Doç. Dr. Ümit KUL

Ofis | 205 |
Telefon | 04662151043 |
E-Posta | umitkul![]() |
Websitesi | |
Adres | |
Yöksis Profil Sayfası |
Saatler | Pazartesi | Salı | Çarşamba | Perşembe | Cuma | Cumartesi | Pazar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
08:00-09:00 |
|
|
Öğretim Teknoloji. ve Materyal Tasarımı Lab-7 |
Öğretmenlik Uygulaması MEB-OKUL |
|
|
|
09:00-10:00 |
Matematik Felsefesi D116 |
|
Öğretim Teknoloji. ve Materyal Tasarımı Lab-7 |
Öğretmenlik Uygulaması MEB-OKUL |
|
|
|
10:00-11:00 |
Matematik Felsefesi D116 |
|
|
|
|
|
|
11:00-12:00 |
|
|
|
|
|
|
|
12:00-13:00 |
|
|
|
|
|
|
|
13:00-14:00 |
Öğretim Teknoloji. ve Materyal Tasarımı Lab-8 |
|
|
|
Topluma Hizmet Uygulamaları D115 |
|
|
14:00-15:00 |
Öğretim Teknoloji. ve Materyal Tasarımı Lab-8 |
|
|
|
Topluma Hizmet Uygulamaları D115 |
|
|
15:00-16:00 |
|
|
|
|
Topluma Hizmet Uygulamaları D115 |
|
|
16:00-17:00 |
|
|
|
|
|
|
|
Saatler | Pazartesi | Salı | Çarşamba | Perşembe | Cuma | Cumartesi | Pazar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
17:00-18:00 |
|
|
|
|
|
|
|
18:00-19:00 |
|
|
|
|
|
|
|
19:00-20:00 |
|
|
|
|
|
|
|
20:00-21:00 |
|
|
|
|
|
|
|
21:00-22:00 |
|
|
|
|
|
|
|
22:00-23:00 |
|
|
|
|
|
|
|
23:00-24:00 |
|
|
|
|
|
|
|
Akademik Görevler
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOÇENT, 2019 -
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ, 2015 - 2019
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, İSTATİSTİK VE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, BİLGİSAYAR BİLİMLERİ ANABİLİM DALI, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ, 2015 - 2015
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ, 2014 - 2015
- ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, 2014 - 2014
Bildiriler
-
Pandemi Sürecinde Öğretmenlerin Web 2.0 Öz-Yeterlik İnanışlarının İncelenmesi
Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Uluslararası Covid-19 e-Kongresi: Eğitimde Yeni Normlar, Artvin, TÜRKİYE, 2020 Etkinlik Tarihi : 24.06.2020 - 26.06.2020
Uluslararası Özet bildiri -
Çevrimiçi Ortamda Öğretmenlik Uygulaması Sürecine İlişkin Paydaş Görüşler
Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF,ÇALIK UZUN SELCEN,AKSU ZEKİ,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 31.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.09.2019 - 28.09.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
Çevrimiçi Ortamda Öğretmenlik Uygulaması Sürecinin Etkiliğinin Değerlendirilmesi
Yazarlar : KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,BİRİŞÇİ SALİH,ÇALIK UZUN SELCEN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 30.06.2019 Etkinlik Tarihi : 27.06.2019 - 29.06.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
Problem Kurma Yaklaşımının Öğrencilerin Matematiksel Öğrenme Çıktılarına Etkisi Üzerine Bir Meta Analiz Çalışması
Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongres, İstanbul, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 30.06.2019 Etkinlik Tarihi : 27.06.2019 - 29.06.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Performanslarını Geliştirme Sürecine Yönelik Görüşleri
Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,ÇELİK SEDEF,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 30.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.09.2019 - 28.09.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılında Uygulanmaya Başlanan İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi
Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, 2019 Basım Tarihi : 30.06.2019 Etkinlik Tarihi : 27.06.2019 - 29.06.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Kümeler İle İlgili Bilgilerinin İncelenmesi
Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2019 Basım Tarihi : 30.06.2019 Etkinlik Tarihi : 27.06.2019 - 29.06.2019
Uluslararası Tam metin bildiri -
Matematik Öğretmen Adaylarının Kümeler ile İlgili Konu Alan Bilgileri
Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, TÜRKİYE, 2019 Etkinlik Tarihi : 26.09.2019 - 28.09.2019
Uluslararası Özet bildiri -
Eğitsel amaçlı web 2.0 hızlı içerik geliştirme öz-yeterlik algısını belirlemeye yönelik ölçek geliştirme çalışması
Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,AKASLAN DURSUN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 24.05.2017 Etkinlik Tarihi : 24.05.2017 - 26.05.2017
Uluslararası Özet bildiri -
Matematik öğretmeni adaylarının Web 2.0 araçlarının kullanımına yönelik yaşantılardan yansımalar
Yazarlar : ÇELİK SEDEF,KUL ÜMİT,BİRİŞÇİ SALİH,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 20.06.2018 Etkinlik Tarihi : 28.04.2018 - 01.05.2018
Uluslararası Tam metin bildiri -
Öğretmenlerin bilgi ve iletişim teknolojileri (bit) entegrasyonu yeterlik ölçeğinin Türkçeye uyarlanması
Yazarlar : KUL ÜMİT,BİRİŞÇİ SALİH,KUTAY VELİ, Yayın Yeri : III. INES International Education and SocialScience Congress, Antalya, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 30.06.2018 Etkinlik Tarihi : 28.04.2018 - 01.05.2018
Uluslararası Özet bildiri -
Investigation of teachers’ ICT skills in terms of demographic variables
Yazarlar : KUL ÜMİT,SATICI SEYDİ AHMET, Yayın Yeri : International Artvin Symposium, Artvin, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
Uluslararası Tam metin bildiri -
Öğrencilerin üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin incelenmesi: Artvin Çoruh üniversitesi eğitim fakültesi örneği
Yazarlar : Koç Sevgi,Özdemir Halime,Özyurt Elif,Sarıgeçili Beyza Nur,BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Artvin Symposium, Artvin, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
Uluslararası Tam metin bildiri -
Ortaokul öğrencilerinin çember ile ilgili kavramsal bilgi durumları: Artvin ili örneği
Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Artvin Symposium, Artvin, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
Uluslararası Tam metin bildiri -
Pedagojik formasyon öğrencilerinin teknoloji entegrasyonu öz-yeterlik inanışları ile teknopedagojik eğitim yeterlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 30.06.2018 Etkinlik Tarihi : 09.05.2018 - 11.05.2018
Uluslararası Özet bildiri -
Öğretim teknolojileri materyal dersinin ortaokul matematik öğretmeni adaylarının somut materyal kullanmalarına etkisi
Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 30.06.2018 Etkinlik Tarihi : 28.03.2018 - 01.05.2018
Uluslararası Özet bildiri -
Trends in masters and doctoral thesis in Turkish mathematics education:2012-2017
Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Aydın, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
Uluslararası Özet bildiri -
Pre-service mathematics teachers’ conceptual knowledge of binary operation
Yazarlar : AKSU ZEKİ,KONYALIOĞLU ALPER CİHAN,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Aydın, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
Uluslararası Özet bildiri -
The impact of concrete material use in mathematics education on students’ achievement: a meta-analytic review
Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
Uluslararası Özet bildiri -
Assessment of mathematics textbooks’ questions according to the cognitive process levels of BLOOM’S revised taxonomy
Yazarlar : KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Aydın, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
Uluslararası Özet bildiri -
Logo programlama sürecinde öğretmen adaylarının karşılaştıkları hatalar üzerine bir nitel çalışma
Yazarlar : KUL ÜMİT,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : 3.Türk Bilgisayar Ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 17.05.2017 Etkinlik Tarihi : 17.05.2017 - 19.05.2017
Ulusal Tam metin bildiri -
Effects of mathematical software integrated professional development course on primary mathematics teachers
Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : 13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, ALMANYA, 2016 Etkinlik Tarihi : 24.07.2016 - 31.07.2016
Uluslararası Özet bildiri -
Analysing the personal experiences and views of pre service teachers on e learning
Yazarlar : AKASLAN DURSUN,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, RİZE, TÜRKİYE, 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 16.05.2016 - 18.05.2016
Uluslararası Özet bildiri -
An examination of pre-service teachers experiences and confidence with ICT
Yazarlar : KUL ÜMİT,AKASLAN DURSUN, Yayın Yeri : 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, TÜRKİYE, 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 16.05.2016 - 18.05.2016
Uluslararası Tam metin bildiri -
Pre service mathematics teachers self evaluation in mathematics related problem solving and their solutions
Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 01.11.2015 Etkinlik Tarihi : 29.10.2015 - 31.10.2015
Uluslararası Özet bildiri -
The e-learning readiness of pre service teachers
Yazarlar : AKASLAN DURSUN,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 01.11.2015 Etkinlik Tarihi : 29.10.2015 - 31.10.2015
Uluslararası Özet bildiri -
Exploring the relationship between pre service teachers mathematical beliefs and their initial teaching practices within real classroom setting
Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, TÜRKİYE, 2016 Basım Tarihi : 01.10.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016
Uluslararası Tam metin bildiri -
Reflections of mathematics teaching applications in real classroom setting
Yazarlar : ÇELİK SEDEF,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, 2016 Basım Tarihi : 01.10.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016
Uluslararası Tam metin bildiri -
Professional development of Turkish mathematics teachers within a computer supported learning environment changes in beliefs
Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : British Society for Research into Learning Mathematics, OXFORD, İNGİLTERE, 2011 Basım Tarihi : 19.03.2011 Etkinlik Tarihi : 19.03.2011 - 19.03.2011
Uluslararası Tam metin bildiri -
Using BLOOM’S renewed taxonomy to analyse learning outcomes in middle school mathematics curricula
Yazarlar : ÇELİK SEDEF,KUL ÜMİT,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
Uluslararası Özet bildiri
Deneyimler
- SİVAS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, MEMUR, Kamu, 2013 - 2014
Dersler
Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2020-2021 | GENEL MATEMATİK | Türkçe | 6 |
2020-2021 | MATEMATİK | Türkçe | 3 |
2019-2020 | MATEMATİK | Türkçe | 2 |
Akademik Yıl | Ders Adı | Dili | Saati |
---|---|---|---|
2020-2021 | BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Türkçe | 3 |
2020-2021 | GENEL MATEMATİK I | Türkçe | 3 |
2020-2021 | MATEMATİK TARİHİ | Türkçe | 2 |
2020-2021 | SAYILAR ÖĞRETİMİ | Türkçe | 3 |
2020-2021 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2019-2020 | MATEMATİK TARİHİ | Türkçe | 2 |
2019-2020 | BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Türkçe | 3 |
2018-2019 | MATEMATİK EĞİTİMİNDE MİKROÖĞRETİM UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2018-2019 | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
2018-2019 | BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ | Türkçe | 3 |
2018-2019 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2018-2019 | SOYUT MATEMATİK | Türkçe | 2 |
2018-2019 | GENEL MATEMATİK II | Türkçe | 4 |
2018-2019 | MATEMATİK FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
2018-2019 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 4 |
2017-2018 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2017-2018 | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
2017-2018 | GENEL MATEMATİK I | Türkçe | 4 |
2017-2018 | OKUL DENEYİMİ | Türkçe | 1 |
2017-2018 | TEMEL MATEMATİK I | Türkçe | 2 |
2017-2018 | MATEMATİK FELSEFESİ | Türkçe | 2 |
2017-2018 | ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI | Türkçe | 2 |
2017-2018 | GENEL MATEMATİK II | Türkçe | 4 |
2017-2018 | BİLGİSAYAR II | Türkçe | 4 |
2017-2018 | ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI | Türkçe | 4 |
2016-2017 | GENEL MATEMATİK I | Türkçe | 4 |
2016-2017 | TEMEL MATEMATİK I | Türkçe | 2 |
2016-2017 | BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ | Türkçe | 2 |
2016-2017 | TEMEL MATEMATİK II | Türkçe | 2 |
2016-2017 | GENEL MATEMATİK II | Türkçe | 4 |
2016-2017 | TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI | Türkçe | 3 |
2016-2017 | MATEMATİK VE YAŞAM | Türkçe | 2 |
2015-2016 | GENEL MATEMATİK I | Türkçe | 4 |
2015-2016 | GENEL MATEMATİK II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | BİLGİSAYAR II | Türkçe | 4 |
2015-2016 | BİLGİSAYAR I | Türkçe | 4 |
2014-2015 | SOYUT MATEMATİK | Türkçe | 3 |
İdari Görevler
-
Yönetim Kurulu ÜyeliğiARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, UYGULAMALI BİLİMLER YÜKSEKOKULU,
-
Anabilim Dalı BaşkanıARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
-
MYO/Yüksekokul MüdürüARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU,
-
Kalite Kurulu ÜyeliğiARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, REKTÖRLÜK,
-
Eğitim KoordinatörüARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, REKTÖRLÜK,
-
Bölüm BaşkanıARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, REKTÖRLÜK, ENFORMATİK BÖLÜMÜ,
-
Erasmus KoordinatörüARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ,2016 - 2019
Kitaplar
-
Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların ÖğretimiAKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Pegem Akademi Yayıncılık, Türkçe, 2019Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)
Makaleler
-
A Meta-Analysis of the Impact of Problem Posing Strategies on Students’ Learning of Mathematics
Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 2020
Uluslararası Hakemli ESCI:Emerging Sources Citation Index -
The Impact of Instructional Technology and Material Design Course on Pre-service Teachers
Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Journal of Educational Methodology, 2019
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Adaptation of Teachers’ ICT Integration Proficiency Scale into Turkish
Yazarlar : KUL ÜMİT,BİRİŞÇİ SALİH,KUTAY VELİ, Yayın Yeri : Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2019
Ulusal Hakemli TR DİZİN -
The Relationship between Technological Pedagogical Content Knowledge and Web 2.0 Self-Efficacy Beliefs
Yazarlar : KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : International Online Journal of Educational Sciences, 2019
Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covara... -
Predictors of Technology Integration Self-Efficacy Beliefs of Preservice Teachers
Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Contemporary Educational Technology, 2019
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
The Mediating Role of Mathematics Teaching Efficacy on the Relationships between Pedagogical Content Knowledge and Mathematics Teaching Anxiety
Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : SAGE Open, 2019
Uluslararası Hakemli SSCI -
Pre-service Mathematics Teachers’ Conceptual Knowledge of Binary Operation
Yazarlar : AKSU ZEKİ,KONYALIOĞLU ALPER CİHAN,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Khazar Journal of Humanities and Social Sciences, 2018
Uluslararası Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index -
A comparison of mathematics questions in Turkish and Canadian school textbooks in terms of synthesized taxonomy
Yazarlar : KUL ÜMİT,SEVİMLİ EYÜP,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : Turkish Journal of Education, 2018
Uluslararası Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index -
Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz-Yeterlik İnancı Belirlemeye Yönelik Ölçek (W2ÖYİÖ) Geliştirme Çalışması
Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,AKASLAN DURSUN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2018
Ulusal Hakemli TR DİZİN -
Investigating Changes In Mathematics Teachers’ Intentions Regarding Web 2.0 Technology Integration
Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : Acta Didactica Napocensia, 2018
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Influences of Technology Integrated Professional Development Course on Mathematics Teachers
Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : European Journal of Educational Research, 2018
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
The Impact of Educational Material Use on Mathematics Achievement: A Meta-Analysis
Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : International Journal of Instruction, 2018
Uluslararası Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Journals ind... -
Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi
Yazarlar : ÇELİK SEDEF,KUL ÜMİT,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018
Ulusal Hakemli TR DİZİN -
Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik İnanışlarının İncelenmesi
Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi, 2018
Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor -
Analysis of Pre-Service Mathematics and Elementary School Teachers’ Beliefs towards Mathematics
Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Studies in Educational Research and Development, 2017
Ulusal Hakemli Google Scholar -
Öğretmen Adayları E-öğrenmeye Hazır mı? Artvin Çoruh Üniversitesi Örneği
Yazarlar : AKASLAN DURSUN,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Journal of Turkish Studies, 2017
Ulusal Hakemli TR DİZİN -
Logo Programlama Sürecinde Öğretmen Adaylarının Karşılaştıkları Hatalar Üzerine Bir Nitel Çalışma
Yazarlar : KUL ÜMİT,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
Ulusal Hakemli TR DİZİN -
Exploration of Pre service Teachers Beliefs in relation to Mathematics Teaching Activities in Classroom based Setting
Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Journal of Research in Education and Science, 2017
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Turkish Adaptation of the Survey of Pedagogical Content Knowledge in Early Childhood Mathematics Education
Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Journal Of Eurasia Social Sciences, 2017
Ulusal Hakemli TR DİZİN -
Türkiye, Singapur, Güney Kore Matematik Öğretim Programlarının Pedagojik Alan Bilgisi Bileşenleri Bağlamında Karşılaştırılması
Yazarlar : KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
Ulusal Hakemli TR DİZİN -
Exploring Mathematics Teachers’ Pedagogical Content Knowledge in the Context of Knowledge of Students
Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Journal of Education and Practice, 2016
Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric -
Matematik Ders Kitabı İçeriklerinin Teknolojik Uygunluk Açısından Değerlendirilmesi: Ortaokul Örneği
Yazarlar : SEVİMLİ EYÜP,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 2015
Ulusal Hakemli TR DİZİN -
Matematik öğretmen adaylarının problem çözmede öz değerlendirmeleri ve problem çözmeye yönelik önerileri
Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Journal of Social Science Education Research (IJSSER), 2015
Ulusal Hakemli Google Scholar -
Turkish mathematics teachers experiences with Geogebra activities: changes in beliefs
Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Research in Mathematics Education, 2012
Uluslararası Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Journal inde...
Ödüller
- AÇÜ Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2018, Yayın Teşvik Ödülü
- AÇÜ Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2017, Yayın Teşvik Ödülü
- AÇÜ Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2016, Yayın Teşvik Ödülü
Öğrenim
- Lisans, ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, MATEMATİK BÖLÜMÜ, 2001 - 2005
- Yüksek Lisans, ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZSİZ), 2005 - 2007
- Doktora, University of Leicester, Matematik Eğitimi, 2009 - 2014
Projeler
-
Web 2.0 Tabanlı Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulaması Performanslarını Geliştirme Sürecinin Etkinliğinin DeğerlendirilmesiULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi YürütücüTamamlandı , 15.12.2017 - 15.11.2019
-
Öğretmen Adaylarının e-İçerik Geliştirme Tecrübelerinden Yansımalar: Öğrenme Yönetim SistemiULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi YürütücüTamamlandı , 13.04.2016 - 15.12.2017
Sertifikalar
- TÜBİTAK 2237-Proje Egitimi Etkinliklerini Destekleme Programı kapsamında Yenilikçi ve Uygulanabilir Projeler Hazırlama ve Sürdürülebilir Ar-Ge Farkındalığı Egitim, Kurs, Ulusal
- ERASMUS PLUS, Kurs, Uluslararası
- SIXTH YERME SUMMER SCHOOL (YESS-6), Kurs, Uluslararası
- 35th conference of the international group for the psychology of mathematics education, Çalıştay, Uluslararası
Üyelikler
- Young European Researchers in Mathematics Education, Üye, 2012 -
- International Group for the Psychology of Mathematics Education, Üye, 2010 -
- British Society for Learning Mathematics, Üye, 2009 - 2013