Doç. Dr. Sibel AÇIŞLI ÇELİK

Ofis | 218 |
Telefon | 04662151043 |
E-Posta | sacisli![]() |
Websitesi | |
Adres | |
Yöksis Profil Sayfası |
Saatler | Pazartesi | Salı | Çarşamba | Perşembe | Cuma | Cumartesi | Pazar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
08:00-09:00 |
|
|
|
|
|
|
|
09:00-10:00 |
Okul Deneyimi A10 |
|
|
|
|
|
|
10:00-11:00 |
|
|
Fizikte Özel Konular A06 |
|
|
|
|
11:00-12:00 |
|
|
Fizikte Özel Konular A06 |
|
|
|
|
12:00-13:00 |
|
|
|
|
|
|
|
13:00-14:00 |
|
|
Fizik I D115 |
Fizik I D115 |
|
|
|
14:00-15:00 |
|
|
Fizik I D115 |
Fizik I D115 |
|
|
|
15:00-16:00 |
|
|
|
Çevre Eğitimi D110 |
|
|
|
16:00-17:00 |
|
|
|
Çevre Eğitimi D110 |
|
|
|
Saatler | Pazartesi | Salı | Çarşamba | Perşembe | Cuma | Cumartesi | Pazar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
17:00-18:00 |
|
|
|
|
|
|
|
18:00-19:00 |
|
|
|
|
|
|
|
19:00-20:00 |
|
|
|
|
|
|
|
20:00-21:00 |
|
|
|
|
|
|
|
21:00-22:00 |
|
|
|
|
|
|
|
22:00-23:00 |
|
|
|
|
|
|
|
23:00-24:00 |
|
|
|
|
|
|
|
Akademik Görevler
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, FEN BİLGİSİ EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOÇENT, 2018 -
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, TEMEL EĞİTİM BÖLÜMÜ, SINIF EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, YARDIMCI DOÇENT, 2011 -
- ERZİNCAN ÜNİVERSİTESİ, REKTÖRLÜK, UZMAN, 2008 - 2011
Bildiriler
-
ÖĞRETMEN ADAYLARININ LEGO ROBOTİK ÖĞRETİM UYGULAMALARINI BENİMSEME DURUMLARI VE ELEŞTİREL DÜŞÜNME BECERİLERİNE LEGO ROBOTİK ÖĞRETİM UYGULAMALARININ ETKİSİ
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : VI th INTERNATIONAL EURASIANEDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019 Basım Tarihi : 31.10.2019 Etkinlik Tarihi : 19.06.2019 - 22.06.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
EĞİTSEL ROBOTİK UYGULAMALARIN FEN BİLGİSİ ÖĞRETMEN ADAYLARININ PROBLEM ÇÖZME BECERİLERİNE ETKİSİNİN İNCELENMESİ
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : VI th INTERNATIONAL EURASIAN EDUCATIONAL RESEARCH CONGRESS, 2019 Basım Tarihi : 31.10.2019 Etkinlik Tarihi : 19.06.2019 - 22.06.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
Öğretmen Adaylarının Radyasyon Konusuna Yönelik Tutumlarının FarklıDeğişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİMKONGRESİ, 2019 Basım Tarihi : 18.12.2019 Etkinlik Tarihi : 23.10.2019 - 27.10.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
CONTRIBUTION OF ”ARTVIN BILIM VE ROBOTIKLE RENKLENIYOR” PROJECT TO MIDDLE SCHOOL STUDENTS’xx SCIENCE OPINION
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : International Conference on Science and Education (IConSE), 2019 Basım Tarihi : 31.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.10.2019 - 29.10.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
EVALUATION OF THE PROJECT ”ARTVIN BILIM VE ROBOTIKLE RENKLENIYOR” FROM THE VIEWPOINT OF MIDDLE SCHOOL STUDENTS
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : International Conference on Science and Education (IConSE), 2019 Basım Tarihi : 31.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.10.2019 - 29.10.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
Öğretmen Adaylarının Radyasyon Konusuna Yönelik Tutumlarının Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 2.ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 2019 Basım Tarihi : 18.12.2019 Etkinlik Tarihi : 23.10.2019 - 27.10.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK DÜŞÜNME ALIŞKANLIKLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 2.ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, 2019 Etkinlik Tarihi : 23.10.2019 - 27.10.2019
Uluslararası Özet bildiri -
ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN SOSYOBİLİMSEL KONULARA YÖNELİK BİLİMSEL DÜŞÜNME ALIŞKANLIKLARININ KARŞILAŞTIRILMASI
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 2. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRES, 2019 Etkinlik Tarihi : 23.10.2019 - 27.10.2019
Uluslararası Özet bildiri -
The Opinions of Middle School Students, High School Students, Pre-Service Science Teachers and Science teachers About Robotic-Assisted Practices in Teaching Renewable Energy Sources.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The International Conference on Science and Education (IConSE)., 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 26.10.2018 - 29.10.2018
Uluslararası Tam metin bildiri -
The Opinions of Classroom Teachers About Robotics Applications.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The International Conference on Science and Education (IConSE), 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 26.10.2018 - 29.10.2018
Uluslararası Tam metin bildiri -
Effects of the 5E learning model on students academic achievements in movement and force issues
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,ALTUN YALÇIN SEMA,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Procedia - Social and Behavioral Sciences, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 01.12.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 07.02.2011
Uluslararası Tam metin bildiri -
Öğretmenlerin Robotik Sistemlerin Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Uluslararası Artvin Sempozyumu, 2018 Basım Tarihi : 11.11.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
Uluslararası Özet bildiri -
Views of Classroom Teachers on The Use of Lego® Renewable Energy Sets in Teaching The Renewable Energy Resources.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : IV. INES Internatıonal Academic Research Congress, 2018 Basım Tarihi : 16.12.2018 Etkinlik Tarihi : 30.10.2018 - 03.11.2018
Uluslararası Tam metin bildiri -
Determining the levels of pre service science teachers scientific literacy and investigating effectuality of the education faculties about developing scientific literacy
Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Procedia - Social and Behavioral Sciences, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 01.12.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 07.02.2011
Uluslararası Tam metin bildiri -
The Investigation Of The Effects Of Robotic-Assisted Practices In Teaching Renewable Energy Sources To Seventh-Grade Students In Secondary School.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Secince Technology (ICEMST 2017), AYDIN, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 01.10.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
Uluslararası Tam metin bildiri -
A Study Of The Learning Styles Of The Would Be Scıence Teachers And The Relatıonship Between Their Attitudes Scala Towards Teaching
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : New Trends On Global Educatıon Conference GEC’12, GİRNE, KKTC, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 24.09.2012 - 26.09.2012
Uluslararası Tam metin bildiri -
Study of the Would be Class Teachers Attitude Towards the Profession
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ANTALYA, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 26.04.2012 - 28.04.2012
Uluslararası Tam metin bildiri -
Determınıng Pre Knowledge and Mısconceptıons of the Prospectıve Scıence Teachers on Electrıcıty and Magnetısm
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends On Global Educatıon Conference GEC’12, GİRNE, KKTC, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 24.09.2012 - 26.09.2012
Uluslararası Tam metin bildiri -
A Comparison Of Science Teacher Preservice Teacher Grade 9 Students Alternative Conceptions Of Physical And Chemical Changes
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends On Global Education Conference GEC’12, GİRNE, KKTC, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 24.09.2012 - 26.09.2012
Uluslararası Tam metin bildiri -
Ortaokul Öğrencilerinin Fen Öğrenme Yaklaşımları Fene Yönelik Tutumları ve Akademik Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar : BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF,KARTAL SEBAHATTİN,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, ESKİŞEHİR, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 05.09.2013 - 07.09.2013
Ulusal Özet bildiri -
A Comparison of Preservice Teacher and Grade 9 Students Alternative Conceptions of Physical and Chemical Changes
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 3rd International Conference on New Trends in Education and Their Implications, ANTALYA, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 26.04.2012 - 28.04.2012
Uluslararası Tam metin bildiri -
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Öğrenme Yaklaşımları Fen Öğretimi Tutumları ve Fen Öğretimi Özyeterlik İnançları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : 22. Ulusal Eğitim Bilimleri Kurultayı, ESKİŞEHİR, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 05.09.2013 - 07.09.2013
Ulusal Özet bildiri -
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünmeleri Arasındaki İlişkinin Araştırılması
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), AYDIN, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 23.05.2013 - 25.05.2013
Ulusal Özet bildiri -
Sınıf Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Hakkındaki Düşünceleri
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 21. Eğitim Bilimleri Kongresi, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2012 Etkinlik Tarihi : 12.09.2012 - 14.09.2012
Ulusal Özet bildiri -
The Effect Of Use Of Legos At Teaching Of Simple Machines In Elementary Education To The Success Of Student.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education Science (ICRES 2017), 2017 Basım Tarihi : 01.10.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
Uluslararası Özet bildiri -
The Investigation Of The Effects Of Robotic-Assisted Practices In The Teaching Of Renewable Energy Sources To Science Teachers Canditates.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Secince Technology (ICEMST 2017), 2017 Basım Tarihi : 01.10.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
Uluslararası Özet bildiri -
Genel Fizik II Dersi Laboratuar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline Göre Materyal Geliştirilmesi.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : 11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, TÜRKİYE, 2014 Basım Tarihi : 11.09.2014 Etkinlik Tarihi : 11.09.2014 - 14.09.2014
Ulusal Özet bildiri -
Genel Fizik Laboratuvar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrenci Kazanımlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 30. Uluslararası Fizik Kongresi, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 02.09.2013 - 05.09.2013
Uluslararası Özet bildiri -
Fen Bilgisi Öğrencilerinin Fizik Dersine Karşı Tutumlarının Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar : YILMAZ ZEYNEL ABİDİN,ALTUN YALÇIN SEMA,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 30. Uluslararası Fizik Kongresi, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 02.09.2013 - 05.09.2013
Uluslararası Özet bildiri -
Fizik Laboratuvar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline uygun olarak materyal geliştirilmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : I. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, ANKARA, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 12.09.2013 - 14.09.2013
Ulusal Özet bildiri -
Sınıf Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz Yeterlilik İnançları ve Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumları Arasındaki İlişkinin Farklı Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), AYDIN, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 23.05.2013 - 25.05.2013
Ulusal Özet bildiri -
Fen Öğretmen Adaylarının Fen Öğretimi Öz yeterlik İnançları ve Fen Öğretimine Yönelik Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : XII. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu (USOS 2013), AYDIN, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 23.05.2013 - 25.05.2013
Ulusal Özet bildiri -
Modern fizik dersinde sanal deney kullanımı karacisimışıması örneği
Yazarlar : ÖZDEMİR ERTUĞRUL,AÇIŞLI SİBEL,ÜSTÜN ULAŞ, Yayın Yeri : 2. Ulusal Fizik Eğitimi Kongresi, ANKARA, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 14.09.2015 Etkinlik Tarihi : 10.09.2015 - 12.09.2015
Ulusal Özet bildiri -
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Alternatif Ölçme Değerlendirme Hakkındaki Düşünceleri
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Eğitim Odağında Artvin Sempozyumu, ARTVİN, TÜRKİYE, 2012 Etkinlik Tarihi : 31.05.2012 - 02.06.2012
Ulusal Özet bildiri -
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fen Branşlarına Karşı Tutumlarının İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, NİĞDE, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 20.11.2012 Etkinlik Tarihi : 27.06.2012 - 30.06.2012
Ulusal Tam metin bildiri -
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Fizik Dersine Karşı Tutumlarının Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,ALTUN YALÇIN SEMA,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, Yayın Yeri : X. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, NİĞDE, TÜRKİYE, 2012 Basım Tarihi : 20.11.2012 Etkinlik Tarihi : 27.06.2012 - 30.06.2012
Ulusal Tam metin bildiri -
Modern Fizik Dersinde Örnek Sanal Laboratuvar Etkinliği Katot Işın Tüpü Sanal Deneyi
Yazarlar : ÖZDEMİR ERTUĞRUL,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, TÜRKİYE, 2016 Etkinlik Tarihi : 28.09.2016 - 30.09.2016
Ulusal Özet bildiri -
Investigation Of The Effect Of Robotic Applications in Elementary Education
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Secince Technology (ICEMST 2016), 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016
Uluslararası Tam metin bildiri -
Investigation Of Teachers Perspectives For Robotic Applications
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Secince Technology (ICEMST 2016), 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016
Uluslararası Tam metin bildiri -
The Perspectives Of Middle School Students Towards Science And Scientists After Participating in Artvin Nature And Science Camp
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ HATİCE, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education Science (ICRES 2016), 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016
Uluslararası Tam metin bildiri -
Investigation of Views of Middle School Students Preservice Science Teachers And Science Teachers Towards Robotic Applications
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education Science (ICRES 2016), 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016
Uluslararası Tam metin bildiri -
Middle School Students Images of Scientists after a ProjectCalled Artvin Nature and Science Camp
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,CANSIZ MUSTAFA,KUMANDAŞ HATİCE, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, MADRİD, İSPANYA, 2016 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016
Uluslararası Özet bildiri -
Material Design Based on 5E Learning Model on PhysicsLaboratory Applications
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, İSPANYA, 2016 Basım Tarihi : 08.06.2017 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016
Uluslararası Tam metin bildiri -
Investigation of Mental Models for Science Teaching and Primary School Teacher Candidates Self Efficacy Beliefs
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, 2016 Basım Tarihi : 10.12.2016 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016
Uluslararası Tam metin bildiri -
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme Ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Görüşlerinin Belirlenmesi
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Öğretmen Eğitiminde Yeni Eğilimler Uluslararası Sempozyumu ISNITE’2013, ANKARA, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 09.05.2013 - 11.05.2013
Uluslararası Özet bildiri -
The effect of writing diaries on secondary school students attitudes towards science learning approaches and academic success
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, ÇANAKKALE, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 06.06.2013 - 09.06.2013
Uluslararası Özet bildiri -
THE EFFECT OF WRITING DIARIES ON PRESERVICE SCIENCE TEACHERS ATTITUDES TOWARDS PHYSICS LABORATORY AND LEARNIG APPROACHES
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KARTAL SEBAHATTİN,BAĞRIYANIK KÜBRA ELİF, Yayın Yeri : V. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, ÇANAKKALE, TÜRKİYE, 2013 Etkinlik Tarihi : 06.06.2013 - 09.06.2013
Uluslararası Özet bildiri -
The effect of animation enhanced worksheets prepared based on 5E model for the grade 9 students on alternative conceptions of physical and chemical changes
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,ÖZMEN HALUK,METİN MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : 4th World Conference on Educational Sciences, BARCELONA, İSPANYA, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 02.02.2012 - 05.02.2012
Uluslararası Tam metin bildiri -
Attitude of Elementary Prospective Teachers Towards Science Teaching
Yazarlar : METİN MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 4th World Conference on Educational Sciences, BARCELONA, İSPANYA, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 02.02.2012 - 05.02.2012
Uluslararası Tam metin bildiri -
The investigate attitude of primary pre service teachers regarding science and technology laboratory
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,METİN MUSTAFA,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : 4th World Conference on Educational Sciences, BARCELONA, İSPANYA, 2012 Basım Tarihi : 01.12.2012 Etkinlik Tarihi : 02.02.2012 - 05.02.2012
Uluslararası Tam metin bildiri -
An evaluation of activities designed in accordance with the 5E model by would be science teachers
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,ALTUN YALÇIN SEMA,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Procedia - Social and Behavioral Sciences, İSTANBUL, TÜRKİYE, 2011 Basım Tarihi : 01.12.2011 Etkinlik Tarihi : 03.02.2011 - 07.02.2011
Uluslararası Tam metin bildiri -
What Do Middle School Students Gain from a Week long ScienceCamp in terms of Science Process Skills and Attitudes toward Science
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ HATİCE,CANSIZ MUSTAFA, Yayın Yeri : 8th World Conference on Educational Sciences, MADRİD, İSPANYA, 2016 Etkinlik Tarihi : 04.02.2016 - 06.02.2016
Uluslararası Özet bildiri -
Bilimsel Bilginin Epistemolojik Yapısı Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri Artvin Örneklemi
Yazarlar : CANSIZ MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,CANSIZ NURCAN, Yayın Yeri : 6th International Congress on New Trends in Education, ANTALYA, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 05.05.2015 Etkinlik Tarihi : 24.04.2015 - 26.04.2015
Uluslararası Özet bildiri
Deneyimler
Dersler
Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2017-2018 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2017-2018 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2017-2018 | FİZİK I | Türkçe | 4 |
2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
2016-2017 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2016-2017 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2016-2017 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2016-2017 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2016-2017 | FİZİK II | Türkçe | 4 |
2016-2017 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
2015-2016 | GENEL FİZİK III | Türkçe | 2 |
2015-2016 | GENEL FİZİK LABORATUARI II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | GENEL FİZİK LABORATUARI III | Türkçe | 4 |
2015-2016 | GENEL FİZİK LABORATUARI I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2015-2016 | GENEL FİZİK I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | Fizik II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2015-2016 | Fizik I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2014-2015 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
2014-2015 | GENEL FİZİK I | Türkçe | 4 |
2014-2015 | GENEL FİZİK LABORATUARI I | Türkçe | 4 |
2014-2015 | GENEL FİZİK LABORATUARI II | Türkçe | 4 |
2014-2015 | GENEL FİZİK III | Türkçe | 2 |
2014-2015 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2014-2015 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
2014-2015 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2014-2015 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2014-2015 | GENEL FİZİK LABORATUARI III | Türkçe | 4 |
2013-2014 | GENEL FİZİK LABORATUARI III | Türkçe | 4 |
2013-2014 | GENEL FİZİK III | Türkçe | 2 |
2013-2014 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2013-2014 | GENEL FİZİK LABORATUARI I | Türkçe | 4 |
2013-2014 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 1 |
2013-2014 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
2013-2014 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2013-2014 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2013-2014 | GENEL FİZİK LABORATUARI II | Türkçe | 4 |
2013-2014 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
2013-2014 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2012-2013 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2012-2013 | GENEL FİZİK I | Türkçe | 4 |
2012-2013 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2012-2013 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
2012-2013 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2012-2013 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 5 |
2012-2013 | GENEL FİZİK LABORATUARI II | Türkçe | 4 |
2012-2013 | FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II | Türkçe | 4 |
2012-2013 | GENEL FİZİK LABORATUARI I | Türkçe | 4 |
2012-2013 | ÖĞRETİM İLKE VE YÖNTEMLERİ | Türkçe | 3 |
2012-2013 | GENEL FİZİK III | Türkçe | 2 |
2012-2013 | GENEL FİZİK LABORATUARI III | Türkçe | 4 |
2012-2013 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
2011-2012 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
2011-2012 | FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II | Türkçe | 4 |
2011-2012 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2011-2012 | GENEL FİZİK LABORATUARI I | Türkçe | 4 |
2011-2012 | GENEL FİZİK I | Türkçe | 4 |
2011-2012 | FİZİKTE ÖZEL KONULAR | Türkçe | 2 |
2011-2012 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2010-2011 | FEN VE TEKNOLOJİ LABORATUAR UYGULAMALARI II | Türkçe | 4 |
2010-2011 | MODERN FİZİĞE GİRİŞ | Türkçe | 2 |
2010-2011 | GENEL FİZİK II | Türkçe | 4 |
İdari Görevler
-
Arş. Uyg. Merkezi Müdür YardımcısıARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, SÜREKLİ EĞİTİM ARAŞTIRMA VE UYGULAMA MERKEZİ,
-
Dekan YardımcısıARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ,2015 - 2016
Kitaplar
-
EĞİTİMDE ARAŞTIRMALARKOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : EĞİTEN YAYINCILIK, TÜRKİYE, Türkçe, 2019Ulusal Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
-
Eğitimde AraştırmalarKOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Eğiten Yayıncılık, TÜRKİYE, Türkçe, 2019Ulusal Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
-
Eğitim Bilimleri Çalışmaları 2018AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Çizgi Kitapevi, İngilizce, 2018Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
-
Research Highlights in Education and Science 2017AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : ISRES Publishing, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, İngilizce, 2017Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
-
Research Highlights in Education and Secince 2016AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : ISRES Publishing, AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ, İngilizce, 2016Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
Makaleler
-
Öğretmenlerin Robotik Sistemlerin Kullanımına Yönelik Görüşleri
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Turkish Studies-Educational Sciences, 2020
Uluslararası Hakemli TR DİZİN -
Bilim Kampının Ortaokul Öğrencilerinin Bilimsel Süreç Becerilerine veFene Karşı Tutumlarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : THE JOURNAL OF ACADEMIC SOCIAL SCIENCE STUDIES, 2019
Uluslararası Hakemli DOAJ -
MIDDLE SCHOOL STUDENTS’ IMAGES OF SCIENTISTS AFTER A PROJECT CALLED “ARTVIN NATURE AND SCIENCE CAMP”
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : European Journal of Education Studies, 2019
Uluslararası Hakemli ERIC -
The Opinions of Classroom Teachers About Robotics Applications.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences, 2018
Uluslararası Hakemli scientific indexing service, SOBİAD -
The Opinions of Middle School Students, High School Students, Pre-Service Science Teachers and Science teachers About Robotic-Assisted Practices in Teaching Renewable Energy Sources.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Eurasia Proceedings of Educational Social Sciences, 2018
Uluslararası Hakemli scientific indexing service -
Investigation of Mental Models for Science Teaching and Primary School Teacher Candidates’ Self-Efficacy Beliefs.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 2017
Uluslararası Hakemli scientific world index -
Material design based on 5E Learning model on physicslaboratory applications
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences, 2017
Uluslararası Hakemli scientific world index -
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğrenme Stilleri ile Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : İlköğretim Online, 2016
Ulusal Hakemli EBSCO -
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünme Eğilimlerinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi (EFMED), 2015
Uluslararası Hakemli TR DİZİN -
Bilimsel Bilginin Epistemolojik Yapısı Hakkında Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Görüşleri Artvin Örneklemi
Yazarlar : CANSIZ MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,CANSIZ NURCAN, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2015
Ulusal Hakemli asos -
Genel Fizik Laboratuvar Uygulamalarında 5E Öğrenme Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrencilerin Bilimsel Süreç Becerilerine ve Akademik Başarılarına Etkisinin İncelenmesi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Ondokuz Mayıs Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2014
Ulusal Hakemli TR DİZİN -
Perspectıve Of Prospectıve Prımary School Teachers On Alternatıve Evaluatıon
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Journal of Academic Social Science Studies, 2013
Uluslararası Hakemli EBSCO -
A Comparison Of The Attitudes Of Prospective Science Teachers And Prospective Social Teacher Towards The Environment
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : The Journal of Academic Social Science Studies, 2013
Uluslararası Hakemli EBSCO -
What do think prospective science teachers in different gender and grade level about constructivist approach?
Yazarlar : METİN MUSTAFA,AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES, 2012
Uluslararası Hakemli SSCI -
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Yönelik Tutumlarının İncelenmesi/ Study of the Would-be Class Teachers’ Attitude Towards the Profession.
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,KOLOMUÇ ALİ, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi-Journal of Research in Education and Teaching, 2012
Ulusal Hakemli asos -
A Comparison of Preservice Teacher’ and Grade 9 Students’Alternative Conceptions of ‘Physical and Chemical Changes.
Yazarlar : KOLOMUÇ ALİ,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi-Journal of Research in Education and Teaching, 2012
Ulusal Hakemli asos -
Teaching Methods and Techniques Used By Teaching Staff during Lectures As Seen By Candidate Teachers The Example of Bayburt
Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,KAHRAMAN SAKIP,AÇIŞLI SİBEL,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, Yayın Yeri : Mevlana International Journal Of Education (MIJE), 2012
Uluslararası Hakemli EBSCO -
Examination of the academic motivation of elementary pre-service teachers according to various variances
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : ENERGY EDUCATION SCIENCE AND TECHNOLOGY PART B-SOCIAL AND EDUCATIONAL STUDIES, 2012
Uluslararası Hakemli SSCI -
Elektrik Konularının Öğretiminde 5E Modelinin Öğrenci Başarısına Etkisi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT,GÜRBÜZ FATİH, Yayın Yeri : Eğitim ve Öğretim Araştırmaları Dergisi, 2012
Ulusal Hakemli asos -
Lise 2.Sınıf Öğrencilerinin “Kuvvet ve Hareket” Konusundaki Kavram Yanılgıları.
Yazarlar : TURGUT ÜMİT,GÜRBÜZ FATİH,TURGUT GÜVEN,AÇIŞLI SİBEL, Yayın Yeri : Trakya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2011
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor -
The Examination of the Influence of the Materials Generated In Compliance With 5E Learning Model on Physics Laboratory Applications
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : International Online Journal of Educational Sciences, 2011
Uluslararası Hakemli EBSCO -
Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimin Doğası Konusundaki Görüşlerinin Tespit Edilmesi
Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,KAHRAMAN SAKIP,AÇIŞLI SİBEL,YILMAZ ZEYNEL ABİDİN, Yayın Yeri : Erzincan Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Dergisi, 2010
Ulusal Hakemli TR DİZİN -
5E Öğretim Modelinin Fen Bilgisi Öğretmen Adaylarının Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuarlarına Karşı Tutumlarına Etkisi
Yazarlar : ALTUN YALÇIN SEMA,AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT, Yayın Yeri : Kastamonu Eğitim Dergisi, 2010
Ulusal Hakemli TR DİZİN -
Elektrik Konusunda 5E Öğrenme Modeline Dayalı Öğretimin Üniversite Öğrencilerinin Bilimsel İşlem Becerilerine ve Fizik Laboratuvarına Karşı Tutumlarına Etkisi
Yazarlar : AÇIŞLI SİBEL,TURGUT ÜMİT,ALTUN YALÇIN SEMA,GÜRBÜZ FATİH, Yayın Yeri : Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2009
Ulusal Hakemli AKADEMİK ARAŞTIRMALAR İNDEKSİ
Ödüller
- TÜBİTAK ULAKBİM Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, TÜBİTAK, 2012, Yayın Teşvik Ödülü
- TÜBİTAK ULAKBİM Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, TÜBİTAK, 2012, Yayın Teşvik Ödülü
- BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2017, Yayın Teşvik Ödülü
- BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2018, Yayın Teşvik Ödülü
- BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2019, Teşvik Ödülleri
- BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2013, Yayın Teşvik Ödülü
- BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2012, Yayın Teşvik Ödülü
- BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2016, Yayın Teşvik Ödülü
- BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2015, Yayın Teşvik Ödülü
- BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2014, Yayın Teşvik Ödülü
- BİLİMSEL YAYINLARI TEŞVİK ÖDÜLÜ, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2020, Yayın Teşvik Ödülü
- AKADEMİK TEŞVİK ÖDÜLÜ 2016 (100 TAM PUAN), TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2016, Teşvik Ödülleri
Öğrenim
- Lisans, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, KAZIM KARABEKİR EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, 1998 - 2003
- Bütünleşik Doktora, ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, FİZİK EĞİTİMİ (DR), 2003 - 2010
Projeler
-
Arduino Uygulamalarının Ortaokul 7.Sınıf Öğrencilerinin Fen ve Teknolojiye Yönelik Tutumlarına, Akademik Başarılarına ve 21.Yüzyıl Becerilerine EtkisiULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi YürütücüDevam Ediyor
-
İlköğretimde Robot Uygulamalarının Öğrencilerin Bilimsel Yaratıcılıklarına ve Bilimsel Süreç Becerilerine Etkisinin AraştırılmasıULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi YürütücüTamamlandı , 30.04.2015 - 30.04.2016
-
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Görüşlerinin BelirlenmesiULUSAL ARAŞTIRMA PROJESİ AraştırmacıTamamlandı , 29.05.2013 - 10.12.2013
-
Fen Bilimleri Öğretmenlerinin Alternatif Ölçme ve Değerlendirme Tekniklerine İlişkin Görüşlerinin BelirlenmesiULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi AraştırmacıTamamlandı , 29.05.2012 - 29.05.2013
-
5E Öğrenme Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Genel Fizik II Laboratuvarında Öğrenci Kazanımlarına Etkisinin AraştırılmasıULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi YürütücüTamamlandı , 28.06.2013 - 28.06.2014
-
Genel Fizik I Laboratuvarında 5E Öğrenme Modeline Göre Geliştirilen Materyallerin Öğrenci Kazanımlarına Etkisinin AraştırılmasıULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi YürütücüTamamlandı , 28.05.2012 - 28.05.2013
-
Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stilleri ve Eleştirel Düşünmeleri Arasındaki İlişkinin AraştırılmasıULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi YürütücüTamamlandı , 28.05.2012 - 28.02.2013
-
Fikirler FabrikasıULUSAL TÜBİTAK PROJESİ EğitmenTamamlandı , 25.04.2016 - 25.09.2016
-
Artvin Teknolojiyi Eğitimde Kullanıyor ART TEKULUSAL Diğer kamu kuruluşları (Yükseköğretim Kurumları hariç) DanışmanTamamlandı , 19.02.2016 - 19.06.2016
-
Artvin Doğa ve Bilim KampıULUSAL TÜBİTAK PROJESİ YürütücüTamamlandı , 15.06.2015 - 15.11.2015
-
Robotik Destekli Uygulamaların Yenilenebilir Enerji Kaynakları Konusundaki Etkisinin İncelenmesiULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi YürütücüTamamlandı , 12.05.2016 - 15.12.2017
-
Artvin Doğa ve Bilim KampıULUSAL TÜBİTAK PROJESİ YürütücüTamamlandı , 04.09.2015 - 10.09.2015
-
STEM Temelli Aktivitelerin Ortaokul öğrencilerinin Problem Çözme ve Eleştirel Düşünmelerine Etkisinin AraştırılmasıULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi YürütücüDevam Ediyor
-
Çocuk Üniversitesi: Artvin Bilimle ŞenleniyorULUSAL TÜBİTAK PROJESİ EğitmenDevam Ediyor
-
ARTVİN BİLİM VE ROBOTİKLE RENKLENİYORULUSAL TÜBİTAK PROJESİ YürütücüTamamlandı , 01.01.2019 - 31.12.2019
Sertifikalar
- Katılım Sertifikası, Sertifika, Ulusal
Üyelikler
- FEN EĞİTİMİ VE ARAŞTIRMALARI DERNEĞİ, Üye, 2014 -