Ofis | |
Telefon | |
E-Posta | hilalozturkucuk artvin.edu.tr |
Websitesi | |
Adres | |
Yöksis Profil Sayfası |
Seçim Dönemlerinin ve Tüketici Harcamalarının Tüketici Güven Endeksi Üzerine Etkisi
Yazarlar : ÖZTÜRK ZEYNEP, ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL, Yayın Yeri : FSCONGRESS, Artvin, TÜRKİYE, 2023 Basım Tarihi : 19.10.2023 Etkinlik Tarihi : 19.10.2023 -Sucuk Tercihinde Hangi Nitelikler Önceliklidir? Tüketiciler Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar : TOKLU İSMAİL TAMER,ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL,TUYGUN TOKLU ARZU, Yayın Yeri : 2. Uluslararası Ekonomi Yönetimi ve Pazar Araştırmaları Kongresi, Kocaeli, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 01.04.2017 Etkinlik Tarihi : 24.03.2017 - 25.03.2017Seçmenler Sosyo-Psikolojik Davranışa Göre Oy Verirler mi? Z Kuşağı Üzerine Bir Araştırma
Yazarlar : TOKLU İSMAİL TAMER, ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL, Yayın Yeri : 18. Uluslararası Türk Dünyası Sosyal Bilimler Kongresi, 2020 Basım Tarihi : 30.12.2020 Etkinlik Tarihi : 12.12.2020 -The Effects Of Brand Crisis on Turkish Consumers GreenPurchase Intentions
Yazarlar : ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL,TOKLU İSMAİL TAMER, Yayın Yeri : 5th WORLD CONFERENCE ON BUSINESS, ECONOMICS AND MANAGEMENT, ANTALYA, TÜRKİYE, 2016 Etkinlik Tarihi : 12.05.2016 - 14.05.2016Giyilebilir Teknolojiye İlişkin Tüketici Tutumu ve Daha Fazla Ödeme Eğilimi: Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Yazarlar : AYYILDIZ HASAN,ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL,AKMERMER BİLGEN, Yayın Yeri : 22. Ulusal Pazarlama Kongresi, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 23.10.2017 Etkinlik Tarihi : 28.09.2017 - 30.09.2017Özgecilik Düzeyinin Müslüman Tüketici Davranışı Üzerine Etkisinde Yeşil Tüketimin Aracılık Rolünü Belirlemeye Yönelik Bir Araştırma
Yazarlar : ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL, AYYILDIZ HASAN, Yayın Yeri : Karadeniz Teknik Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Sosyal Bilimler Dergisi, 2020DİNDARLIK ALGISININ MÜSLÜMAN TÜKETİCİ DAVRANIŞI ÜZERİNE ETKİSİNDE GÖNÜLLÜ SADELİĞİN ARACILIK ROLÜNÜ BELİRLEMEYE YÖNELİK BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar : ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL,AYYILDIZ HASAN, Yayın Yeri : İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2020SEÇİMLERDE OY VERME DAVRANIŞINI NE ETKİLER? Z KUŞAĞI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Yazarlar : ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL,TOKLU İSMAİL TAMER, Yayın Yeri : Business and Management Studies: An International Journal, 2020The Effect of Intrinsic Motivation Sources (Religiosity and Altruism) on Rational Voting Behavior and Consumer Attitude
Yazarlar : ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL, TOKLU İSMAİL TAMER, Yayın Yeri : Marmara üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Dergisi, 2022The importance of extrinsic cues in deciding to purchase meat products: A conjoint analysis on Muslim consumers
Yazarlar : TOKLU İSMAİL TAMER, ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL, TUYGUN TOKLU ARZU, Yayın Yeri : SOUTH AFRICAN JOURNAL OF BUSINESS MANAGEMENT, 2020Tüketicilerin Coğrafi İşaretli Ürün Algısı Ve Daha Fazla Fiyat Ödeme İsteği Yapısal Eşitlik Modellemesi Yaklaşımı
Yazarlar : TOKLU İSMAİL TAMER,USTAAHMETOĞLU EROL,ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL, Yayın Yeri : Yönetim ve Ekonomi Celal Bayar Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2016GENETİĞİ DEĞİŞTİRİLMİŞ ORGANİZMALI ÜRÜNLERE YÖNELİK TÜKETİCİ TUTUMUNUN ÖNCÜLLERİ VE TUTUMUN SATIN ALMA NİYETİNE ETKİSİ
Yazarlar : TOKLU İSMAİL TAMER,ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL, Yayın Yeri : AKADEMİK BAKIŞ, 2016The Impact of Brand Crisis on Consumers Green Purchase Intention and Willingness to Pay More
Yazarlar : TOKLU İSMAİL TAMER,ÖZTÜRK KÜÇÜK HİLAL, Yayın Yeri : International Business Research, 2017