Tuba AYDIN GÜNGÖR

Dr. Öğr. Üyesi Tuba AYDIN GÜNGÖR

Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Eğitim Bilimleri Bölümü, Eğitim Yönetimi Ana Bilim Dalı
tuba.gngr artvin.edu.tr 2359
Ofis 319
Telefon 2359
E-Posta tuba.gngr artvin.edu.tr
Websitesi
Facebook
Twitter
Adres
Yöksis Profil Sayfası

Saatler Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar
08:00-09:00






09:00-10:00






10:00-11:00






11:00-12:00






12:00-13:00






13:00-14:00






14:00-15:00






15:00-16:00






16:00-17:00







Saatler Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar
17:00-18:00






18:00-19:00






19:00-20:00






20:00-21:00






21:00-22:00






22:00-23:00






23:00-24:00






Akademik Görevler

  1. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, EĞİTİM YÖNETİMİ ANABİLİM DALI, YARDIMCI DOÇENT, 2016 -
  2. AVRASYA ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, İNGİLİZ DİLİ VE EDEBİYATI BÖLÜMÜ, YARDIMCI DOÇENT, 2015 - 2016

Bildiriler

  1. X-Y Kuşağı Yönetici ve Öğretmenlerin İş Tatmini Düzeyleri Farkı

    Yazarlar : ÇAKIR Çiğdem, AYDIN GÜNGÖR TUBA, Yayın Yeri : VIII th International Eurasian Educational Research Congress, 2021 Etkinlik Tarihi : 07.07.2021 -
    Uluslararası Tam metin bildiri
  2. 1. SINIF VE 4. SINIF ÖĞRETMEN ADAYLARININ KÜLTÜREL YETERLİLİKLERİ ARASINDAKİ FARK

    Yazarlar : ÇAKIR Çiğdem, AYDIN GÜNGÖR TUBA, Yayın Yeri : INTERNATIONAL ACADEMICIAN STUDIES CONGRESS 2021 SPRING-, TÜRKİYE, 2021 Basım Tarihi : 11.05.2021 Etkinlik Tarihi : 29.04.2021 - 01.05.2021
    Ulusal Tam metin bildiri
  3. PANDEMİ SÜRECİNDE ÖĞRENMENİN SÜRDÜRÜLMESİNE İLİŞKİN NİTEL BİR ARAŞTIRMA

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA, ÇAKIR Çiğdem, Yayın Yeri : INTERNATIONAL ACADEMICIAN STUDIES CONGRESS 2021 SPRING-, TÜRKİYE, 2021 Basım Tarihi : 11.05.2021 Etkinlik Tarihi : 29.04.2021 - 01.05.2021
    Uluslararası Tam metin bildiri
  4. Kültürel Yeterlik Ölçeği (KYÖ): Türkçe'ye Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA, ÇAKIR Çiğdem, Yayın Yeri : 5. Uluslararası Bilim Kültür ve Spor Kongresi, 13-15 Nisan 2016, Kazakistan, KAZAKİSTAN, 2016 Basım Tarihi : 16.04.2016 Etkinlik Tarihi : 13.04.2016 -
    Uluslararası Özet bildiri
  5. REGGİO EMİLİA ÖĞRETİM YÖNTEMİNİN OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDEKİ YERİ

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA, ÇAKIR Çiğdem, KELEŞ Büşra, Yayın Yeri : 11th International Educational Management Forum (EYFOR-XI), 2020 Etkinlik Tarihi : 17.11.2020 - 21.11.2020
    Uluslararası Tam metin bildiri
  6. Orientation Requirements of Education Faculty Students for The Adaptation to University Life (Example of Artvin)

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA,BİLGİN HİLAL, Yayın Yeri : 11th International Educational Management Forum (EYFOR-XI), 2020 Etkinlik Tarihi : 17.11.2020 - 21.11.2020
    Uluslararası Tam metin bildiri
  7. TÜRK VE AMERİKAN EĞİTİM SİSTEMLERİNDE BULUNAN EĞİTİM YÖNETİCİLERİNİN YETİŞTİRİLMESİNE VE MESLEKİ GELİŞİMLERİNE YÖNELİK POLİTİKALARIN İNCELENMESİ

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA,ŞAHİN SEVİLAY,ÖZDEMİR GÖKÇE,ÖZTÜRK NECATİ, Yayın Yeri : 10. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, Gaziantep, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 07.05.2015 Etkinlik Tarihi : 07.05.2015 - 09.05.2015
    Ulusal Özet bildiri
  8. MESLEĞE YENİ BAŞLAYAN ÖĞRETMENLERİN SINIF YÖNETİMİNDE KARŞILAŞTIKLARI TEMEL SORUNLARIN İNCELENMESİ

    Yazarlar : TEKİN BOZKURT AYKAR,ÖZDEMİR GÖKÇE,AYDIN GÜNGÖR TUBA, Yayın Yeri : V. ULUSLARARASI KATILIMLI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, Kahramanmaraş, TÜRKİYE, 2013 Basım Tarihi : 20.06.2013 Etkinlik Tarihi : 20.06.2013 - 22.06.2013
    Uluslararası Tam metin bildiri
  9. Okul geliştirme çalışmalarında bir yöntem olan kendi kendini değerlendirme formlarının incelenmesi

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA,ÖZKAN HABİB,KALMAN MAHMUT,BOZBAYINDIR FATİH, Yayın Yeri : 3. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetim Kongresi, mersin, 2011 Basım Tarihi : 22.06.2011 Etkinlik Tarihi : 22.06.2011 - 24.06.2011
    Uluslararası Tam metin bildiri
  10. Eğitim Örgütlerinde Yapı Bozucu Yenilikçiliğin (Disruptive Innovation) Ön Koşulları ve Dönüştürücü Etki Alanları Olarak Bazı Örgütsel Alt Sistemlerin Önemi

    Yazarlar : Toprak Mustafa,Bulut Ayhan,SUMMAK MEHMET SEMİH,AYDIN GÜNGÖR TUBA, Yayın Yeri : 3. Uluslararası Katılımlı Eğitim Bilimleri Kongresi-Malatya, 2012 Basım Tarihi : 24.05.2012 Etkinlik Tarihi : 24.05.2012 - 26.05.2012
    Uluslararası Tam metin bildiri
  11. İlkokul Öğretmenlerinin Okul Müdürünün Öğretimsel Denetimi İle İlgili Görüşleri

    Yazarlar : Öztürk Necati,AYDIN GÜNGÖR TUBA,ŞAHİN SEVİLAY, Yayın Yeri : 8. Eğitim Denetimi Kongresi- İstanbul, TÜRKİYE, 2014 Basım Tarihi : 15.08.2014 Etkinlik Tarihi : 09.06.2014 - 11.06.2014
    Ulusal Tam metin bildiri
  12. Okul Yöneticilerinin Mentor Olarak Yetiştirilmesi Çerçeve Programının Uygulanabilirliği Üzerine Bir Çalışma: Gaziantep İli Örneği

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA,ŞAHİN SEVİLAY, Yayın Yeri : 5. Eğitim Yönetimi Forumu Eyfor, 2014 Basım Tarihi : 11.11.2014 Etkinlik Tarihi : 11.09.2014 - 13.09.2014
    Uluslararası Tam metin bildiri
  13. COMPARING SOCIAL AND ACADEMIC COMPETENCE OF HIGH SCHOOL GRADUATED STUDENTS IN TURKEY AND GEORGIA

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : VII. UMTEB INTERNATIONAL CONGRESS ONVOCATIONAL TECHNICAL SCIENCES, BATUM, GÜRCİSTAN, 2019 Basım Tarihi : 26.08.2019 Etkinlik Tarihi : 05.08.2019 - 07.08.2019
    Uluslararası Özet bildiri
  14. Mesleğe Yeni Başlayan Öğretmenlerin Sınıf Yönetiminde Karşılaştıkları Temel Sorunların İncelenmesi

    Yazarlar : TEKİN BOZKURT AYKAR,ÖZDEMİR GÖKÇE,AYDIN GÜNGÖR TUBA, Yayın Yeri : V. Uluslararası Katılımlı Eğitim Denetimi Kongresi, Ankara, TÜRKİYE, 2013 Basım Tarihi : 01.08.2013 Etkinlik Tarihi : 20.06.2013 - 22.06.2013
    Ulusal Tam metin bildiri
  15. INVESTIGATION OF TEACHERS PREPARING OPEN-ENDED QUESTION SKILLS

    Yazarlar : KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE,AYDIN GÜNGÖR TUBA, Yayın Yeri : INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, 2018 Basım Tarihi : 13.04.2018 Etkinlik Tarihi : 10.04.2018 - 13.04.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  16. THE EFFECTS OF PROJECT BASED LEARNING APPROACHES ON EMOTIONAL SKILLS OF TEACHER CANDIDATES

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA,KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : INTERNATIONAL CONGRESS ON SOCIAL SCIENCES, paris, FRANSA, 2018 Basım Tarihi : 13.04.2018 Etkinlik Tarihi : 10.04.2018 - 13.04.2018
    Uluslararası Özet bildiri

Deneyimler

  1. HOŞGÖR İLKÖĞRETİM OKULU, İNGİLİZCE ÖĞRETMENİ, 2009 - 2010
  2. Özel Erdem Koleji, İngilizce Öğretmeni, 2008 - 2009

Dersler

Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2020-2021 Eğitim Örgütlerinde Çatışma Yönetimi Türkçe 3
2019-2020 Liderlik ve Organizasyon Türkçe 3
Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2020-2021 Türk Eğitim Sistemi ve Okul yönetimi Türkçe 3
2020-2021 Eğitim Tarihi Türkçe 2
2019-2020 Eğitime Giriş Türkçe 3

İdari Görevler

  1. Kalite Kurulu Üyeliği
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ,
  2. Yönetim Kurulu Üyeliği
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ,
  3. Anabilim Dalı Başkanı
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ,

Kitaplar

  1. EĞİTİM ARAŞTIRMALARI-2020 Educational Research-2020
    AYDIN GÜNGÖR TUBA, BİLGİN HİLAL, Yayın Yeri : EĞİTİM YÖNETİCİLERİ VE UZMANLARI DERNEĞİ YAYINLARI, TÜRKİYE, ankara, Türkçe, 2021
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  2. YENİ NESİL EĞİTİM ARAŞTIRMALARI
    AYDIN GÜNGÖR TUBA, KUMANDAŞ ÖZTÜRK HATİCE, Yayın Yeri : İksad Yayınevi, TÜRKİYE, ankara, Türkçe, 2021
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
  3. New Developments in Education and Social Sciences
    AYDIN GÜNGÖR TUBA, Yayın Yeri : Gece kitaplığ, TÜRKİYE, ankara, Türkçe, 2020
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Makaleler

  1. Diversity Management and Cultural Competency of Teacher Candidates in Blacksea Region of Turkey

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA, ÇAKIR ÇIĞDEM, Yayın Yeri : Journal of Education in Black Sea Region, 2021
    Uluslararası Hakemli ERIC
  2. Kapsayıcı Eğitimin Türk Eğitim Sistemindeki Yeri ve Önemi

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA, PEHLIVAN OSMAN, Yayın Yeri : Studies in Educational Research and Development, 2021
    Uluslararası Hakemli Google Scholar, Türk Eğitim İndeksi, Assos İndeks,...
  3. TRAINING SCHOOL ADMINISTRATIVES AS MENTOR PRINCIPALS

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA, ŞAHİN SEVİLAY, Yayın Yeri : European Journal of Education Studies, 2020
    Uluslararası Hakemli ERIC
  4. Comparing Social and Academic Competence of High School Graduated Students in Turkey and Georgia

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA, Yayın Yeri : Turkish Psychological Counseling and Guidance Journal, 2020
    Uluslararası Hakemli ULAKBİM,EBSCO ,Turkish Psychiatry Index, Index Cop...
  5. ”Cultural Competence Scale (CCS): The Study of Adaptation to Turkish, Validity and Reliability”

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA,ÇAKIR ÇIĞDEM, Yayın Yeri : International Journal of Contemporary Educational Studies (IntJCES), 2016
    Uluslararası Hakemli Index Copernicus, J-Gate, Google Scholar, Research...
  6. Humanistic Qualifications of School Principals

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA,ÖZDEMİR GÖKÇE,TEKİN BOZKURT AYKAR, Yayın Yeri : Elementary Education Online, 2015
    Uluslararası Hakemli Art Index (Art Research Database, EBSCO)
  7. A Study For Applicability Of A Framework Program On Training School Administrators As Mentors

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA, Yayın Yeri : Electronic International Journal of Education, Arts, and Science (EIJEAS), 2015
    Uluslararası Hakemli INDEX COPERNICUS,TEI,MİAR,SIS Index,IthenticateASI...
  8. A Study Of Adaptation Of Commitment To Change Scale into Turkish

    Yazarlar : TOPRAK MUSTAFA,AYDIN GÜNGÖR TUBA, Yayın Yeri : ,”Electronic International Journal of Education, Arts, and Science (EIJEAS), 2015
    Uluslararası Hakemli Index Copernicus, J-Gate, Google Scholar, Research...
  9. Eğitim Sistemindeki İnovatif Değişimlere Yönelik İlköğretim Okul Yöneticilerinin Görüşleri (Gaziantep İli Örneği)

    Yazarlar : AYDIN GÜNGÖR TUBA,ÖZDEMİR GÖKÇE,TEKİN BOZKURT AYKAR, Yayın Yeri : EĞITIM VE ÖĞRETIM ARAŞTIRMALARI DERGISI (JOURNAL OF RESEARCH IN EDUCATION AND TEACHING, 2014
    Uluslararası Hakemli Rootindexing,SIS,OAJI, International Journal Impac...

Öğrenim

  1. Lisans, ANADOLU ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, YABANCI DİLLER EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, 2004 - 2008
  2. Yüksek Lisans, GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM YÖNETİMİ, TEFTİŞİ PLANLAMASI VE EKONOMİSİ (YL) (TEZSİZ), 2009 - 2011
  3. Doktora, GAZİANTEP ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, EĞİTİM BİLİMLERİ (DR), 2011 -

Projeler

  1. Çevrim İçi Ortamda Eğitsel Oyunun Yeri ve Eğitsel Oyun Tutum Ölçeği Geliştirme Çalışması
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Devam Ediyor
  2. Liseden Mezun Olan Öğrencilerin Akademik Ve Sosyal Yeterliliklerinin Karşılaştırılması: Gürcistan ve Türkiye Örneği.2017.S32.02.02
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 15.12.2017 - 04.09.2019