Prof. Dr. Mehmet KARAKAŞ

Ofis | 314 |
Telefon | 2304 |
E-Posta | mkarakas![]() |
Websitesi | |
Adres | Artvin Çoruh Üniversitesi Eğitim Fakültesi Şehir Yerleşkesi Çayağzı mah. 08000 Merkez- ARTVİN |
Yöksis Profil Sayfası |
Haftalık Ders Programım Bahar 2020
Saatler | Pazartesi | Salı | Çarşamba | Perşembe | Cuma | Cumartesi | Pazar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
08:00-09:00 |
|
EFB 502 Seminer Ofis odası 314 |
SOB 606 Yüksek Lisans Danışmanlık Ofis odası 314 |
Öğretmenlik Uygulaması I Atatürk Ortaokulu |
|
|
|
09:00-10:00 |
|
EFB 502 Seminer Ofis odası 314 |
EFB 519 Fen Eğitiminde Drama B05 |
Öğretmenlik Uygulaması I Atatürk Ortaokulu |
|
|
|
10:00-11:00 |
|
OMES 312 Özel Öğretim Yöntemleri I B03 |
EFB 519 Fen Eğitiminde Drama B05 |
OMES 312 Özel Öğretim Yöntemleri I B3 |
Görüşme Saati Ofis odası 314 |
|
|
11:00-12:00 |
|
OMES 312 Özel Öğretim Yöntemleri I B03 |
EFB 519 Fen Eğitiminde Drama B05 |
OMES 312 Özel Öğretim Yöntemleri I B03 |
Görüşme Saati Ofis odası 314 |
|
|
12:00-13:00 |
|
|
|
Öğretmenlik Uygulaması I Çoruh İlkokulu |
|
|
|
13:00-14:00 |
|
|
UAD 500 Uzmanlık Alan Dersi II Ofis odası 314 |
Öğretmenlik Uygulaması I Çoruh İlkokulu |
Topluma Hizmet Uygulamaları A08 |
|
|
14:00-15:00 |
Görüşme Saati Ofis odası 314 |
|
UAD 500 Uzmanlık Alan Dersi II Ofis odası 314 |
|
Topluma Hizmet Uygulamaları A08 |
|
|
15:00-16:00 |
Görüşme Saati Ofis odası 314 |
|
UAD 500 Uzmanlık Alan Dersi II Ofis odası 314 |
|
Topluma Hizmet Uygulamaları A08 |
|
|
16:00-17:00 |
|
|
UAD 500 Uzmanlık Alan Dersi II Ofis odası 314 |
|
|
|
|
Saatler | Pazartesi | Salı | Çarşamba | Perşembe | Cuma | Cumartesi | Pazar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
17:00-18:00 |
|
|
|
|
|
|
|
18:00-19:00 |
|
|
|
|
|
|
|
19:00-20:00 |
|
|
|
|
|
|
|
20:00-21:00 |
|
|
|
|
|
|
|
21:00-22:00 |
|
|
|
|
|
|
|
22:00-23:00 |
|
|
|
|
|
|
|
23:00-24:00 |
|
|
|
|
|
|
|
Akademik Görevler
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, PROFESÖR, 2019 -
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOÇENT, 2013 - 2019
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, YARDIMCI DOÇENT, 2007 - 2013
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, 2007 - 2007
Bildiriler
-
Öğretmen Adaylarının Kendi Öğretmenleri ve Onların Etkinliği Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : III. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Trabzon, TÜRKİYE, 2013 Basım Tarihi : 10.09.2013 Etkinlik Tarihi : 05.09.2013 - 07.09.2013
Ulusal Özet bildiri -
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Okul Deneyimi Görüşleri: Artvin Öğrneği
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : International Artvin Symposium, Artvin, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 20.10.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
Uluslararası Özet bildiri -
A Study of Undergraduate Students Perceptions of Nature of Science
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : XIII. International Organization for Science and Technology Education, Kuşadası, TÜRKİYE, 2008 Basım Tarihi : 26.09.2008 Etkinlik Tarihi : 21.09.2008 - 26.09.2008
Uluslararası Özet bildiri -
Science Professors Understanding of Nature of Science
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Third International Conference of the European Society for the History of Science, Viena, AVUSTURYA, 2008 Basım Tarihi : 12.09.2008 Etkinlik Tarihi : 10.09.2008 - 12.09.2008
Uluslararası Özet bildiri -
A Case of One Professor s Teaching and Use of Nature of Science In An Introductory Chemistry Course
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : 9th European Conference on Research in Cnemical Education, İstanbul, TÜRKİYE, 2008 Basım Tarihi : 10.09.2008 Etkinlik Tarihi : 06.09.2008 - 09.09.2008
Uluslararası Özet bildiri -
Deney ve Drama Yöntemi le Yoğunluk Kavramını Öğretmen Adaylarına Öğretme
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : II. Ulusal Kimya Eğitimi Kongresi, Erzurum, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 07.07.2011 Etkinlik Tarihi : 05.07.2011 - 08.07.2011
Ulusal Özet bildiri -
Graduating Reflective Science Teachers Through Problem Based Instruction
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : American Association for the Advancement of Science Annual Meeting "The Nexus Where Science Meets Society", Washington, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, 2005 Basım Tarihi : 22.02.2005 Etkinlik Tarihi : 17.02.2005 - 21.02.2005
Uluslararası Özet bildiri -
ÖĞRENCİLERİN EĞİTİMDEKİ BAŞARI DURUMUNA İLİŞKİN VELİ EĞİTİM SENDİKALARI VE DERSHANECİ GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET,ÖZDEMİR ERTUĞRUL,ÖZER TAYMUR MELİKE,ÇETİN MUSTAFA,TOPKAYA YAVUZ,ZORLUOĞLU SERACEDDİN LEVENT,TAŞKIN OSMAN, Yayın Yeri : Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, Artvin, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 30.09.2012 Etkinlik Tarihi : 30.05.2012 - 02.06.2012
Ulusal Tam metin bildiri -
Öğretmen Adaylarının Fen (Fizik, Kimya, Biyoloji, ve Fen Bilgisi) Öğretmenleri Hakkındaki Görüşleri
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, TÜRKİYE, 2016 Basım Tarihi : 30.09.2016 Etkinlik Tarihi : 28.09.2016 - 30.09.2016
Ulusal Özet bildiri
Deneyimler
- Milli Eğitim Bakanlığı, Sınıf Öğretmeni, Diğer, 1996 - 1998
- Milli Eğitim Bakanlığı, Fen Bilgisi ve Kimya Öğretmeni, Diğer, 1998 - 1999
Dersler
Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2019-2020 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2019-2020 | Öğretmenlik Uygulaması-I | Türkçe | 2 |
2019-2020 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II | Türkçe | 4 |
2019-2020 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2019-2020 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
2019-2020 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2018-2019 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2018-2019 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
2018-2019 | Yabancı Dil I (İngilizce) | İngilizce | 3 |
2018-2019 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2017-2018 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Türkçe | 3 |
2017-2018 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2017-2018 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
2016-2017 | Genel Kimya Laboratuarı I | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Genel Kimya Laboratuarı II | Türkçe | 2 |
2016-2017 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2015-2016 | Öğretmenlik Uygulaması | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2015-2016 | Topluma Hizmet uygulamaları | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Genel Kimya Laboratuarı II | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Genel Kimya Laboratuarı I | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Fen ve Teknoloji Öğretimi II | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Özel Öğretim Yöntemleri II | Türkçe | 4 |
2014-2015 | Özel Öğretim Yöntemleri I | Türkçe | 4 |
2014-2015 | Fen ve Tekonoloji Öğretimi I | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Genel Kimya Laboratuarı I | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Genel Kimya Laboratuarı II | Türkçe | 1 |
2014-2015 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2014-2015 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
2014-2015 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2014-2015 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2013-2014 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II | Türkçe | 4 |
2013-2014 | TOPUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2013-2014 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2013-2014 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
2013-2014 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
2013-2014 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Türkçe | 3 |
2013-2014 | Fen ve Teknoloji Öğretimi II | Türkçe | 3 |
2012-2013 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
2012-2013 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2012-2013 | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II | Türkçe | 3 |
2012-2013 | TOPUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2012-2013 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II | Türkçe | 4 |
2012-2013 | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I | Türkçe | 3 |
2012-2013 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
2011-2012 | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II | Türkçe | 3 |
2011-2012 | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ I | Türkçe | 3 |
2011-2012 | KİMYADA ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2011-2012 | GENEL KİMYA | Türkçe | 2 |
2011-2012 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ I | Türkçe | 4 |
2011-2012 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
2011-2012 | ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ II | Türkçe | 4 |
2011-2012 | TOPUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2011-2012 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2011-2012 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI I | Türkçe | 2 |
2010-2011 | Okul Deneyimi | Türkçe | 1 |
2010-2011 | Genel Kimya | Türkçe | 2 |
2010-2011 | Öğretmenlik Uygulaması II | Türkçe | 2 |
2010-2011 | Fen ve Teknoloji Öğretimi II | Türkçe | 3 |
2010-2011 | Fen ve Teknoloji Öğretimi I | Türkçe | 3 |
2010-2011 | Kimyada Özel Konular | Türkçe | 2 |
2010-2011 | Topluma Hizmet Uygulamaları | Türkçe | 3 |
2010-2011 | Öğretmenlik Uygulaması I | Türkçe | 2 |
2009-2010 | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II | Türkçe | 3 |
2009-2010 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI II | Türkçe | 2 |
2009-2010 | Genel Kimya | Türkçe | 2 |
2009-2010 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı | Türkçe | 4 |
2009-2010 | Yabancı Dil II | İngilizce | 3 |
2008-2009 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 3 |
2008-2009 | FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETİMİ II | Türkçe | 3 |
Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2019-2020 | Uzmanlık Alan Dersi-I | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Yüksek Lisans Danışmanlık | Türkçe | 1 |
2019-2020 | Uzmanlık Alan Dersi-II | Türkçe | 4 |
2019-2020 | Fen Eğitiminde Drama | Türkçe | 3 |
2019-2020 | Seminer | Türkçe | 2 |
Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2016-2017 | Gelişim ve Öğrenme | Türkçe | 3 |
2015-2016 | Gelişim ve Öğrenme | Türkçe | 3 |
İdari Görevler
-
Anabilim Dalı BaşkanıARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
Dekan YardımcısıARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ,2017 - 2020
-
Bölüm BaşkanıARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ,
-
Anabilim Dalı BaşkanıARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI2015 - 2017
-
Bölüm BaşkanıARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ,2013 - 2016
-
Dekan YardımcısıARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ,2009 - 2017
-
Bölüm BaşkanıARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, İLKÖĞRETİM BÖLÜMÜ,2009 - 2013
Kitaplar
-
Science Professors Understanding and Use of Nature of ScienceKARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : VDM Verlag, ALMANYA, Saarbrücken, İngilizce, 2008Uluslararası Bilimsel Kitap Tümü
Makaleler
-
A Narrative Study of Factors Influencing Students’ Academic Achievement: Views of Parents, Teachers and Union Leaders
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : The Qualitative Report, 2020
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Teaching Phases of the Moon With a Role Play
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, 2020
Uluslararası Hakemli MIAR, SCORPUS, Russian Index for Science Citations -
Problems in Teaching Introductory Science Classes: Views of Few Scientists
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : European Journal of Education Studies, 2018
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
How to Teach Introductory Science Classes: Views of Few Scientists
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : European Journal of Education Studies, 2018
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Teaching Electricity with a Role Play
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Khimiya/Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, 2018
Uluslararası Hakemli SCORPUS, MIAR, Russian Index for Science Citations -
Becoming a Scientist: Views of Few Scientists
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Bulgarian Journal of Science and Education Policy, 2018
Uluslararası Hakemli EBSCO, BASE, CORE, OAJI, DOAJ, -
Turkish Students’ Views on Nature of Science
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : European Journal of Education Studies, 2017
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Prospective Elementary Teacher s Views on Their Teachers and Their Effectiveness
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : The Qualitative Report, 2013
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Teaching Density with a Little Drama
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Science Activities: Classroom Projects and Curriculum Ideas, 2012
Uluslararası Hakemli ERIC, EBSCO -
Teaching intermolecular forces with love analogy A case study
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Khimiya/Chemistry: Bulgarian Journal of Science Education, 2012
Uluslararası Hakemli Chemical Abstracts SCORPUS -
Science Instructors Views of Science and Nature of Science
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : The Qualitative Report, 2011
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Pre service elementary teachers views on concept cartoons A sample from Turkey
Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,METİN MUSTAFA,KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Middle -East Journal of Scientific Research, 2010
Uluslararası Hakemli ISI, SCORPUS -
Disco dancing and kinetic theory
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Journal of Chemical Education, 2010
Uluslararası Hakemli SCI -
A case of one professor’s teaching and use of nature of science in an introductory chemistry course
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : The Qualitative Report, 2010
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Prospective elementary teachers attitudes toward computer and Internet use A sample from Turkey
Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,METİN MUSTAFA,KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : World Applied Sciences Journal, 2009
Uluslararası Hakemli SCORPUS,ISI, EBSCO, DOAJ, ERA, CSA, -
Determining prospective elementary teachers attitudes toward computer A sample from Turkey
Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,METİN MUSTAFA,KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Bulgarian Journal of Science and Educational Policy, 2009
Uluslararası Hakemli EBSCO, DOAJ, BASE, CORE -
Cases of science professors’ use of nature of science
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Journal of Science Education and Technology, 2009
Uluslararası Hakemli SCI-Expanded -
Two equations of life
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : The Science Education Review, 2008
Uluslararası Hakemli ERA, ERIC,AEI -
Graduating reflective science teachers through problem based learning instruction
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Bulgarian Journal of Science and Educational Policy, 2008
Uluslararası Hakemli EBSCO, DOAJ -
A study of undergraduate students perceptions about nature of science
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Bulgarian Journal of Science and Educational Policy, 2008
Uluslararası Hakemli EBSCO, DOAJ, CORE, BASE -
The influence of constructivism on nature of science as an area of research and as a classroom subject
Yazarlar : KARAKAŞ MEHMET, Yayın Yeri : Asia-Pasific Forum on Science Learning and Teaching, 2007
Uluslararası Hakemli ERIC, EBSCO, DOAJ
Ödüller
- Yurtdışı Eğitimi sırasında gösterilen başarı için verilen Teşekkür Belgesi, TÜRKİYE, MILLI EGITIM BAKANLIGI , 2005,
- Uluslararası Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, TÜBİTAK, 2010,
- Yurtdışı Bilimsel Etkinliklere Katılma Desteği, TÜRKİYE, TÜBİTAK, 2008, Teşvik Ödülleri
- Bilimsel Yayın Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2010, Yayın Teşvik Ödülü
- Nihat Gökyiğit Akademik Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2018, Teşvik Ödülleri
Öğrenim
- Lisans, DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ, BUCA EĞİTİM FAKÜLTESİ, ORTAÖĞRETİM FEN VE MATEMATİK ALANLAR EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, 1992 - 1996
- Yüksek Lisans, Syracuse University, Fen Eğitimi, 2000 - 2002
- Doktora, Syracuse University, 2002 - 2006
Projeler
-
Bilimsel İnceleme Yaparak Bilimin Doğasını ÖğreniyorumULUSAL TÜBİTAK PROJESİ EğitmenTamamlandı , 11.08.2013 - 30.09.2013
-
Atık Kağıdın Geri Dönüşümüne Uygulamalı Yaklaşım ile İlköğretim Öğrencilerinde Çevre Bilincinin OluşturulmasıULUSAL TÜBİTAK PROJESİ AraştırmacıTamamlandı , 01.07.2011 - 25.07.2011
-
Öğretmen Adaylarının Fen (Fizik, Kimya, Biyoloji ve Fen Bilgisi) Öğretmenleri Hakkındaki GörüşleriULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi YürütücüTamamlandı , 01.06.2016 - 28.12.2017
-
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Kendi Öğretmenleri ve Onların Etkinliği Hakkındaki GörüşleriULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi YürütücüTamamlandı , 01.06.2013 - 01.12.2014
Sertifikalar
- İş Sağlığı ve Güvenliği Temel Eğitim Sertifikası, Sertifika, Ulusal
Üyelikler
- Fen Eğitimi ve Araştırmaları Derneği, Üye, 2011 -
- National Science Teachers Association , Üye, 2002 - 2006