Ofis | Eğitim Fak. Oda No:113 |
Telefon | 2315 |
E-Posta | gozdeflsf artvin.edu.tr |
Websitesi | |
Adres | |
Yöksis Profil Sayfası |
Sosyal Bilgiler Öğretmen Adaylarının Mesleki Etik Senaryo Çözümlemeleri - Preservice Social Studies Teachers’xx Analysis Of Professional Ethics Scenarios
Yazarlar : ULU KALIN ÖZLEM,EKEN GÖZDE,AYDEMİR ARCAN, Yayın Yeri : Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Bilimleri Sempozyumu, 2020 Basım Tarihi : 01.03.2020 Etkinlik Tarihi : 22.02.2020 - 24.02.2020Okul Öncesi Eğitimi Alanında Yapılmış Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Felsefi Sorular ve Kavramlar Işığında İncelenmesi
Yazarlar : EKEN TAŞKAYA GÖZDE, Yayın Yeri : 7. Uluslararası Okul Öncesi Eğitim Kongresi, İzmir, TÜRKİYE, 2021 Etkinlik Tarihi : 24.11.2021 -1970 ve 1980 Yılları Arasında Benimsenen Türk Eğitim Politikasının Sinema Üzerinden İncelenmesi: Hababam Sınıfı Örneği
Yazarlar : EKEN TAŞKAYA GÖZDE, Yayın Yeri : XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, TÜRKİYE, 2021 Etkinlik Tarihi : 27.10.2021 -Eğitim Programları ve Öğretimi Alanında Yapılmış Yüksek Lisans ve Doktora Tezlerinin Felsefi Sorular ve Kavramlar Işığında İncelenmesi
Yazarlar : EKEN TAŞKAYA GÖZDE, Yayın Yeri : XIV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Çanakkale, TÜRKİYE, 2021 Etkinlik Tarihi : 27.10.2021 -John Dewey'in Eğitim Felsefesi’nde Deneyim’in Rolü ve Önemi
Yazarlar : EKEN TAŞKAYA GÖZDE, Yayın Yeri : EĞİTİM FELSEFESİ ULUSAL SEMPOZYUMU, Ankara, TÜRKİYE, 2013 Basım Tarihi : 23.11.2013 Etkinlik Tarihi : 21.11.2013 -Türkçe Öğretiminde Görsel Okuma Neden Gereklidir?
Yazarlar : EKEN TAŞKAYA GÖZDE, KUŞDEMİR YASEMİN, Yayın Yeri : 8. ULUSAL SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, Eskişehir, TÜRKİYE, 2009 Basım Tarihi : 23.09.2009 Etkinlik Tarihi : 21.05.2009 -ON THE INFLUENCE OF NODDINGS’S TC IN MORAL EDUCATION: 2003-2013
Yazarlar : EKEN TAŞKAYA GÖZDE, Yayın Yeri : INTERNATIONAL CONFERENCE ON NEW HORIZONS iN EDUCATION, Lefkoşa, KUZEY KIBRIS TÜRK CUMHURİYETİ, 2021 Basım Tarihi : 09.09.2021 Etkinlik Tarihi : 02.09.2021 -Noddings’in İlgi/Özen Teorisinin Eğitim Felsefesi Alanındaki Etkileri: 2003 ile 2013
Yazarlar : EKEN GÖZDE, Yayın Yeri : FEBTS, 2018 Basım Tarihi : 15.11.2018 Etkinlik Tarihi : 11.10.2018 - 13.10.2018Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2019-2020 | Bilim Felsefesi | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Eğitim ve Öğretimde Etik | Türkçe | 3 |
Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2019-2020 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Bilim Tarihi | Türkçe | 2 |
2019-2020 | Bilim Tarihi ve Felsefesi | Türkçe | 2 |
2019-2020 | ÇEVRE ETİĞİ | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Eğitim Felsefesi | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Bilim Tarihi | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Çevre Etiği | Türkçe | 2 |
2018-2019 | ÇEVRE ETİĞİ | Türkçe | 2 |
An Analysis of the Turkish Education Policy Adopted between 1970 and 1980: Hababam Sınıfı Sample
Yazarlar : EKEN TAŞKAYA GÖZDE, Yayın Yeri : Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 2023NODDİNGS’İN İLGİ/ÖZEN/BAKIM TEORİSİNİN AHLAK EĞİTİMİNE ETKİSİ ÜZERİNE: 2003-2013
Yazarlar : EKEN TAŞKAYA GÖZDE, Yayın Yeri : EKEV Akademi Dergisi, 2023Noddings’in İlgi/Özen/Bakım Teorisinin Eğitim Felsefesindeki Etkisi Üzerine: 2003-2013
Yazarlar : EKEN TAŞKAYA GÖZDE, Yayın Yeri : KARAELMAS EĞİTİM BİLİMLERİ DERGİSİ, 2021