Ümit KUL

Doç. Dr. Ümit KUL

Artvin Çoruh Üniversitesi, Eğitim Fakültesi, Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Bölümü, Matematik Eğitimi Ana Bilim Dalı
umitkul artvin.edu.tr 2327
Ofis 205
Telefon 04662151043
E-Posta umitkul artvin.edu.tr
Websitesi
Facebook
Twitter
Adres
Yöksis Profil Sayfası

Saatler Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar
08:00-09:00

Öğretim Teknoloji. ve Materyal Tasarımı
Lab-7
Öğretmenlik Uygulaması
MEB-OKUL



09:00-10:00 Matematik Felsefesi
D116

Öğretim Teknoloji. ve Materyal Tasarımı
Lab-7
Öğretmenlik Uygulaması
MEB-OKUL



10:00-11:00 Matematik Felsefesi
D116






11:00-12:00






12:00-13:00






13:00-14:00 Öğretim Teknoloji. ve Materyal Tasarımı
Lab-8



Topluma Hizmet Uygulamaları
D115


14:00-15:00 Öğretim Teknoloji. ve Materyal Tasarımı
Lab-8



Topluma Hizmet Uygulamaları
D115


15:00-16:00



Topluma Hizmet Uygulamaları
D115


16:00-17:00







Saatler Pazartesi Salı Çarşamba Perşembe Cuma Cumartesi Pazar
17:00-18:00






18:00-19:00






19:00-20:00






20:00-21:00






21:00-22:00






22:00-23:00






23:00-24:00






Akademik Görevler

  1. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOÇENT, 2019 -
  2. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ, 2015 -
  3. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, İSTATİSTİK VE BİLGİSAYAR BİLİMLERİ BÖLÜMÜ, BİLGİSAYAR BİLİMLERİ ANABİLİM DALI, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ, 2015 - 2015
  4. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, DOKTOR ÖĞRETİM ÜYESİ, 2014 - 2015
  5. ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI, ARAŞTIRMA GÖREVLİSİ, 2014 - 2014

Bildiriler

  1. Pandemi Sürecinde Öğretmenlerin Web 2.0 Öz-Yeterlik İnanışlarının İncelenmesi

    Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Uluslararası Covid-19 e-Kongresi: Eğitimde Yeni Normlar, Artvin, TÜRKİYE, 2020 Etkinlik Tarihi : 24.06.2020 - 26.06.2020
    Uluslararası Özet bildiri
  2. Çevrimiçi Ortamda Öğretmenlik Uygulaması Sürecine İlişkin Paydaş Görüşler

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF,ÇALIK UZUN SELCEN,AKSU ZEKİ,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 31.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.09.2019 - 28.09.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  3. Çevrimiçi Ortamda Öğretmenlik Uygulaması Sürecinin Etkiliğinin Değerlendirilmesi

    Yazarlar : KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,BİRİŞÇİ SALİH,ÇALIK UZUN SELCEN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 30.06.2019 Etkinlik Tarihi : 27.06.2019 - 29.06.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  4. Problem Kurma Yaklaşımının Öğrencilerin Matematiksel Öğrenme Çıktılarına Etkisi Üzerine Bir Meta Analiz Çalışması

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongres, İstanbul, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 30.06.2019 Etkinlik Tarihi : 27.06.2019 - 29.06.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  5. Matematik Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Uygulaması Performanslarını Geliştirme Sürecine Yönelik Görüşleri

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,ÇELİK SEDEF,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, TÜRKİYE, 2019 Basım Tarihi : 30.12.2019 Etkinlik Tarihi : 26.09.2019 - 28.09.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  6. 2018-2019 Eğitim-Öğretim Yılında Uygulanmaya Başlanan İlköğretim Matematik Öğretmenliği Lisans Programının Değerlendirilmesi

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, İstanbul, 2019 Basım Tarihi : 30.06.2019 Etkinlik Tarihi : 27.06.2019 - 29.06.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  7. Ortaokul 6. Sınıf Öğrencilerinin Kümeler İle İlgili Bilgilerinin İncelenmesi

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : V. Uluslararası TURKCESS Eğitim ve Sosyal Bilimler Kongresi, 2019 Basım Tarihi : 30.06.2019 Etkinlik Tarihi : 27.06.2019 - 29.06.2019
    Uluslararası Tam metin bildiri
  8. Matematik Öğretmen Adaylarının Kümeler ile İlgili Konu Alan Bilgileri

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : 4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4), İzmir, TÜRKİYE, 2019 Etkinlik Tarihi : 26.09.2019 - 28.09.2019
    Uluslararası Özet bildiri
  9. Eğitsel amaçlı web 2.0 hızlı içerik geliştirme öz-yeterlik algısını belirlemeye yönelik ölçek geliştirme çalışması

    Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,AKASLAN DURSUN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : 11. Uluslararası Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Sempozyumu, Malatya, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 24.05.2017 Etkinlik Tarihi : 24.05.2017 - 26.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  10. Matematik öğretmeni adaylarının Web 2.0 araçlarının kullanımına yönelik yaşantılardan yansımalar

    Yazarlar : ÇELİK SEDEF,KUL ÜMİT,BİRİŞÇİ SALİH,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 20.06.2018 Etkinlik Tarihi : 28.04.2018 - 01.05.2018
    Uluslararası Tam metin bildiri
  11. Öğretmenlerin bilgi ve iletişim teknolojileri (bit) entegrasyonu yeterlik ölçeğinin Türkçeye uyarlanması

    Yazarlar : KUL ÜMİT,BİRİŞÇİ SALİH,KUTAY VELİ, Yayın Yeri : III. INES International Education and SocialScience Congress, Antalya, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 30.06.2018 Etkinlik Tarihi : 28.04.2018 - 01.05.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  12. Investigation of teachers’ ICT skills in terms of demographic variables

    Yazarlar : KUL ÜMİT,SATICI SEYDİ AHMET, Yayın Yeri : International Artvin Symposium, Artvin, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
    Uluslararası Tam metin bildiri
  13. Öğrencilerin üniversite tercihlerini etkileyen faktörlerin incelenmesi: Artvin Çoruh üniversitesi eğitim fakültesi örneği

    Yazarlar : Koç Sevgi,Özdemir Halime,Özyurt Elif,Sarıgeçili Beyza Nur,BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Artvin Symposium, Artvin, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
    Uluslararası Tam metin bildiri
  14. Ortaokul öğrencilerinin çember ile ilgili kavramsal bilgi durumları: Artvin ili örneği

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Artvin Symposium, Artvin, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 31.12.2018 Etkinlik Tarihi : 18.10.2018 - 20.10.2018
    Uluslararası Tam metin bildiri
  15. Pedagojik formasyon öğrencilerinin teknoloji entegrasyonu öz-yeterlik inanışları ile teknopedagojik eğitim yeterlik düzeyleri arasındaki ilişkinin incelenmesi

    Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : VIII. Uluslararası Eğitimde Araştırmalar Kongresi, Manisa, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 30.06.2018 Etkinlik Tarihi : 09.05.2018 - 11.05.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  16. Öğretim teknolojileri materyal dersinin ortaokul matematik öğretmeni adaylarının somut materyal kullanmalarına etkisi

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : III. INES International Education and Social Science Congress, Antalya, TÜRKİYE, 2018 Basım Tarihi : 30.06.2018 Etkinlik Tarihi : 28.03.2018 - 01.05.2018
    Uluslararası Özet bildiri
  17. Trends in masters and doctoral thesis in Turkish mathematics education:2012-2017

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Aydın, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  18. Pre-service mathematics teachers’ conceptual knowledge of binary operation

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,KONYALIOĞLU ALPER CİHAN,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Aydın, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  19. The impact of concrete material use in mathematics education on students’ achievement: a meta-analytic review

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education and Science (ICRES), Aydın, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  20. Assessment of mathematics textbooks’ questions according to the cognitive process levels of BLOOM’S revised taxonomy

    Yazarlar : KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology (ICEMST), Aydın, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri
  21. Logo programlama sürecinde öğretmen adaylarının karşılaştıkları hatalar üzerine bir nitel çalışma

    Yazarlar : KUL ÜMİT,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : 3.Türk Bilgisayar Ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Afyon, TÜRKİYE, 2017 Basım Tarihi : 17.05.2017 Etkinlik Tarihi : 17.05.2017 - 19.05.2017
    Ulusal Tam metin bildiri
  22. Effects of mathematical software integrated professional development course on primary mathematics teachers

    Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : 13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, ALMANYA, 2016 Etkinlik Tarihi : 24.07.2016 - 31.07.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  23. Analysing the personal experiences and views of pre service teachers on e learning

    Yazarlar : AKASLAN DURSUN,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, RİZE, TÜRKİYE, 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 16.05.2016 - 18.05.2016
    Uluslararası Özet bildiri
  24. An examination of pre-service teachers experiences and confidence with ICT

    Yazarlar : KUL ÜMİT,AKASLAN DURSUN, Yayın Yeri : 10th International Computer Instructional Technologies Symposium, Rize, TÜRKİYE, 2016 Basım Tarihi : 01.09.2016 Etkinlik Tarihi : 16.05.2016 - 18.05.2016
    Uluslararası Tam metin bildiri
  25. Pre service mathematics teachers self evaluation in mathematics related problem solving and their solutions

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 01.11.2015 Etkinlik Tarihi : 29.10.2015 - 31.10.2015
    Uluslararası Özet bildiri
  26. The e-learning readiness of pre service teachers

    Yazarlar : AKASLAN DURSUN,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Conference on Social Sciences and Education Research, Antalya, TÜRKİYE, 2015 Basım Tarihi : 01.11.2015 Etkinlik Tarihi : 29.10.2015 - 31.10.2015
    Uluslararası Özet bildiri
  27. Exploring the relationship between pre service teachers mathematical beliefs and their initial teaching practices within real classroom setting

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, TÜRKİYE, 2016 Basım Tarihi : 01.10.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016
    Uluslararası Tam metin bildiri
  28. Reflections of mathematics teaching applications in real classroom setting

    Yazarlar : ÇELİK SEDEF,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Conference on Education in Mathematics, Science Technology, Muğla, 2016 Basım Tarihi : 01.10.2016 Etkinlik Tarihi : 19.05.2016 - 22.05.2016
    Uluslararası Tam metin bildiri
  29. Professional development of Turkish mathematics teachers within a computer supported learning environment changes in beliefs

    Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : British Society for Research into Learning Mathematics, OXFORD, İNGİLTERE, 2011 Basım Tarihi : 19.03.2011 Etkinlik Tarihi : 19.03.2011 - 19.03.2011
    Uluslararası Tam metin bildiri
  30. Using BLOOM’S renewed taxonomy to analyse learning outcomes in middle school mathematics curricula

    Yazarlar : ÇELİK SEDEF,KUL ÜMİT,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : International Conference on Research in Education and Science (ICRES), 2017 Basım Tarihi : 18.05.2017 Etkinlik Tarihi : 18.05.2017 - 21.05.2017
    Uluslararası Özet bildiri

Deneyimler

  1. SİVAS İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ, MEMUR, Kamu, 2013 - 2014

Dersler

Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2019-2020 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ Türkçe 3
2019-2020 MATEMATİK TARİHİ Türkçe 2
2018-2019 MATEMATİK EĞİTİMİNDE MİKROÖĞRETİM UYGULAMALARI Türkçe 3
2018-2019 BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ Türkçe 3
2018-2019 BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ Türkçe 2
2018-2019 OKUL DENEYİMİ Türkçe 1
2018-2019 MATEMATİK FELSEFESİ Türkçe 2
2018-2019 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Türkçe 4
2018-2019 GENEL MATEMATİK II Türkçe 4
2018-2019 SOYUT MATEMATİK Türkçe 2
2017-2018 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
2017-2018 BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ Türkçe 2
2017-2018 TEMEL MATEMATİK I Türkçe 2
2017-2018 GENEL MATEMATİK I Türkçe 4
2017-2018 OKUL DENEYİMİ Türkçe 1
2017-2018 BİLGİSAYAR II Türkçe 4
2017-2018 ÖĞRETMENLİK UYGULAMASI Türkçe 2
2017-2018 GENEL MATEMATİK II Türkçe 4
2017-2018 ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Türkçe 4
2017-2018 MATEMATİK FELSEFESİ Türkçe 2
2016-2017 GENEL MATEMATİK I Türkçe 4
2016-2017 BİLGİSAYAR DESTEKLİ MATEMATİK ÖĞRETİMİ Türkçe 2
2016-2017 TEMEL MATEMATİK I Türkçe 2
2016-2017 TEMEL MATEMATİK II Türkçe 2
2016-2017 GENEL MATEMATİK II Türkçe 4
2016-2017 TOPLUMA HİZMET UYGULAMALARI Türkçe 3
2016-2017 MATEMATİK VE YAŞAM Türkçe 2
2015-2016 GENEL MATEMATİK I Türkçe 4
2015-2016 GENEL MATEMATİK II Türkçe 4
2015-2016 BİLGİSAYAR II Türkçe 4
2015-2016 BİLGİSAYAR I Türkçe 4
2014-2015 SOYUT MATEMATİK Türkçe 3
Akademik Yıl Ders Adı Dili Saati
2019-2020 MATEMATİK Türkçe 2

İdari Görevler

  1. MYO/Yüksekokul Müdürü
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU,
  2. Anabilim Dalı Başkanı
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ, MATEMATİK VE FEN BİLİMLERİ EĞİTİMİ BÖLÜMÜ, MATEMATİK EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
  3. Bölüm Başkanı
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, REKTÖRLÜK, ENFORMATİK BÖLÜMÜ,
    2017 - 2020
  4. Kalite Kurulu Üyeliği
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, REKTÖRLÜK,
  5. Erasmus Koordinatörü
    ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, EĞİTİM FAKÜLTESİ,
    2016 - 2019

Kitaplar

  1. Kuramdan Uygulamaya Etkinlik Örnekleriyle Sayıların Öğretimi
    AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Pegem Akademi Yayıncılık, Türkçe, 2019
    Uluslararası Bilimsel Kitap Bölüm(ler)

Makaleler

  1. A Meta-Analysis of the Impact of Problem Posing. Strategies on Students’ Learning of Mathematics

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 2020
    Uluslararası Hakemli ESCI:Emerging Sources Citation Index
  2. The Mediating Role of Mathematics Teaching Efficacy on the Relationships between Pedagogical Content Knowledge and Mathematics Teaching Anxiety

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : SAGE Open, 2019
    Uluslararası Hakemli SSCI
  3. Adaptation of Teachers’ ICT Integration Proficiency Scale into Turkish

    Yazarlar : KUL ÜMİT,BİRİŞÇİ SALİH,KUTAY VELİ, Yayın Yeri : Bartın Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2019
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  4. The Relationship between Technological Pedagogical Content Knowledge and Web 2.0 Self-Efficacy Beliefs

    Yazarlar : KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : International Online Journal of Educational Sciences, 2019
    Uluslararası Hakemli Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covara...
  5. The Impact of Instructional Technology and Material Design Course on Pre-service Teachers

    Yazarlar : ÇALIK UZUN SELCEN,KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Journal of Educational Methodology, 2019
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  6. Predictors of Technology Integration Self-Efficacy Beliefs of Preservice Teachers

    Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Contemporary Educational Technology, 2019
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  7. Web 2.0 Hızlı İçerik Geliştirme Öz-Yeterlik İnancı Belirlemeye Yönelik Ölçek (W2ÖYİÖ) Geliştirme Çalışması

    Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ,AKASLAN DURSUN,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : Eğitim Teknolojisi Kuram ve Uygulama, 2018
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  8. A comparison of mathematics questions in Turkish and Canadian school textbooks in terms of synthesized taxonomy

    Yazarlar : KUL ÜMİT,SEVİMLİ EYÜP,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : Turkish Journal of Education, 2018
    Uluslararası Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index
  9. Influences of Technology Integrated Professional Development Course on Mathematics Teachers

    Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : European Journal of Educational Research, 2018
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  10. Pedagojik Formasyon Eğitimi Alan Öğretmen Adaylarının Teknoloji Entegrasyonu Öz-Yeterlik İnanışlarının İncelenmesi

    Yazarlar : BİRİŞÇİ SALİH,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Fen, Matematik, Girişimcilik ve Teknoloji Eğitimi, 2018
    Ulusal Hakemli Endekste taranmıyor
  11. Ortaokul Matematik Dersi Öğretim Programındaki Kazanımların Yenilenmiş Bloom Taksonomisine Göre İncelenmesi

    Yazarlar : ÇELİK SEDEF,KUL ÜMİT,ÇALIK UZUN SELCEN, Yayın Yeri : Abant İzzet Baysal Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2018
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  12. Pre-service Mathematics Teachers’ Conceptual Knowledge of Binary Operation

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,KONYALIOĞLU ALPER CİHAN,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Khazar Journal of Humanities and Social Sciences, 2018
    Uluslararası Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index
  13. The Impact of Educational Material Use on Mathematics Achievement: A Meta-Analysis

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : International Journal of Instruction, 2018
    Uluslararası Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Journals ind...
  14. Investigating Changes In Mathematics Teachers’ Intentions Regarding Web 2.0 Technology Integration

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : Acta Didactica Napocensia, 2018
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  15. Öğretmen Adayları E-öğrenmeye Hazır mı? Artvin Çoruh Üniversitesi Örneği

    Yazarlar : AKASLAN DURSUN,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Journal of Turkish Studies, 2017
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  16. Exploration of Pre service Teachers Beliefs in relation to Mathematics Teaching Activities in Classroom based Setting

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Journal of Research in Education and Science, 2017
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  17. Turkish Adaptation of the Survey of Pedagogical Content Knowledge in Early Childhood Mathematics Education

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : International Journal Of Eurasia Social Sciences, 2017
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  18. Analysis of Pre-Service Mathematics and Elementary School Teachers’ Beliefs towards Mathematics

    Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Studies in Educational Research and Development, 2017
    Ulusal Hakemli Google Scholar
  19. Logo Programlama Sürecinde Öğretmen Adaylarının Karşılaştıkları Hatalar Üzerine Bir Nitel Çalışma

    Yazarlar : KUL ÜMİT,BİRİŞÇİ SALİH, Yayın Yeri : Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2017
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  20. Türkiye, Singapur, Güney Kore Matematik Öğretim Programlarının Pedagojik Alan Bilgisi Bileşenleri Bağlamında Karşılaştırılması

    Yazarlar : KUL ÜMİT,AKSU ZEKİ, Yayın Yeri : Erzincan Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 2016
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  21. Exploring Mathematics Teachers’ Pedagogical Content Knowledge in the Context of Knowledge of Students

    Yazarlar : AKSU ZEKİ,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Journal of Education and Practice, 2016
    Uluslararası Hakemli Journals Indexed in Eric
  22. Matematik Ders Kitabı İçeriklerinin Teknolojik Uygunluk Açısından Değerlendirilmesi: Ortaokul Örneği

    Yazarlar : SEVİMLİ EYÜP,KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Necatibey Eğitim Fakültesi Elektronik Fen ve Matematik Eğitimi Dergisi, 2015
    Ulusal Hakemli TR DİZİN
  23. Matematik öğretmen adaylarının problem çözmede öz değerlendirmeleri ve problem çözmeye yönelik önerileri

    Yazarlar : KUL ÜMİT,ÇELİK SEDEF, Yayın Yeri : International Journal of Social Science Education Research (IJSSER), 2015
    Ulusal Hakemli Google Scholar
  24. Turkish mathematics teachers experiences with Geogebra activities: changes in beliefs

    Yazarlar : KUL ÜMİT, Yayın Yeri : Research in Mathematics Education, 2012
    Uluslararası Hakemli ESCI: Emerging Sources Citation Index Journal inde...

Ödüller

  1. AÇÜ Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2018, Yayın Teşvik Ödülü
  2. AÇÜ Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2017, Yayın Teşvik Ödülü
  3. AÇÜ Bilimsel Yayınları Teşvik Ödülü, TÜRKİYE, ARTVİN ÇORUH ÜNİVERSİTESİ, 2016, Yayın Teşvik Ödülü

Öğrenim

  1. Lisans, ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, FEN-EDEBİYAT FAKÜLTESİ, MATEMATİK BÖLÜMÜ, 2001 - 2005
  2. Yüksek Lisans, ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ, FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ, MATEMATİK ÖĞRETMENLİĞİ (YL) (TEZSİZ), 2005 - 2007
  3. Doktora, University of Leicester, Matematik Eğitimi, 2009 - 2014

Projeler

  1. Web 2.0 Tabanlı Çevrimiçi Öğretmenlik Uygulaması Performanslarını Geliştirme Sürecinin Etkinliğinin Değerlendirilmesi
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 15.12.2017 - 15.11.2019
  2. Öğretmen Adaylarının e-İçerik Geliştirme Tecrübelerinden Yansımalar: Öğrenme Yönetim Sistemi
    ULUSAL Yükseköğretim Kurumları tarafından destekli bilimsel araştırma projesi Yürütücü
    Tamamlandı , 13.04.2016 - 15.12.2017

Sertifikalar

  1. TÜBİTAK 2237-Proje Egitimi Etkinliklerini Destekleme Programı kapsamında Yenilikçi ve Uygulanabilir Projeler Hazırlama ve Sürdürülebilir Ar-Ge Farkındalığı Egitim, Kurs, Ulusal
  2. ERASMUS PLUS, Kurs, Uluslararası
  3. SIXTH YERME SUMMER SCHOOL (YESS-6), Kurs, Uluslararası
  4. 35th conference of the international group for the psychology of mathematics education, Çalıştay, Uluslararası

Üyelikler

  1. Young European Researchers in Mathematics Education, Üye, 2012 -
  2. International Group for the Psychology of Mathematics Education, Üye, 2010 -
  3. British Society for Learning Mathematics, Üye, 2009 - 2013