Ufuk ATAŞ

Dr. Öğr. Üyesi Ufuk ATAŞ

Artvin Çoruh Üniversitesi, Fen Edebiyat Fakültesi, Batı Dilleri ve Edebiyatı Bölümü, İngiliz Dili ve Edebiyatı Ana Bilim Dalı
atas artvin.edu.tr 4485
Office Fen-Edebyat Fakültesi, 1. Kat, No: 210
Telephone 0466 215 1000 / Dahili: 4485
E-Mail atas artvin.edu.tr
Website https://www.researchgate.net/profile/Ufuk-Atas
Facebook Research/Expertise Areas: Teacher Education, Pre-service/In-service Teacher Education, Teacher/Teacher Educator Professionalism, Teacher Education Programs, Foreign Language Teaching, Curriculum Research, Translanguaging, English-medium Instruction
Twitter Araştırma/Uzmanlık Alanları: Hizmet öncesi/içi öğretmen eğitimi, Mesleki gelişim, Öğretmen eğitimi programları, Yabancı dil öğretimi, Müfredat çalışmaları, Dillerarası geçişlilik, Eğitim dili olarak İngilizce
Adress Artvin Çoruh Üniversitesi, Fen-Edebiyat Fakültesi, Ofis: 210, Şehir Yerleşkesi, Çayağzı Mah., 08000, Merkez, Artvin, TR. Artvin Coruh University, Faculty of Arts and Sciences, Department of Western Languages and Literatures, Artvin, TR
YÖKSİS Profile

Scholar Tasks

  1. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ, 2019 -
  2. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, 2018 - 2019
  3. ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, İNGİLİZ DİLİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, 2010 - 2018
  4. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, 2009 - 2010

Papers

  1. Input and Interaction Corrective Reactions Used by Teachers in EFL Classrooms

    Yazarlar : ATAŞ UFUK,AKKUŞ MEHMET, Yayın Yeri : ”The 13th International Language, Literature and Stylistics Symposium: Simple Style”, Kars, Turkey, TÜRKİYE, 2013 Basım Tarihi : 23.09.2013 Etkinlik Tarihi : 26.09.2013 - 28.09.2013
    Ulusal Tam metin bildiri
  2. Comparing Professional Development Practicesof Finnish and Turkish Teacher Educators

    Yazarlar : ATAŞ UFUK,DALOĞLU AYŞEGÜL,Hilden Raili, Yayın Yeri : ”The 4th International Symposium on New Issues in Teacher Education”, Savonlinna, FINLAND, FİNLANDİYA, 2016 Basım Tarihi : 20.08.2016 Etkinlik Tarihi : 30.08.2016 - 01.09.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  3. Language Use and Attitudes of Turkic Language Speakers in Turkey

    Yazarlar : SAĞIN ŞİMŞEK SULTAN ÇİĞDEM,CEDDEN GÜLAY,AKKUŞ MEHMET,ATAŞ UFUK,TEMUR NEZİR, Yayın Yeri : 16th International Conference on Turkish Linguistics, ANKARA, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 10.09.2012 Etkinlik Tarihi : 18.09.2012 - 21.09.2012
    Uluslararası Özet bildiri
  4. Receptive Multilingualism among Turkic Languages: A Project Presentation

    Yazarlar : ATAŞ UFUK,AKKUŞ MEHMET, Yayın Yeri : The 8th International Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching, ANKARA, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 20.11.2011 Etkinlik Tarihi : 24.11.2011 - 25.11.2011
    Uluslararası Özet bildiri
  5. Creativity in a Multilingual Daily Talk: A Case of Turkish-Iraqi Turkmen

    Yazarlar : ATAŞ UFUK,AKKUŞ MEHMET, Yayın Yeri : The 16th International Conference on Turkish Linguistics, Ankara, TURKEY, ANKARA, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 15.09.2012 Etkinlik Tarihi : 18.09.2012 - 21.09.2012
    Uluslararası Özet bildiri
  6. Signals of Perception in Receptive Multilingual Communication

    Yazarlar : ATAŞ UFUK,AKKUŞ MEHMET,SAĞIN ŞİMŞEK SULTAN ÇİĞDEM, Yayın Yeri : ”Experimental Approaches to Perception and Production of Language Variation Conference”, Copenhagen, DENMARK, Kopenhag, DANİMARKA, 2013 Etkinlik Tarihi : 20.03.2013 - 22.03.2013
    Uluslararası Özet bildiri
  7. Testing validity and reliability in tests of receptive multilingualism

    Yazarlar : AKKUŞ MEHMET,SAĞIN ŞİMŞEK SULTAN ÇİĞDEM,ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : The 7th International Conference on Third Language Acquisition and Multilingualism, Varşova, POLONYA, 2011 Basım Tarihi : 10.09.2011 Etkinlik Tarihi : 15.09.2011 - 17.09.2011
    Uluslararası Özet bildiri
  8. Examples of Creativity from Oghuz Turkic Languages observed in statu nascendi in Multilingual Lingua Receptiva Constellations

    Yazarlar : AKKUŞ MEHMET,ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : International Workshop on Functional Pragmatics, ANTALYA, TÜRKİYE, 2014 Basım Tarihi : 20.06.2014 Etkinlik Tarihi : 26.06.2014 - 28.06.2014
    Uluslararası Özet bildiri
  9. Investigating Turkish EFL learners’ beliefs about German, Italian and French as a second foreign language

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : The 2nd International Congress on New Trends in Education and Their Implications, ANTALYA, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 29.04.2011 Etkinlik Tarihi : 27.04.2011 - 29.04.2011
    Uluslararası Özet bildiri
  10. Diversity and Variety in English Language Teaching Practicum

    Yazarlar : TANER GÜLDEN,ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : 13th METU International ELT Convention, Ankara, Turkey, Ankara, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 01.05.2018 Etkinlik Tarihi : 03.05.2018 - 04.05.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  11. Conceptualization and Inclusion of Diversity in the Context of an ELT Program

    Yazarlar : ATAŞ UFUK,TANER GÜLDEN, Yayın Yeri : ”International Language Teacher Education Conference” Antalya, TURKEY, ANTALYA, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 08.04.2019 Etkinlik Tarihi : 08.04.2019 - 10.04.2019
    Uluslararası Özet bildiri
  12. Functions of Code- switching in forms of Discourse Markers: Evidence from EFL Classrooms in Turkey

    Yazarlar : ATAŞ UFUK,SAĞIN ŞİMŞEK SULTAN ÇİĞDEM, Yayın Yeri : International Conference on Urban Multilingualism and Education, GENT, BELÇİKA, 2013 Basım Tarihi : 06.03.2013 Etkinlik Tarihi : 06.03.2013 - 08.03.2013
    Uluslararası Özet bildiri
  13. Is (pedagogical) translanguaging a possibility in English literature classrooms?

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : 14th METU International ELT Convention, Ankara, Turkey, Ankara, TÜRKİYE, 2022 Basım Tarihi : 17.06.2022 Etkinlik Tarihi : 17.06.2022 - 19.06.2022
    Uluslararası Özet bildiri
  14. Pre-service teachers’ views of ideal teacher educators and their professional development

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, DALOĞLU AYŞEGÜL, Yayın Yeri : Second Language Teacher Education: Challenges and New Horizons, Vienna, Austria, Viyana, AVUSTURYA, 2022 Basım Tarihi : 15.09.2022 Etkinlik Tarihi : 15.09.2022 -
    Uluslararası Özet bildiri
  15. Translanguaging as a Pedagogical Tool in English Literature Classrooms: Challenging English Medium Instruction

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, AKKUŞ MEHMET, Yayın Yeri : The International Symposium on New Trends in Language Studies, Ankara, TÜRKİYE, 2023 Basım Tarihi : 28.04.2023 Etkinlik Tarihi : 28.04.2023 - 29.04.2023
    Uluslararası Özet bildiri
  16. From the imagined to the negotiated: Emerging language teacher identities of non-teaching degree students

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, BALIKÇI GÖZDE, TANER GÜLDEN, Yayın Yeri : The 46th ATEE (Association for Teacher Education in Europe) Annual Conference, BUDAPEŞTE, MACARİSTAN, 2023 Basım Tarihi : 28.08.2023 Etkinlik Tarihi : 28.08.2023 - 30.08.2023
    Uluslararası Özet bildiri
  17. Can Translanguaging Be Allowed in Exam Papers in an EMI Context?

    Yazarlar : AKKUŞ MEHMET, ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : The 9th International KTUDELL Conference on Language, Literature, and Translation, TRABZON, TÜRKİYE, 2023 Basım Tarihi : 27.09.2023 Etkinlik Tarihi : 25.09.2023 - 26.09.2023
    Uluslararası Özet bildiri
  18. Vocabulary retention; the effects of using games and visual aids in learning vocabulary: a case study

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : International Conference on Sharing Issues in ELT, Eskişehir, TÜRKİYE, 2010 Basım Tarihi : 16.04.2010 Etkinlik Tarihi : 16.04.2010 - 17.04.2010
    Uluslararası Özet bildiri
  19. Can I teach English to very young learners? Four non-teaching degree students’ reflections from kindergarten

    Yazarlar : BALIKÇI GÖZDE, ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : The Second International Language-for-All Conference (LFAC ’23), ADANA, TÜRKİYE, 2023 Basım Tarihi : 20.10.2023 Etkinlik Tarihi : 19.10.2023 - 20.10.2023
    Uluslararası Özet bildiri

Experiences

  1. University of Helsinki, Faculty of Behavioural Sciences, Department of Teacher Education, Visiting Researcher (Misafir araştırmacı), 2015 - 2016

Lessons

Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2023-2024 IDE 409 Dil Öğretim Yöntemleri I İngilizce 4
2023-2024 IDE 408 Dil Öğretiminde İzlence Geliştirme İngilizce 3
2023-2024 IDE 209 Uygulamalı Dilbilim I İngilizce 4
2023-2024 IDE 451 Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi İngilizce 2
2023-2024 IDE 309 Söylem Çözümlemesi I İngilizce 4
2023-2024 IDE 410 Dil Öğretim Yöntemleri II İngilizce 4
2023-2024 ÖMES 403 Öğretmenlik Uygulaması İngilizce 9
2023-2024 IDE 210 Uygulamalı Dilbilim II İngilizce 4
2023-2024 IDE 310 Söylem Çözümlemesi II İngilizce 4
2022-2023 IDE 310 Söylem Çözümlemesi II İngilizce 4
2022-2023 IDE 210 Uygulamalı Dilbilim II İngilizce 4
2022-2023 IDE 408 Dil Öğretiminde İzlence Geliştirme İngilizce 3
2022-2023 IDE 451 Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi İngilizce 2
2022-2023 IDE 209 Uygulamalı Dilbilim I İngilizce 4
2022-2023 IDE 309 Söylem Çözümlemesi I İngilizce 4
2021-2022 IDE 309 Söylem Çözümlemesi I İngilizce 4
2021-2022 IDE 209 Uygulamalı Dilbilim I İngilizce 4
2021-2022 IDE 304 Çağdaş İngiliz Romanı İngilizce 4
2021-2022 IDE 451 Çocuklara Yabancı Dil Öğretimi İngilizce 2
2021-2022 IDE 210 Uygulamalı Dilbilim II İngilizce 4
2021-2022 IDE 310 Söylem Çözümlemesi II İngilizce 4
2021-2022 IDE 408 Dil Öğretiminde İzlence Geliştirme İngilizce 3
2020-2021 IDE 209 Uygulamalı Dilbilim I İngilizce 4
2020-2021 IDE 309 Söylem Çözümlemesi I İngilizce 4
2020-2021 IDE 310 Söylem Çözümlemesi II İngilizce 4
2020-2021 IDE 210 Uygulamalı Dilbilim II İngilizce 4
2020-2021 IDE 108 Dilbilim II İngilizce 3
2018-2019 BES 258 Mesleki Yabancı Dil II İngilizce 2
2018-2019 YDB 118/GK 104 Yabancı Dil II İngilizce 11
Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2021-2022 HAZ 002 İngilizce Okuma İngilizce 8
2020-2021 HAZ 002 İngilizce Okuma İngilizce 8
2020-2021 HAZ 002 İngilizce Okuma İngilizce 8
2019-2020 HAZ 002 İngilizce Okuma İngilizce 8
2019-2020 HAZ 001 İngilizce Yazma İngilizce 8
Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2018-2019 YDB 102 İngilizce II İngilizce 4

Books

  1. New Approaches to the Investigation of Language Teaching and Literature
    ATAŞ UFUK, AKKUŞ MEHMET, Yayın Yeri : IGI Global, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, İngilizce, 2023
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  2. Promoting Diversity, Equity, and Inclusion in Language Learning Environments
    TANER GÜLDEN, ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : IGI Global, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, İngilizce, 2023
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  3. İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi
    ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : PEGEM Akademi, TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 2022
    Ulusal Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  4. İlkokulda Yabancı Dil Öğretimi
    ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : PEGEM Akademi, TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 2022
    Ulusal Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Articles

  1. Teacher educators in Finland and Turkey: their roles, knowledge base, and professional development profiles

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, DALOĞLU AYŞEGÜL, HILDÉN RAILI K., Yayın Yeri : EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION, 2023
    Uluslararası Hakemli SSCI
  2. Translanguaging in English-medium instruction (EMI): Examining English literature content classrooms

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : Turkish Journal of Education, 2023
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  3. Learner Readiness and Efficiency of Learning English in Online Higher Education Context: Voices of Turkish EFL Learners

    Yazarlar : TOMAK BURAK, ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : Participatory Educational Research, 2023
    Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covara...
  4. Translanguaging in EFL Writing: Examining Student Exam Papers in an EMI Setting

    Yazarlar : AKKUŞ MEHMET, ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : Dil Egitimi ve Arastirmalari Dergisi, 2023
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  5. The Role of Receptive Vocabulary Knowledge in Advanced EFL Listening Comprehension

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : TESL-EJ The Electronic Journal for English as a Second Language, 2018
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  6. Investigating Turkish EFL Learners’ Beliefs about German, Italian, and French as a Second Foreign Language

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : International Journal on New Trends in Education and Their Implications, 2012
    Uluslararası Hakemli Educational Research Abstracts Online
  7. The Effects of Using Games and Visual Aids in Learning Foreign Language Vocabulary

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : ELT Research Journal, 2019
    Ulusal Hakemli Asos Index
  8. DESIGNING AN ESP WRITING COURSE FOR PRE-INTERMEDIATE EFL ENGINEERING STUDENTS

    Yazarlar : TOMAK BURAK,ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : JOURNAL OF TEACHING ENGLISH FOR SPECIFIC AND ACADEMIC PURPOSES, 2019
    Uluslararası Hakemli ESCI
  9. Discourse and educational functions of students' and teachers' code-switching in EFL classrooms in Turkey

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, SAĞIN ŞİMŞEK SULTAN ÇİĞDEM, Yayın Yeri : LINGUISTICS AND EDUCATION, 2021
    Uluslararası Hakemli SSCI
  10. Linking theory and practice in an ELT program: An evaluation of materials, testing and practicum courses

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, BALIKÇI GÖZDE, Yayın Yeri : Journal of Narrative and Language Studies, 2021
    Uluslararası Hakemli SCOPUS
  11. A Qualitative Exploration into Beliefs of Pre-service EFL Teachers about School Experience

    Yazarlar : ATAŞ UFUK, Yayın Yeri : Bartın University Journal of Faculty of Education, 2022
    Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covara...

Awards

  1. Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik (UBYT) Programı, TÜRKİYE, 2022, Yayın Teşvik Ödülü
  2. Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik (UBYT) Programı, TÜRKİYE, 2022, Yayın Teşvik Ödülü

Education

  1. MERSİN ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, 2005 - 2009
  2. İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ, AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ, ÇOCUK GELİŞİMİ PR. (AÇIKÖĞRETİM), 2022 -
  3. ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İNGİLİZ DİLİ ÖĞRETİMİ (DR), 2012 - 2018
  4. ORTA DOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ, SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ, İNGİLİZ DİLİ ÖĞRETİMİ (YL) (TEZLİ), 2009 - 2012

Projects

  1. Ortaöğretim ve Yükseköğretimde Çalışan İngilizce Öğretmen Eğitimcilerinin Mesleki Bilgi ve Yeterlikleri Açısından Bir Profil Analizi (BAP)
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Araştırmacı
    Tamamlandı , 01.01.2016 - 20.02.2019
  2. Yükseköğretimde Uzaktan Eğitimle İngilizce Öğrenme Süreci: Doğu Karadeniz Üniversiteleri Durum Analizi (TÜBİTAK 2209-A)
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ Danışman
    Devam Ediyor
  3. Rap Müzik Metinlerinde Dilsel Kod Değiştiriminin Söylemsel İşlevleri: Almanya’da Yaşayan Türkler Örneği (TÜBİTAK 2209-A)
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ Danışman
    Devam Ediyor
  4. Çocuklara Yabancı Dil olarak İngilizce Öğretimi Bağlamında Dillerarası Geçişlilik Uygulamaları (TÜBİTAK 2209-A)
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ Danışman
    Devam Ediyor
  5. Doğu Karadeniz'de Konuşulmakta Olan Yok Olma Tehlikesi Altındaki Dillerin Etnodilbilimsel Canlılık Durumu (BAP)
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Araştırmacı
    Devam Ediyor
  6. İngilizce öğretmenliği Programına Yönelik Yenilikçi Bir Öğretmenlik Uygulaması Modeli Geliştirilmesi (TÜBİTAK 3005)
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ Araştırmacı
    Devam Ediyor
  7. Türkçe ve Türk Dilleri Konuşucularının Algısal Çok Dilli İletişimi (TÜBİTAK 3501)
    ULUSAL TÜBİTAK PROJESİ Bursiyer
    Tamamlandı , 01.04.2010 - 01.04.2012

Certifications

  1. MEB İngilizce Taslak Ders Kitabı İncelemesi, Ulusal
    Değerlendirme MEB Talim ve Terbiye Kurulu Başkanlığı 24.09.2022 - 23.10.2022
  2. 2214-A Yurt Dışı Doktora Sırası Araştırma Burs Programı, Ulusal
    Burs Helsinki, Finlandiya 01.10.2015 - 01.04.2016
  3. 2224-A Yurt Dışı Bilimsel Etkinliklere Katılımı Destekleme Programı, Ulusal
    Burs Budapeşte, Macaristan 27.08.2023 - 30.08.2023
  4. Doktora Tez Jürisi Üyeliği, Ulusal
    Jüri Üyelikleri Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İngiliz Dili Eğitimi 29.08.2022 - 29.08.2022
  5. Doktora Tez Jürisi Üyeliği, Ulusal
    Jüri Üyelikleri Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İngiliz Dili Eğitimi 01.09.2022 - 01.09.2022
  6. Doktora Tez Jürisi Üyeliği, Ulusal
    Jüri Üyelikleri Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İngiliz Dili Eğitimi 06.09.2021 - 06.09.2021
  7. Yüksek Lisans Tez Jürisi Üyeliği, Ulusal
    Jüri Üyelikleri Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İngiliz Dili Eğitimi 09.07.2021 - 09.07.2021
  8. Yüksek Lisans Tez Jürisi Üyeliği, Ulusal
    Jüri Üyelikleri Orta Doğu Teknik Üniversitesi, İngiliz Dili Eğitimi 03.09.2021 - 03.09.2021
  9. The 16th International Conference on Turkish Linguistics, Uluslararası
    Kongre Düzenleme Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ankara, TÜRKİYE 18.09.2012 - 21.09.2012
  10. The 8th International METU Postgraduate Conference on Linguistics and Language Teaching, Uluslararası
    Kongre Düzenleme Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ankara, TÜRKİYE 24.11.2011 - 25.11.2011
  11. 24. Ulusal Dilbilim Kurultayı, Ulusal
    Kongre Düzenleme Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ankara, TÜRKİYE 17.05.2010 - 18.05.2010
  12. The 6th International Symposium on Politeness: Corpus Approaches, Uluslararası
    Kongre Düzenleme Orta Doğu Teknik Üniversitesi, Ankara, TÜRKİYE 11.07.2011 - 13.07.2011
  13. 2nd Barcelona Summer School on Bilingualism and Multilingualism, Uluslararası
    Kurs Universitat Pompeu Fabra, Barcelona, Spain 12.09.2011 - 15.09.2011
  14. Lisansüstü Öğrencilerine Avrupa Dilleri Öğretimi Ortak Çerçeve Programı ve Avrupa Dil Portfolyosu Kursu, Ulusal
    Kurs Antalya, TR 07.09.2014 - 13.09.2014
  15. Investigating Professional Knowledge, Characteristics and Development Profiles of Teacher Educators in Finland, Uluslararası
    Araştırma University of Helsinki, FINLAND 01.10.2015 - 01.04.2016
  16. (Certificate in Teaching Turkish as a Second Language) Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretmenliği Sertifikası, Ulusal
    Sertifika Bahçeşehir Üniversitesi 01.02.2019 - 31.07.2019

Memberships

  1. ATEE (Association for Teacher Education in Europe), Üye, 2023 -
  2. ELTER (English Language Teacher Education Research in Turkey), Üye, 2021 -
  3. INGED (English Language Teachers Association in Turkey), Üye, 2018 -