Ofis | |
Telefon | 2340 |
E-Posta | keremcoskun![]() |
Websitesi | |
Adres | |
Yöksis Profil Sayfası |
SURİYELİ İLKOKUL DÖNEMİ ÖĞRENCİLERİNİN VE TÜRKİLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ŞİDDET ALGILARININ ÇOCUK RESİMLERİYOLUYLA KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar : TOPKAYA YAVUZ,COŞKUN KEREM,KARA CİHAN,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, ORDU, TÜRKİYE, 2017 Etkinlik Tarihi : 11.05.2017 - 14.05.2017DUYGUSAL OKURYAZARLIK EĞİTİMİNİN DUYGUSAL ZEKAPERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİS İNİN CİNSİYET DEĞİŞKENİNE GÖREİNCELENMES İ
Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL, Yayın Yeri : IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, ORDU, 2017 Etkinlik Tarihi : 11.05.2017 - 14.05.2017A study on developing “Basic Computer Use Performance Scale(BCUPS)” for Primary Students
Yazarlar : METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,COŞKUN KEREM,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 4th World Conference on Educational Sciences, 2012 Basım Tarihi : 10.02.2012 Etkinlik Tarihi : 02.05.2012 - 02.05.2012A study on developing an attitude scale towards multi-gradeclassrooms for elementary school teachers
Yazarlar : COŞKUN KEREM,METİN MUSTAFA,Bülbül Kenan,KALELİ YILMAZ GÜL, Yayın Yeri : World Conference on Educational Science, 2011 Basım Tarihi : 10.02.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 07.02.2011The investigating pre-service teachers’ learning styles with respectto the gender and grade level variables
Yazarlar : METİN MUSTAFA,KALELİ YILMAZ GÜL,BİRİŞÇİ SALİH,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : World Conference on Educational Sciences, 2011 Basım Tarihi : 10.02.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 03.02.2011OGRETMENLiK UYGULAMASI DERSLERiNiN FARKLI LiSELERDEN MEZUNZiHiN ENGELLiLER OGRETMEN ADAYLARININ OZ-YETERLiLiKALGILAMALARI UZERiNDEKi ETKiSi
Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : 3RD INTERNATIONAL CONFERENCEON NEW TRENDS IN EDUCATIONAND THEIR IMPLICATIONS, 2012 Etkinlik Tarihi : 26.04.2012 - 28.04.2012Öğrencilerin Egosantrik Düşünme Eğilimi İle Öğretmen-Veli İşbirliği Arasındaki İlişki
Yazarlar : COŞKUN KEREM,METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,KALELİ YILMAZ GÜL, Yayın Yeri : INTERNATIONAL CONFERENCEON NEW TRENDS INEDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS, 2010 Etkinlik Tarihi : 11.11.2010 - 13.11.2010ilkokul 4. Sınıf Ogrencilerinin Empatik EgilimDiizeylerinin incelenmesi
Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,ÇEVİK KANSU CEREN,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, TÜRKİYE, 2014 Basım Tarihi : 29.05.2014 Etkinlik Tarihi : 29.05.2014 - 31.05.2014THE INVESTIGATING TEACHERS’xx ATTITUDEREGARDING MULTI-GRADE CLASSROOMS WITH RESPECT TO THE DIFFERENT VARIABLES
Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : II. International Congress of Educational Research, 2011 Basım Tarihi : 04.05.2011 Etkinlik Tarihi : 04.05.2011 - 07.05.2011Anne ve Baba Eğitim Düzeyleri ile 10 Yaş Çocuğunun Duygusal Zeka Performansı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, TÜRKİYE, 2016 Basım Tarihi : 28.12.2016 Etkinlik Tarihi : 11.05.2016 - 14.05.2016Determining Cognitive Skills Through Drawing Among PrimarySchool Children Studying in Arvin City
Yazarlar : COŞKUN KEREM,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Uluslararası Artvin Sempozyumu, Artvin, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018Artvin İlinde Öğrenim Görmekte Olan İlkokul Öğrencilerinin Duygusal Zeka Becerileri ile Sosyoekonomik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL, Yayın Yeri : Uluslararası Artvin Sempozyumu, 2018 Basım Tarihi : 18.10.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018Investigation of Moral İdentity Among Primary School Children Studying in Artvin According to SES Factors
Yazarlar : COŞKUN KEREM,KARA CİHAN,ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Uluslararası Artvin Sempozyumu, 2018 Basım Tarihi : 18.10.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018İnsan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersi kazanımlarının düşünme becerileri açısından incelenmesi
Yazarlar : TOPKAYA YAVUZ,BURAK DURMUŞ,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : 2nd INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES, ANTALYA, 2018 Basım Tarihi : 07.04.2018 Etkinlik Tarihi : 04.04.2018 - 07.04.2018Are Values Really Valuable in Real Life?
Yazarlar : COŞKUN KEREM,KARA CİHAN,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Bridging The Global Educational Gap, The University of Worcester, in Association with the British Educational Research Association, Comparative and International Education,, Worcester, İNGİLTERE, 2017 Etkinlik Tarihi : 22.06.2017 - 23.06.2017A study on the development of an ılustrative scale fort he learling theories
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,COŞKUN KEREM,ZORLUOĞLU SERACEDDİN LEVENT,ÇİKRIKCİ ÖZKAN,TOPKAYA YAVUZ, Yayın Yeri : 26 th. İnternational conference on educational sciences, TRABZON, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 23.04.2017 Etkinlik Tarihi : 20.04.2017 - 23.04.2017Küresel Vatandaşlığın Sosyal Bilgiler Programına Yansımaları
Yazarlar : KARA CİHAN,COŞKUN KEREM,kaya ibrahim ferat, Yayın Yeri : I. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, ELAZIĞ, TÜRKİYE, 2016 Etkinlik Tarihi : 13.10.2016 - 15.10.2016Does Emotion Recognition Empathy Skills Variate in Age Among Turkish Primary School Children
Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : World Association of Lesson Studies International Conference, Exeter, İNGİLTERE, 2016 Etkinlik Tarihi : 03.09.2016 - 05.09.2016Is Socio Emotional Development Correlated with Cognitive Development Among Children
Yazarlar : COŞKUN KEREM,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : 42nd Association for Moral Edcuation Annual Conference, Boston, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2016 Etkinlik Tarihi : 08.12.2016 - 11.12.2016Farklı Mesleki Deneyime Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlilik İleİlgili Algılamaları
Yazarlar : COŞKUN KEREM,METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,KALELİ YILMAZ GÜL, Yayın Yeri : International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 2010 Basım Tarihi : 30.11.2010 Etkinlik Tarihi : 11.11.2010 - 13.11.2010İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumu ile Empatik Eğilim Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar : ÇEVİK CEREN,ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : VII. Uluslararası Sosyal Bilimler eğitimi Kongresi, 2015 Basım Tarihi : 01.05.2015 Etkinlik Tarihi : 08.05.2015 - 10.05.2015İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DUYGUSAL ZEKA DÜZEYİ İLE ANNENİN EĞİTİM VE ÇALIŞMA DURUMU ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : VII. ULUSLAR ARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ, 2015 Basım Tarihi : 01.05.2015 Etkinlik Tarihi : 08.05.2015 - 10.05.2015Can the Children Really Recognize Name of the Letters
Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : 37th Brtish Educational Research Association Annual Conference, Londra, 2011 Etkinlik Tarihi : 04.09.2011 - 06.09.2011Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2018-2019 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 4 |
2018-2019 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME | Türkçe | 4 |
2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
2018-2019 | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2018-2019 | İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2018-2019 | BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM | Türkçe | 2 |
2018-2019 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2018-2019 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 2 |
2017-2018 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ | Türkçe | 4 |
2017-2018 | İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2017-2018 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 2 |
2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
2017-2018 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME | Türkçe | 4 |
2017-2018 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2017-2018 | BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM | Türkçe | 2 |
2016-2017 | İlkokuma Yazma Öğretimi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Türkçe Öğretimi | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme | Türkçe | 6 |
2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Özel Öğretim Yöntemleri | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 1 |
2015-2016 | TÜRKÇE ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2015-2016 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
2015-2016 | BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM | Türkçe | 2 |
2015-2016 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME | Türkçe | 4 |
Impact of school closure due to COVID-19 on phonemic awareness of first-grade primary school children
Yazarlar : COŞKUN KEREM, KARA CİHAN, Yayın Yeri : Humanities and Social Sciences Communications, 2022Development of Visual-Spatial Ability Test (VSAT) for Primary School Children: Its Reliability and Validity
Yazarlar : KARA CİHAN, COŞKUN KEREM, COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Interchange, 2022The impact of the COVID-19 pandemic on primary school students’ mathematical reasoning skills: a mediation analysis
Yazarlar : COŞKUN KEREM, KARA CİHAN, Yayın Yeri : London Review of Education, 2022Parent‑child interaction in academic experiences: Scale development and validation
Yazarlar : COŞKUN KEREM, ÇIKRIKÇI ÖZKAN, LEIBOVICH BETTY, KARA CİHAN, Yayın Yeri : CURRENT PSYCHOLOGY, 2022Is birth order really important in peer relationship? A grounded theory approach
Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÇİKRIKCİ ÖZKAN,TOPKAYA YAVUZ, Yayın Yeri : Cogent Education, 2017Ten Years Emotional Intelligence Scale (TYEIS): Its Development, Validity And Reliability.
Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL,YILMAZ HACI BAYRAM, Yayın Yeri : International Journal of Assessment Tools in Education (IJATE), 2017Developing an attitude scale towards using instructional technologies for pre service teachers
Yazarlar : KALELİ YILMAZ GÜL,METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Turkish Online Journal of Educational Technology, 2012Is Emotional Intelligence Correlated With Values Among Primary Schoolers?
Yazarlar : COŞKUN KEREM, ULU KALIN ÖZLEM, AYDEMİR ARCAN, Yayın Yeri : SAGE Open, 2021What Happens During Teacher–StudentInteraction in the First Year of PrimarySchool? A New Explanation
Yazarlar : COŞKUN KEREM,KARA CİHAN, Yayın Yeri : Sage Open, 2020A New Explanation for the Conflict Between Constructivist and Objectivist Grounded Theory
Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : International Journal of Qualitative Methods, 2020New Scaling of Theory of Mind Tasks: Where Can the Intentional Aspect Be Scaled?
Yazarlar : COŞKUN KEREM,KARA CİHAN,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Activitas Nervosa Superior, 2020Is procedural knowledge of recycling correlated withsocioeconomic status and residential area?
Yazarlar : COŞKUN KEREM,TOPKAYA YAVUZ, Yayın Yeri : APPLIED ENVIRONMENTAL EDUCATION COMMUNICATION, 2020Impact of Emotional Literacy Training on Students’ Emotional Intelligence Performance in Primary Schools
Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL, Yayın Yeri : International Journal of Assessment Tools in Education, 2019Moral identity test (MIT) for children: reliability and validity
Yazarlar : COŞKUN KEREM,KARA CİHAN, Yayın Yeri : Psicologia-Reflexao e Critica, 2019Evaluation of the Socio Emotional Learning (SEL)Activities on Self-Regulation Skills Among PrimarySchool Children
Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Qualitative Report, 2019Conditioning Tendency Among Preschool and PrimarySchool Children: Cross‑Sectional Research
Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Interchange, 2019Development of facial emotion recognitionand empathy test (FERET) for primaryschool children
Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Children Australia, 2019Is Fine-Art Activities Effective in Fostering Social-Emotional Skills On Primary School Children
Yazarlar : COŞKUN KEREM,COŞKUN MERAL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 2019IS SOCIO-EMOTIONAL DEVELOPMENT CORRELATED WITH COGNITIVE DEVELOPMENT AMONG CHILDREN?
Yazarlar : COŞKUN KEREM,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Education, 2019Are the Primary Pre-service Teachers Aware of Environmental Problems
Yazarlar : METİN MUSTAFA,COŞKUN KEREM,TOPKAYA YAVUZ, Yayın Yeri : World Applied Sciences Journal, 2011Examination of 4th Grade Students’ Emphatic Tendency Level and Emphatic Writing Skills
Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,ÇEVİK KANSU CEREN,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Life Science Journal, 2014Social studies prospective teachers’ views on community service practicum course
Yazarlar : TOPKAYA YAVUZ,TANGÜLÜ ZAFER,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Educational Policy Analysis and Strategic Research, 2018Opinions of prospective teachers aboututilizing the 5E instructional model
Yazarlar : METİN MUSTAFA,COŞKUN KEREM,BİRİŞÇİ SALİH,KALELİ YILMAZ GÜL, Yayın Yeri : Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 2011ALGILANAN SOSYAL DESTEKLE AKILCI OLMAYANDAVRANIŞLAR İLİŞKİSİ
Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,AYVALI MEŞALE,COŞKUN KEREM,BABA ÖZTÜRK MELEK,İCI ADEM, Yayın Yeri : The Journal of Academic Social Science Studies, 2011Development of elementary schoolteachers’ attitudes to the only childrenscale
Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Studies in Educational Research and Development, 2017Duygusal Okuryazarlık Eğitiminin İlkokul Öğrencilerinin Duygusal Zekâ Performansı Üzerindeki Etkisinin Cinsiyete Göre İncelenmesi
Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL, Yayın Yeri : Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018Görsel Sanatlar Öğretimi Öz-Yeterlilik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması
Yazarlar : KAYSERİLİ MUHAMMET EMİN,COŞKUN MERAL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Turkish Studies, 2017Anne ve Baba Eğitim Düzeyleri ile 10 Yaş Çocuğunun DuygusalZeka Performansı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017An Investigation on the Relationship between Maternal EducationLevel, Maternal Employment, and Emotional Intelligence Performanceof 10 Years Old Children
Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017Investigation on Self-Efficacy of Fine Arts Teachers According to Different Variables
Yazarlar : COŞKUN KEREM,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Mediterranean Journal of Educational Research, 2018Öğretmenlik uygulaması I II derslerinin özel eğitim öğretmen adaylarının öz yeterlilik algılamaları üzerindeki etkisi
Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012Recycling assessment instrument (RAI): Validity and reliability study
Yazarlar : COŞKUN KEREM,TOPKAYA YAVUZ,COŞKUN MERAL,KARA CİHAN, Yayın Yeri : Applied Environmental Education Communication, 2018Understanding interaction betweenreading performance and messageawareness, lexical awareness, andphonological awareness
Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL,ÖZTÜRK MELEK,İCI ADEM,AKTÜRK MEŞALE, Yayın Yeri : Studies in Educational Research and Development, 2018Social Studies Prospective Teachers’ Views on Community Service Practicum Course
Yazarlar : TOPKAYA YAVUZ,TANGÜLÜ ZAFER,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Educational Policy Analysis and Strategic Research, 2018Is It Possible to Teach Values Without Social Psychology?
Yazarlar : BECKLEY PATRICIA,COŞKUN KEREM,KARA CİHAN, Yayın Yeri : International Journal of Progressive Education, 2018Öğretim materyallerine yönelik web sayfalarını tasarlarken öğretmen adaylarının karşılaştıkları sorunlar
Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,METİN MUSTAFA,KALELİ YILMAZ GÜL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011Öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi
Yazarlar : METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Kastamonu Eğitim Dergisi, 2013Teftiş uygulamalarının öğretmenlerde yarattığı stres düzeyinin incelenmesi
Yazarlar : GÜNDÜZ YÜKSEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011Investigating high school students leaning styles with respect to different variables A sample from Turkey
Yazarlar : KALELİ YILMAZ GÜL,METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Energy Education Science and Technology, 2011KÜRESEL VATANDAŞLIK BİLİNCİ ÜZERİNDE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN DEĞERLERİN ETKİ BOYUTU
Yazarlar : TOPKAYA YAVUZ,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2016Opinions of Prospective Teacers Utilinig 5E Instructional Model
Yazarlar : METİN MUSTAFA,COŞKUN KEREM,BİRİŞÇİ SALİH,KALELİ YILMAZ GÜL, Yayın Yeri : Energy Education, Science and Technology, 2011