Kerem COŞKUN

Doç. Dr. Kerem COŞKUN

Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Temel Eğitim Bölümü, Sınıf Eğitimi Ana Bilim Dalı
keremcoskun artvin.edu.tr 2340
Ofis
Telefon 2340
E-Posta keremcoskun artvin.edu.tr
Websitesi
Facebook
Twitter
Adres
Yöksis Profil Sayfası

Akademik Görevler

  1. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, YARDIMCI DOÇENT, 2015 -
  2. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, 2009 - 2016

Bildiriler

  1. SURİYELİ İLKOKUL DÖNEMİ ÖĞRENCİLERİNİN VE TÜRKİLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN ŞİDDET ALGILARININ ÇOCUK RESİMLERİYOLUYLA KARŞILAŞTIRILMASI

    Yazarlar : TOPKAYA YAVUZ,COŞKUN KEREM,KARA CİHAN,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, ORDU, TÜRKİYE, 2017 Etkinlik Tarihi : 11.05.2017 - 14.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  2. DUYGUSAL OKURYAZARLIK EĞİTİMİNİN DUYGUSAL ZEKAPERFORMANSI ÜZERİNDEKİ ETKİS İNİN CİNSİYET DEĞİŞKENİNE GÖREİNCELENMES İ

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL, Yayın Yeri : IX. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, ORDU, 2017 Etkinlik Tarihi : 11.05.2017 - 14.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  3. A study on developing “Basic Computer Use Performance Scale(BCUPS)” for Primary Students

    Yazarlar : METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,COŞKUN KEREM,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 4th World Conference on Educational Sciences, 2012 Basım Tarihi : 10.02.2012 Etkinlik Tarihi : 02.05.2012 - 02.05.2012
    Uluslararası Tam metin bildiri
  4. A study on developing an attitude scale towards multi-gradeclassrooms for elementary school teachers

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,METİN MUSTAFA,Bülbül Kenan,KALELİ YILMAZ GÜL, Yayın Yeri : World Conference on Educational Science, 2011 Basım Tarihi : 10.02.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 07.02.2011
    Uluslararası Tam metin bildiri
  5. The investigating pre-service teachers’ learning styles with respectto the gender and grade level variables

    Yazarlar : METİN MUSTAFA,KALELİ YILMAZ GÜL,BİRİŞÇİ SALİH,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : World Conference on Educational Sciences, 2011 Basım Tarihi : 10.02.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 03.02.2011
    Uluslararası Tam metin bildiri
  6. OGRETMENLiK UYGULAMASI DERSLERiNiN FARKLI LiSELERDEN MEZUNZiHiN ENGELLiLER OGRETMEN ADAYLARININ OZ-YETERLiLiKALGILAMALARI UZERiNDEKi ETKiSi

    Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : 3RD INTERNATIONAL CONFERENCEON NEW TRENDS IN EDUCATIONAND THEIR IMPLICATIONS, 2012 Etkinlik Tarihi : 26.04.2012 - 28.04.2012
    Uluslararası Özet bildiri
  7. Öğrencilerin Egosantrik Düşünme Eğilimi İle Öğretmen-Veli İşbirliği Arasındaki İlişki

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,KALELİ YILMAZ GÜL, Yayın Yeri : INTERNATIONAL CONFERENCEON NEW TRENDS INEDUCATION ANDTHEIR IMPLICATIONS, 2010 Etkinlik Tarihi : 11.11.2010 - 13.11.2010
    Uluslararası Özet bildiri
  8. ilkokul 4. Sınıf Ogrencilerinin Empatik EgilimDiizeylerinin incelenmesi

    Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,ÇEVİK KANSU CEREN,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : 13. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, TÜRKİYE, 2014 Basım Tarihi : 29.05.2014 Etkinlik Tarihi : 29.05.2014 - 31.05.2014
    Ulusal Özet bildiri
  9. THE INVESTIGATING TEACHERS’xx ATTITUDEREGARDING MULTI-GRADE CLASSROOMS WITH RESPECT TO THE DIFFERENT VARIABLES

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : II. International Congress of Educational Research, 2011 Basım Tarihi : 04.05.2011 Etkinlik Tarihi : 04.05.2011 - 07.05.2011
    Uluslararası Özet bildiri
  10. Anne ve Baba Eğitim Düzeyleri ile 10 Yaş Çocuğunun Duygusal Zeka Performansı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : 15. Uluslararası Sınıf Öğretmenliği Sempozyumu, Muğla, TÜRKİYE, 2016 Basım Tarihi : 28.12.2016 Etkinlik Tarihi : 11.05.2016 - 14.05.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  11. Determining Cognitive Skills Through Drawing Among PrimarySchool Children Studying in Arvin City

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Uluslararası Artvin Sempozyumu, Artvin, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
    Uluslararası Tam metin bildiri
  12. Artvin İlinde Öğrenim Görmekte Olan İlkokul Öğrencilerinin Duygusal Zeka Becerileri ile Sosyoekonomik Düzeyleri Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL, Yayın Yeri : Uluslararası Artvin Sempozyumu, 2018 Basım Tarihi : 18.10.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
    Uluslararası Tam metin bildiri
  13. Investigation of Moral İdentity Among Primary School Children Studying in Artvin According to SES Factors

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,KARA CİHAN,ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Uluslararası Artvin Sempozyumu, 2018 Basım Tarihi : 18.10.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
    Uluslararası Tam metin bildiri
  14. İnsan hakları, yurttaşlık ve demokrasi dersi kazanımlarının düşünme becerileri açısından incelenmesi

    Yazarlar : TOPKAYA YAVUZ,BURAK DURMUŞ,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : 2nd INTERNATIONAL CONGRESS OFEURASIAN SOCIAL SCIENCES, ANTALYA, 2018 Basım Tarihi : 07.04.2018 Etkinlik Tarihi : 04.04.2018 - 07.04.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  15. Are Values Really Valuable in Real Life?

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,KARA CİHAN,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Bridging The Global Educational Gap, The University of Worcester, in Association with the British Educational Research Association, Comparative and International Education,, Worcester, İNGİLTERE, 2017 Etkinlik Tarihi : 22.06.2017 - 23.06.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  16. A study on the development of an ılustrative scale fort he learling theories

    Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,COŞKUN KEREM,ZORLUOĞLU SERACEDDİN LEVENT,ÇİKRIKCİ ÖZKAN,TOPKAYA YAVUZ, Yayın Yeri : 26 th. İnternational conference on educational sciences, TRABZON, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 23.04.2017 Etkinlik Tarihi : 20.04.2017 - 23.04.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  17. Küresel Vatandaşlığın Sosyal Bilgiler Programına Yansımaları

    Yazarlar : KARA CİHAN,COŞKUN KEREM,kaya ibrahim ferat, Yayın Yeri : I. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, ELAZIĞ, TÜRKİYE, 2016 Etkinlik Tarihi : 13.10.2016 - 15.10.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  18. Does Emotion Recognition Empathy Skills Variate in Age Among Turkish Primary School Children

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : World Association of Lesson Studies International Conference, Exeter, İNGİLTERE, 2016 Etkinlik Tarihi : 03.09.2016 - 05.09.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  19. Is Socio Emotional Development Correlated with Cognitive Development Among Children

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : 42nd Association for Moral Edcuation Annual Conference, Boston, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2016 Etkinlik Tarihi : 08.12.2016 - 11.12.2016
    Uluslararası Sözlü Bildiri
  20. Farklı Mesleki Deneyime Sahip Sınıf Öğretmenlerinin Mesleki Yeterlilik İleİlgili Algılamaları

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,KALELİ YILMAZ GÜL, Yayın Yeri : International Conference on New Trends in Education and Their Implications, 2010 Basım Tarihi : 30.11.2010 Etkinlik Tarihi : 11.11.2010 - 13.11.2010
    Uluslararası Tam metin bildiri
  21. İlkokul 4 Sınıf Öğrencilerinin Sosyal Bilgiler Dersine Yönelik Tutumu ile Empatik Eğilim Düzeyi Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Yazarlar : ÇEVİK CEREN,ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : VII. Uluslararası Sosyal Bilimler eğitimi Kongresi, 2015 Basım Tarihi : 01.05.2015 Etkinlik Tarihi : 08.05.2015 - 10.05.2015
    Uluslararası Özet bildiri
  22. İLKOKUL DÖRDÜNCÜ SINIF ÖĞRENCİLERİNİN DUYGUSAL ZEKA DÜZEYİ İLE ANNENİN EĞİTİM VE ÇALIŞMA DURUMU ARASINDAKİ İLİŞKİNİN İNCELENMESİ

    Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : VII. ULUSLAR ARASI SOSYAL BİLİMLER EĞİTİMİ KONGRESİ, 2015 Basım Tarihi : 01.05.2015 Etkinlik Tarihi : 08.05.2015 - 10.05.2015
    Uluslararası Özet bildiri
  23. Can the Children Really Recognize Name of the Letters

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : 37th Brtish Educational Research Association Annual Conference, Londra, 2011 Etkinlik Tarihi : 04.09.2011 - 06.09.2011
    Uluslararası Tam metin bildiri

Deneyimler

  1. Adalet Bakanlığı, Memur, 2001 - 2002
  2. Milli Eğitim Bakanlığı, Sınıf Öğretmeni, 2002 - 2009

Dersler

Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2018-2019 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Türkçe 4
2018-2019 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME Türkçe 4
2018-2019 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II Türkçe 2
2018-2019 TÜRKÇE ÖĞRETİMİ Türkçe 3
2018-2019 İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ Türkçe 3
2018-2019 BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM Türkçe 2
2018-2019 OKUL DENEYİMİ Türkçe 1
2018-2019 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II Türkçe 2
2017-2018 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I Türkçe 2
2017-2018 ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Türkçe 4
2017-2018 İLKOKUMA YAZMA ÖĞRETİMİ Türkçe 3
2017-2018 TÜRKÇE ÖĞRETİMİ Türkçe 3
2017-2018 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 2
2017-2018 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II Türkçe 2
2017-2018 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME Türkçe 4
2017-2018 OKUL DENEYİMİ Türkçe 1
2017-2018 BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM Türkçe 2
2016-2017 İlkokuma Yazma Öğretimi Türkçe 3
2016-2017 Topluma Hizmet Uygulamaları Türkçe 2
2016-2017 Birleştirilmiş Sınıflarda Öğretim Türkçe 2
2016-2017 Türkçe Öğretimi Türkçe 3
2016-2017 Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Türkçe 6
2016-2017 Öğretmenlik Uygulaması I Türkçe 2
2016-2017 Özel Öğretim Yöntemleri Türkçe 4
2016-2017 Öğretmenlik Uygulaması II Türkçe 1
2015-2016 TÜRKÇE ÖĞRETİMİ Türkçe 3
2015-2016 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II Türkçe 2
2015-2016 BİRLEŞTİRİLMİŞ SINIFLARDA ÖĞRETİM Türkçe 2
2015-2016 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL GELİŞTİRME Türkçe 4

İdari Görevler

  1. Anabilim Dalı Başkanı
    2018 - 2019

Kitaplar

  1. Dijital Öncesizlik Tecrübenin Sonu: Çocuklarımızı Algoritmalar mı Şekillendiriyor
    COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Nobel Yayınevi, TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 2021
    Uluslararası Bilimsel Kitap Tümü
  2. Öğrenme Psikolojisi
    COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Nobel Yayınevi, TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 2021
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  3. Türkiye’de Çocuk Üniversiteleri
    KARA CİHAN, COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : PEGEM YAYINEVİ, TÜRKİYE, ANKARA, Türkçe, 2020
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  4. Sosyal Bilgilerin Temelleri
    COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Pegem, TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 2019
    Ulusal Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  5. Medya Okuryazarlığı ve Eğitimi
    COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Pegem Yayınevi, TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 2019
    Ulusal Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  6. Social, educational,political, economic and other developments occurrend in turkey between the years 1923-1938
    TOPKAYA YAVUZ,BURAK DURMUŞ,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : ısres Publishing, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, İngilizce, 2018
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  7. Türkçe Öğretimi
    COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Lisans Yayınclık, TÜRKİYE, İstanbul, Türkçe, 2018
    Ulusal Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  8. Türkçe Öğretimi
    COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Lisans Yayıcılık, TÜRKİYE, İstanbul, Türkçe, 2018
    Ulusal Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  9. İlkokuma ve Yazma Öğretimi
    COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Lisans Yayınevi, TÜRKİYE, İstanbul, Türkçe, 2017
    Ulusal Ders Kitabı Bölüm(ler)
  10. Sosyal Bilgiler Öğretimi İlkeler ve Uygulamalar
    TOKCAN HALİL,AVAROĞULLARI MUHAMMET,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Anı Yayıncılık, TÜRKİYE, Ankara, Türkçe, 2016
    Uluslararası Kitap Tercümesi Bölüm(ler)

Makaleler

  1. Impact of school closure due to COVID-19 on phonemic awareness of first-grade primary school children

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, KARA CİHAN, Yayın Yeri : Humanities and Social Sciences Communications, 2022
    Uluslararası Hakemli SSCI
  2. Development of Visual-Spatial Ability Test (VSAT) for Primary School Children: Its Reliability and Validity

    Yazarlar : KARA CİHAN, COŞKUN KEREM, COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Interchange, 2022
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  3. The impact of the COVID-19 pandemic on primary school students’ mathematical reasoning skills: a mediation analysis

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, KARA CİHAN, Yayın Yeri : London Review of Education, 2022
    Uluslararası Hakemli British Education Index
  4. Parent‑child interaction in academic experiences: Scale development and validation

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, ÇIKRIKÇI ÖZKAN, LEIBOVICH BETTY, KARA CİHAN, Yayın Yeri : CURRENT PSYCHOLOGY, 2022
    Uluslararası Hakemli SSCI
  5. Is birth order really important in peer relationship? A grounded theory approach

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÇİKRIKCİ ÖZKAN,TOPKAYA YAVUZ, Yayın Yeri : Cogent Education, 2017
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  6. Ten Years Emotional Intelligence Scale (TYEIS): Its Development, Validity And Reliability.

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL,YILMAZ HACI BAYRAM, Yayın Yeri : International Journal of Assessment Tools in Education (IJATE), 2017
    Uluslararası Hakemli TR DİZİN
  7. Developing an attitude scale towards using instructional technologies for pre service teachers

    Yazarlar : KALELİ YILMAZ GÜL,METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Turkish Online Journal of Educational Technology, 2012
    Uluslararası Hakemli SSCI
  8. Is Emotional Intelligence Correlated With Values Among Primary Schoolers?

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, ULU KALIN ÖZLEM, AYDEMİR ARCAN, Yayın Yeri : SAGE Open, 2021
    Uluslararası Hakemli SSCI
  9. What Happens During Teacher–StudentInteraction in the First Year of PrimarySchool? A New Explanation

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,KARA CİHAN, Yayın Yeri : Sage Open, 2020
    Uluslararası Hakemli SSCI
  10. A New Explanation for the Conflict Between Constructivist and Objectivist Grounded Theory

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : International Journal of Qualitative Methods, 2020
    Uluslararası Hakemli SSCI
  11. New Scaling of Theory of Mind Tasks: Where Can the Intentional Aspect Be Scaled?

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,KARA CİHAN,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Activitas Nervosa Superior, 2020
    Uluslararası Hakemli Emerging Science Sources Index
  12. Is procedural knowledge of recycling correlated withsocioeconomic status and residential area?

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,TOPKAYA YAVUZ, Yayın Yeri : APPLIED ENVIRONMENTAL EDUCATION COMMUNICATION, 2020
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  13. Impact of Emotional Literacy Training on Students’ Emotional Intelligence Performance in Primary Schools

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL, Yayın Yeri : International Journal of Assessment Tools in Education, 2019
    Uluslararası Hakemli TR DİZİN
  14. Moral identity test (MIT) for children: reliability and validity

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,KARA CİHAN, Yayın Yeri : Psicologia-Reflexao e Critica, 2019
    Uluslararası Hakemli SSCI
  15. Evaluation of the Socio Emotional Learning (SEL)Activities on Self-Regulation Skills Among PrimarySchool Children

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Qualitative Report, 2019
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  16. Conditioning Tendency Among Preschool and PrimarySchool Children: Cross‑Sectional Research

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Interchange, 2019
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  17. Development of facial emotion recognitionand empathy test (FERET) for primaryschool children

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Children Australia, 2019
    Uluslararası Hakemli ESCI
  18. Is Fine-Art Activities Effective in Fostering Social-Emotional Skills On Primary School Children

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,COŞKUN MERAL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : Türk Psikolojik Danışma ve Rehberlik Dergisi, 2019
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  19. IS SOCIO-EMOTIONAL DEVELOPMENT CORRELATED WITH COGNITIVE DEVELOPMENT AMONG CHILDREN?

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Education, 2019
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  20. Are the Primary Pre-service Teachers Aware of Environmental Problems

    Yazarlar : METİN MUSTAFA,COŞKUN KEREM,TOPKAYA YAVUZ, Yayın Yeri : World Applied Sciences Journal, 2011
    Uluslararası Hakemli Endekste taranmıyor
  21. Examination of 4th Grade Students’ Emphatic Tendency Level and Emphatic Writing Skills

    Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,ÇEVİK KANSU CEREN,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Life Science Journal, 2014
    Uluslararası Hakemli Endekste taranmıyor
  22. Social studies prospective teachers’ views on community service practicum course

    Yazarlar : TOPKAYA YAVUZ,TANGÜLÜ ZAFER,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Educational Policy Analysis and Strategic Research, 2018
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  23. Opinions of prospective teachers aboututilizing the 5E instructional model

    Yazarlar : METİN MUSTAFA,COŞKUN KEREM,BİRİŞÇİ SALİH,KALELİ YILMAZ GÜL, Yayın Yeri : Energy Education Science and Technology Part B: Social and Educational Studies, 2011
    Uluslararası Hakemli SCI-Expanded
  24. ALGILANAN SOSYAL DESTEKLE AKILCI OLMAYANDAVRANIŞLAR İLİŞKİSİ

    Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,AYVALI MEŞALE,COŞKUN KEREM,BABA ÖZTÜRK MELEK,İCI ADEM, Yayın Yeri : The Journal of Academic Social Science Studies, 2011
    Uluslararası Hakemli Endekste taranmıyor
  25. Development of elementary schoolteachers’ attitudes to the only childrenscale

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Studies in Educational Research and Development, 2017
    Ulusal Hakemli Googlescholar
  26. Duygusal Okuryazarlık Eğitiminin İlkokul Öğrencilerinin Duygusal Zekâ Performansı Üzerindeki Etkisinin Cinsiyete Göre İncelenmesi

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL, Yayın Yeri : Atatürk Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 2018
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  27. Görsel Sanatlar Öğretimi Öz-Yeterlilik Ölçeği: Geçerlilik ve Güvenirlik Çalışması

    Yazarlar : KAYSERİLİ MUHAMMET EMİN,COŞKUN MERAL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Turkish Studies, 2017
    Ulusal Hakemli ULAKBİM
  28. Anne ve Baba Eğitim Düzeyleri ile 10 Yaş Çocuğunun DuygusalZeka Performansı Arasındaki İlişkinin İncelenmesi

    Yazarlar : COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
    Ulusal Hakemli Directory of Research Journals Indexing
  29. An Investigation on the Relationship between Maternal EducationLevel, Maternal Employment, and Emotional Intelligence Performanceof 10 Years Old Children

    Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  30. Investigation on Self-Efficacy of Fine Arts Teachers According to Different Variables

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,COŞKUN MERAL, Yayın Yeri : Mediterranean Journal of Educational Research, 2018
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  31. Öğretmenlik uygulaması I II derslerinin özel eğitim öğretmen adaylarının öz yeterlilik algılamaları üzerindeki etkisi

    Yazarlar : ÖKSÜZ YÜCEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Ahi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi, 2012
    Ulusal Hakemli EBSCO
  32. Recycling assessment instrument (RAI): Validity and reliability study

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,TOPKAYA YAVUZ,COŞKUN MERAL,KARA CİHAN, Yayın Yeri : Applied Environmental Education Communication, 2018
    Uluslararası Hakemli ERIC
  33. Understanding interaction betweenreading performance and messageawareness, lexical awareness, andphonological awareness

    Yazarlar : COŞKUN KEREM,ÖKSÜZ YÜCEL,ÖZTÜRK MELEK,İCI ADEM,AKTÜRK MEŞALE, Yayın Yeri : Studies in Educational Research and Development, 2018
    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor
  34. Social Studies Prospective Teachers’ Views on Community Service Practicum Course

    Yazarlar : TOPKAYA YAVUZ,TANGÜLÜ ZAFER,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Educational Policy Analysis and Strategic Research, 2018
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  35. Is It Possible to Teach Values Without Social Psychology?

    Yazarlar : BECKLEY PATRICIA,COŞKUN KEREM,KARA CİHAN, Yayın Yeri : International Journal of Progressive Education, 2018
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  36. Öğretim materyallerine yönelik web sayfalarını tasarlarken öğretmen adaylarının karşılaştıkları sorunlar

    Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,METİN MUSTAFA,KALELİ YILMAZ GÜL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011
    Ulusal Hakemli DOAJ
  37. Öğretmen adaylarının öğretim teknolojilerine yönelik tutumlarının farklı değişkenler açısından incelenmesi

    Yazarlar : METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Kastamonu Eğitim Dergisi, 2013
    Uluslararası Hakemli ISI
  38. Teftiş uygulamalarının öğretmenlerde yarattığı stres düzeyinin incelenmesi

    Yazarlar : GÜNDÜZ YÜKSEL,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Uludağ Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011
    Ulusal Hakemli Ulakbim
  39. Investigating high school students leaning styles with respect to different variables A sample from Turkey

    Yazarlar : KALELİ YILMAZ GÜL,METİN MUSTAFA,BİRİŞÇİ SALİH,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Energy Education Science and Technology, 2011
    Uluslararası Hakemli SCI-Expanded
  40. KÜRESEL VATANDAŞLIK BİLİNCİ ÜZERİNDE SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMINDA YER ALAN DEĞERLERİN ETKİ BOYUTU

    Yazarlar : TOPKAYA YAVUZ,COŞKUN KEREM, Yayın Yeri : Kilis 7 Aralık Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 2016
    Ulusal Hakemli Acar Indekx
  41. Opinions of Prospective Teacers Utilinig 5E Instructional Model

    Yazarlar : METİN MUSTAFA,COŞKUN KEREM,BİRİŞÇİ SALİH,KALELİ YILMAZ GÜL, Yayın Yeri : Energy Education, Science and Technology, 2011
    Uluslararası Hakemli SCI-Expanded

Ödüller

  1. Yurtdışı Bilimsel Etkinliklere Katılım Desteği, TÜRKİYE, TÜBİTAK, 2011,
  2. Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2012,
  3. Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2013,
  4. teşekkür belgesi, TÜRKİYE, MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI, 2015, Akademik Hizmet Ödülleri ve Teşekkür Belgeleri

Öğrenim

  1. ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, SINIF EĞİTİMİ (DR), 2011 - 2015
  2. ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, SINIF EĞİTİMİ (YL) (TEZLİ), 2009 - 2011
  3. ONDOKUZ MAYIS ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, 1998 - 2002

Projeler

  1. Sanat Temelli Sınıf İçi Aktiviteler Yoluyla İlkokulÖğrencilerinin Sosyal-Duygusal Becerilerinin Geliştirilmesi
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Araştırmacı
    Tamamlandı , 23.03.2017 - 21.12.2017
  2. Duygu Tanıma ve Empati Testinin Geliştirilmesi Güvenirlik Çalışması
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 01.06.2016 - 28.12.2016
  3. Öğrenme Kuramlarına Yönelik Özgün Bir Ölçek Geliştirme Çalışması
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Araştırmacı
    Tamamlandı , 01.06.2012 - 31.12.2015
  4. İlköğretim Müfredatında Yer Alan Evrensel Değerlerin Kazanım Düzeylerinin Türkiye Samsun ve İngiltere Lancaster Örnekleminde Karşılaştırılması
    DİĞER Araştırmacı
    Tamamlandı

Araştırma/Sertifika/Diğer

  1. İlkokullarda Duygusal Okuryazarlık Eğitiminin Öğrencilerin Duygusal Zeka Düzeyine Etkisi, Ulusal
    Araştırma Ondokuz Mayıs Üniversitesi 01.01.2014 - 20.08.2015