
  5. Fakülte Kurulu Üyeliği
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ
    2019 - Devam Ediyor

Books

  1. Multicultural Special Education for Inclusive Classrooms
    AFACAN KEMAL, WILKERSON KIMBER, Yayın Yeri : Routledge, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, New York, İngilizce, 2023
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  2. Özel Öğrenme Güçlüğü Olan Öğrencilere Türkçe Öğretimi
    AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : Nobel Akademik Yayıncılık, TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 2022
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  3. Özel Eğitim II
    AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : Atatürk Üniversitesi Açıköğretim Fakültesi, TÜRKİYE, Erzurum, Türkçe, 2019
    Ulusal Ders Kitabı Bölüm(ler)
  4. Özel Öğrenme Güçlüğü Aile Rehberi
    AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : Nobel Akademik Yayıncılık, TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 2021
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Articles

  1. Educator Perspectives on Advantages and Disadvantages of Alternative Schools

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, WILKERSON KIMBER, Yayın Yeri : International Journal of Educational Reform, 2024
    Uluslararası Hakemli ERIC
  2. Teacher Residency as an Alternative Teacher Preparation Program: A Program Review

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : Journal of Teacher Education and Educators, 2022
    Uluslararası Hakemli ERIC
  3. İlk Gençlik Çağı Romanlarında Özel Gereksinimli Karakterlerin İncelenmesi

    Yazarlar : ÖZTÜRK HÜSEYİN, AFACAN KEMAL, CEYLAN MUSTAFA, KIRCI ALİ, Yayın Yeri : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 2023
    Uluslararası Hakemli ESCI
  4. Inclusive knowledge production at an elementary school through family-school-university partnerships: A formative intervention study

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, BAL AYDIN, ARTILES ALFREDO J., ÇAKIR HALİL İBRAHİM, KO DOSUN, MAWENE DIAN, KIM HYEJUNG, Yayın Yeri : Learning, Culture and Social Interaction, 2021
    Uluslararası Hakemli SSCI
  5. COVİD-19 DÖNEMİNDE ZİHİN YETERSİZLİĞİ OLAN ÖĞRENCİLERİN DENEYİMLERİ HAKKINDA AİLELERİN GÖRÜŞLERİ

    Yazarlar : CEYLAN MUSTAFA, AFACAN KEMAL, GÖRMEZ CEYLAN MERVE, Yayın Yeri : Trakya Eğitim Dergisi, 2022
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  6. Zihin yetersizliği olan öğrencilere akıcı okuma öğretimi üzerine yapılan araştırmaların incelenmesi

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : Kocaeli Üniversitesi Eğitim Dergisi, 2022
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  7. Repeated School Suspensions: Who Receives Them, What Reasons Are Given, and How Students Fare

    Yazarlar : WILKERSON KIMBER, AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : Education and Urban Society, 2022
    Uluslararası Hakemli SSCI
  8. Özel Gereksinimli Bireyleri Konu Alan Okul Öncesi Dönem Resimli Öykü Kitaplarının İncelenmesi

    Yazarlar : ÖZTÜRK HÜSEYİN, AFACAN KEMAL, DEMİRTAŞ İLHAN SEDEN, Yayın Yeri : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 2022
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  9. Reading outcomes of students with intellectual disability on statewide assessments

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, WILKERSON KIMBER, Yayın Yeri : Journal of Intellectual Disabilities, 2022
    Uluslararası Hakemli SSCI
  10. African American and disabled youth are overrepresented in behavior-focused and academic remediation schools

    Yazarlar : PERZIGIAN AARON, AFACAN KEMAL, JUSTIN WHITNEY, WILKERSON KIMBER, Yayın Yeri : USApp American Politics and Policy Blog - The London School of Economics and Political Science, 2017
    Uluslararası Hakemsiz Endekste taranmıyor
  11. Academic Remediation–Focused Alternative Schools: Impact on Student Outcomes

    Yazarlar : WILKERSON KIMBER,AFACAN KEMAL,YAN MIN CHI,JUSTIN WHITNEY,DATAR SUJATA, Yayın Yeri : Remedial and Special Education, 2016
    Uluslararası Hakemli SSCI
  12. Using Learning Labs for Culturally Responsive Positive Behavioral Interventions and Supports

    Yazarlar : BAL AYDIN,SCHRADER ELIZABETH,AFACAN KEMAL,MAWENE DIAN, Yayın Yeri : Intervention in School and Clinic, 2016
    Uluslararası Hakemli SSCI
  13. Characteristics of Students in Traditional Versus Alternative High Schools: A Cross-Sectional Analysis of Enrollment in One Urban District

    Yazarlar : PERZIGIAN AARON,AFACAN KEMAL,JUSTIN WHITNEY,WILKERSON KIMBER, Yayın Yeri : Education and Urban Society, 2017
    Uluslararası Hakemli SSCI
  14. Behavior-Focused Alternative Schools: Impact on Student Outcomes

    Yazarlar : WILKERSON KIMBER,AFACAN KEMAL,PERZIGIAN AARON,JUSTIN WHITNEY,LEQUIA JENNA, Yayın Yeri : Behavioral Disorders, 2016
    Uluslararası Hakemli SSCI
  15. Embedded Shared Reading to Increase Literacy in an Inclusive English/Language Arts Class: Preliminary Efficacy and Ecological Validity

    Yazarlar : RUPPAR ANDREA,AFACAN KEMAL,YANG YEUWN LANN,PICKETT KELLY, Yayın Yeri : Education and Training in Autism and Developmental Disabilities, 2017
    Uluslararası Hakemli SSCI
  16. Multicomponent Reading Interventions for Students With Intellectual Disability

    Yazarlar : AFACAN KEMAL,WILKERSON KIMBER,RUPPAR ANDREA, Yayın Yeri : Remedial and Special Education, 2018
    Uluslararası Hakemli SSCI
  17. Alternative and Traditional High School Enrollment: An Analyis of One Urban District

    Yazarlar : WILKERSON KIMBER,AFACAN KEMAL,PERZIGIAN AARON,COURTRIGHT MAXWELL,LANGE LAUREN, Yayın Yeri : Journal of At-Risk Issues, 2018
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  18. Culturally Responsive School Discipline: Implementing Learning Lab at a High School for Systemic Transformation

    Yazarlar : BAL AYDIN,AFACAN KEMAL,CAKIR HALIL IBRAHIM, Yayın Yeri : American Educational Research Journal, 2018
    Uluslararası Hakemli SSCI
  19. Transforming Schools from the Ground-Up with Local Stakeholders: Implementing Learning Lab for Inclusion and Systemic Transformation at a Middle School

    Yazarlar : BAL AYDIN,AFACAN KEMAL,CAKIR HALIL IBRAHIM, Yayın Yeri : Interchange, 2019
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  20. The Effectiveness of Behavior-Focused Alternative Middle Schools for Students With Disabilities

    Yazarlar : AFACAN KEMAL,WILKERSON KIMBER, Yayın Yeri : Behavioral Disorders, 2019
    Uluslararası Hakemli SSCI
  21. Reading Comprehension Interventions for Students with Intellectual Disability: A Systematic Literature Review

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, Yayın Yeri : Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Özel Eğitim Dergisi, 2020
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  22. Inclusive Future Making: Building a Culturally Responsive Behavioral Support System at an Urban Middle School with Local Stakeholders

    Yazarlar : BAL AYDIN, AFACAN KEMAL, CLARDY TREMAYNE, ÇAKIR HALİL İBRAHİM, Yayın Yeri : Cognition and Instruction, 2021
    Uluslararası Hakemli SSCI
  23. Zihin Yetersizliği Olan Öğrenciler İçin Okuma Müdahaleleri: Kültürel-Tarihsel Bir İnceleme

    Yazarlar : AFACAN KEMAL, BAL AYDIN, ÇAKIR HALİL İBRAHİM, Yayın Yeri : Turkish Journal of Special Education Research and Practice, 2021
    Ulusal Hakemli ASOS

Education

  1. KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÖZEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, 2006 - 2010
  2. University of Wisconsin-Madison, Özel Eğitim, 2014 - 2018
  3. University of Wisconsin-Madison {Wisconsin}, ÖZEL EĞİTİM, 2012 - 2013

Projects

  1. Öğretmen Adaylarının Öğrenme Güçlüğü Hakkındaki Bilgi Düzeylerinin Artırılması
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Araştırmacı
    Tamamlandı , 24.12.2021 - 26.07.2023
  2. Özel Gereksinimli 8. Sınıf Öğrencilerine E-Destek Odalarında Fetemm Eğitiminin Uygulanması ve Değerlendirilmesi
    ULUSAL Diğer (Ulusal) Araştırmacı
    Tamamlandı , 01.02.2022 - 23.06.2023

Memberships

  1. Council for Exceptional Children, Üye, 2017 - 2017
  2. American Educational Research Association, Üye, 2014 - 2018